Με το Έτσι κι αλλιώς... ολοκληρώνεται μια αφηγηματική τριλογία του Δημήτρη Γκιώνη, που άρχισε με το Τώρα θα δεις... (1995) και συνεχίστηκε με Το περίπτερο (1996). «Εκείνο που μ' ενδιέφερε, με τα δύο αυτά βιβλία, ήταν να δώσω, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, το κλίμα μιας εποχής, αυτό της μετεμφυλιακής Ελλάδας του 1950, με κάποιες εικόνες από την επαρχία (στο πρώτο) και την Αθήνα (στο δεύτερο)», λέει ο ίδιος.
Στο Έτσι κι αλλιώς... ο λόγος -πάντα σε πρώτο πρόσωπο- περνάει σ' ένα δημοσιογράφο, σ' έναν καλλιτεχνικό συντάκτη, ο οποίος, μέσα από τα βιώματά του, δίνει πτυχές-εικόνες από το κλίμα της περιόδου από το 1960 ως τις μέρες μας.
Με μια καταγραφή γεγονότων στο πρώτο μέρος. Με αντιπροσωπευτικά πορτρέτα προσώπων από τον καλλιτεχνικό και πνευματικό χώρο στο δεύτερο - όπως η Έλλη Αλεξίου, η Ιορδανίδου, ο Βάρναλης, ο Ρώτας, ο Σκαρίμπας, ο Βαμβακάρης, ο Τσιτσάνης, ο Λοΐζος, η Καρέζη, η Βουγιουκλάκη, η Μελίνα, η Λιλή Ζωγράφου...
Με το Έτσι κι αλλιώς... ολοκληρώνεται μια αφηγηματική τριλογία του Δημήτρη Γκιώνη, που άρχισε με το Τώρα θα δεις... (1995) και συνεχίστηκε με Το περίπτερο (1996). «Εκείνο που μ' ενδιέφερε, με τα δύο αυτά βιβλία, ήταν να δώσω, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, το κλίμα μιας εποχής, αυτό της μετεμφυλιακής Ελλάδας του 1950, με κάποιες εικόνες από την επαρχία (στο πρώτο) και την Αθήνα (στο δεύτερο)», λέει ο ίδιος.
Στο Έτσι κι αλλιώς... ο λόγος -πάντα σε πρώτο πρόσωπο- περνάει σ' ένα δημοσιογράφο, σ' έναν καλλιτεχνικό συντάκτη, ο οποίος, μέσα από τα βιώματά του, δίνει πτυχές-εικόνες από το κλίμα της περιόδου από το 1960 ως τις μέρες μας.
Με μια καταγραφή γεγονότων στο πρώτο μέρος. Με αντιπροσωπευτικά πορτρέτα προσώπων από τον καλλιτεχνικό και πνευματικό χώρο στο δεύτερο - όπως η Έλλη Αλεξίου, η Ιορδανίδου, ο Βάρναλης, ο Ρώτας, ο Σκαρίμπας, ο Βαμβακάρης, ο Τσιτσάνης, ο Λοΐζος, η Καρέζη, η Βουγιουκλάκη, η Μελίνα, η Λιλή Ζωγράφου...
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣBKS.0307170BKS.0307170ΓΚΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΓΚΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΓΚΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-03-2542-1 Συγγραφέας: ΓΚΙΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σελίδες: 365 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1999 Με το Έτσι κι αλλιώς... ολοκληρώνεται μια αφηγηματική τριλογία του Δημήτρη Γκιώνη, που άρχισε με το Τώρα θα δεις... (1995) και συνεχίστηκε με Το περίπτερο (1996). «Εκείνο που μ' ενδιέφερε, με τα δύο αυτά βιβλία, ήταν να δώσω, μέσα από τα μάτια ενός παιδιού, το κλίμα μιας εποχής, αυτό της μετεμφυλιακής Ελλάδας του 1950, με κάποιες εικόνες από την επαρχία (στο πρώτο) και την Αθήνα (στο δεύτερο)», λέει ο ίδιος. Στο Έτσι κι αλλιώς... ο λόγος -πάντα σε πρώτο πρόσωπο- περνάει σ' ένα δημοσιογράφο, σ' έναν καλλιτεχνικό συντάκτη, ο οποίος, μέσα από τα βιώματά του, δίνει πτυχές-εικόνες από το κλίμα της περιόδου από το 1960 ως τις μέρες μας. Με μια καταγραφή γεγονότων στο πρώτο μέρος. Με αντιπροσωπευτικά πορτρέτα προσώπων από τον καλλιτεχνικό και πνευματικό χώρο στο δεύτερο - όπως η Έλλη Αλεξίου, η Ιορδανίδου, ο Βάρναλης, ο Ρώτας, ο Σκαρίμπας, ο Βαμβακάρης, ο Τσιτσάνης, ο Λοΐζος, η Καρέζη, η Βουγιουκλάκη, η Μελίνα, η Λιλή Ζωγράφου... ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση