To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 
 
 
   
 
epixeirisiaki analytiki kai posotika ypodeigmata marketingk kai diadiktyoy photo

epixeirisiaki analytiki kai posotika ypodeigmata marketingk kai diadiktyoy photo


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

BKS.0673086      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.37.96 €
μόνο34.16 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5131-51-7
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2018

Στόχος του βιβλίου είναι να παράσχει στον αναγνώστη τις γνώσεις που απαιτούνται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει μοντέλα και να χρησιμοποιήσει εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προγνωστικής ανάλυσης και συσχέτισης και μεθόδους εξόρυξης γνώσης.

Το βιβλίο αποτελείται από δεκατρία κεφάλαια. Η δομή του ακολουθεί μια λογική προσέγγιση, από το πρώτο προς το τελευταίο κεφάλαιο, προκειμένου να επιτευχθεί μια προοδευτική κατανόηση της θεωρίας και των επιμέρους εννοιών και μεθόδων, ωστόσο, κάθε κεφάλαιο είναι σχετικά αυτόνομο και μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και ανεξάρτητα των υπολοίπων.

Η 2η βελτιωμένη έκδοση περιλαμβάνει 4 επιπλέον κεφάλαια που ασχολούνται με την ανάλυση δικτύων, τις μεθόδους κατηροριοποίησης και τη μηχανική μάθηση, την αναλυτική κειμένων και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, και την αναλυτική διαδικτύου και την ανάλυση κλικ δεδομένων μέσα από την μέτρηση κρίσιμων δεικτών απόδοσης.

Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και γενικότερα σε φοιτητές συναφών κλάδων των κοινωνικών και οικονομικών επιστημών. Παράλληλα, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν, να εμπλουτίσουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους σχετικά με εργαλεία επιχειρησιακής αναλυτικής και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων με σκοπό τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την πρακτική εφαρμογή μοντέλων στη λήψη αποφάσεων.

Περιλαμβάνει:

  • Χρονολογικές σειρές και προβλέψεις ζήτησης.
  • Σχεδιασμός πειραμάτων.
  • Κλασσικά μοντέλα παλινδρόμησης αλλά και προηγμένα οικονομετρικά υποδείγματα.
  • Υποδείγματα συμπεριφοράς καταναλωτών.
  • Υποδείγματα προσδιορισμού προτιμήσεων.
  • Μοντέλα ομαδοποίησης πελατών και κατάτμησης της αγοράς.
  • Μοντέλα κατηγοριοποίησης και εφαρμογή μεθόδων μηχανικής μάθησης.
  • Καμπύλες ζήτησης, ελαστικότητα τιμών, τιμολόγηση και εκπτώσεις.
  • Υποδείγματα για τον βέλτιστο σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Μοντέλα για βελτιστοποίηση της προσφερόμενης ποικιλίας.
  • Στρατηγικές αγορών για εποχιακά προϊόντα με μικρό κύκλο ζωής.
  • Ανάλυση της δομής και της εξέλιξης των κοινωνικών δικτύων.
  • Αναλυτική κειμένων και εξόρυξη γνώσης από κείμενα.
  • Ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα από το διαδίκτυο (πχ. σχόλια και tweets).
  • Συστήματα συστάσεων με μεθόδους συνεργατικού φιλτραρίσματος.
  • Μοντέλα μέτρησης αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης.
  • Ανάλυση καλαθιών αγοράς.
  • Ανάλυση κλικ δεδομένων και μέτρηση διαφόρων δεικτών για την παρακολούθηση της κίνησης και της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε ιστοσελίδες.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (BKS.0673086)
    epixeirisiaki analytiki kai posotika ypodeigmata marketingk kai diadiktyoy photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 37.96 € μόνο 34.16
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-618-5131-51-7
    Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 488
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2018

    Στόχος του βιβλίου είναι να παράσχει στον αναγνώστη τις γνώσεις που απαιτούνται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει μοντέλα και να χρησιμοποιήσει εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προγνωστικής ανάλυσης και συσχέτισης και μεθόδους εξόρυξης γνώσης.

    Το βιβλίο αποτελείται από δεκατρία κεφάλαια. Η δομή του ακολουθεί μια λογική προσέγγιση, από το πρώτο προς το τελευταίο κεφάλαιο, προκειμένου να επιτευχθεί μια προοδευτική κατανόηση της θεωρίας και των επιμέρους εννοιών και μεθόδων, ωστόσο, κάθε κεφάλαιο είναι σχετικά αυτόνομο και μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και ανεξάρτητα των υπολοίπων.

    Η 2η βελτιωμένη έκδοση περιλαμβάνει 4 επιπλέον κεφάλαια που ασχολούνται με την ανάλυση δικτύων, τις μεθόδους κατηροριοποίησης και τη μηχανική μάθηση, την αναλυτική κειμένων και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, και την αναλυτική διαδικτύου και την ανάλυση κλικ δεδομένων μέσα από την μέτρηση κρίσιμων δεικτών απόδοσης.

    Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και γενικότερα σε φοιτητές συναφών κλάδων των κοινωνικών και οικονομικών επιστημών. Παράλληλα, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν, να εμπλουτίσουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους σχετικά με εργαλεία επιχειρησιακής αναλυτικής και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων με σκοπό τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την πρακτική εφαρμογή μοντέλων στη λήψη αποφάσεων.

    Περιλαμβάνει:


    • Χρονολογικές σειρές και προβλέψεις ζήτησης.
    • Σχεδιασμός πειραμάτων.
    • Κλασσικά μοντέλα παλινδρόμησης αλλά και προηγμένα οικονομετρικά υποδείγματα.
    • Υποδείγματα συμπεριφοράς καταναλωτών.
    • Υποδείγματα προσδιορισμού προτιμήσεων.
    • Μοντέλα ομαδοποίησης πελατών και κατάτμησης της αγοράς.
    • Μοντέλα κατηγοριοποίησης και εφαρμογή μεθόδων μηχανικής μάθησης.
    • Καμπύλες ζήτησης, ελαστικότητα τιμών, τιμολόγηση και εκπτώσεις.
    • Υποδείγματα για τον βέλτιστο σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
    • Μοντέλα για βελτιστοποίηση της προσφερόμενης ποικιλίας.
    • Στρατηγικές αγορών για εποχιακά προϊόντα με μικρό κύκλο ζωής.
    • Ανάλυση της δομής και της εξέλιξης των κοινωνικών δικτύων.
    • Αναλυτική κειμένων και εξόρυξη γνώσης από κείμενα.
    • Ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα από το διαδίκτυο (πχ. σχόλια και tweets).
    • Συστήματα συστάσεων με μεθόδους συνεργατικού φιλτραρίσματος.
    • Μοντέλα μέτρησης αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης.
    • Ανάλυση καλαθιών αγοράς.
    • Ανάλυση κλικ δεδομένων και μέτρηση διαφόρων δεικτών για την παρακολούθηση της κίνησης και της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε ιστοσελίδες.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ BKS.0673086 BKS.0673086 ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5131-51-7 Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΡΕΠΟΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 488 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2018 Στόχος του βιβλίου είναι να παράσχει στον αναγνώστη τις γνώσεις που απαιτούνται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει μοντέλα και να χρησιμοποιήσει εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προγνωστικής ανάλυσης και συσχέτισης και μεθόδους εξόρυξης γνώσης. Το βιβλίο αποτελείται από δεκατρία κεφάλαια. Η δομή του ακολουθεί μια λογική προσέγγιση, από το πρώτο προς το τελευταίο κεφάλαιο, προκειμένου να επιτευχθεί μια προοδευτική κατανόηση της θεωρίας και των επιμέρους εννοιών και μεθόδων, ωστόσο, κάθε κεφάλαιο είναι σχετικά αυτόνομο και μπορεί να μελετηθεί ξεχωριστά και ανεξάρτητα των υπολοίπων. Η 2η βελτιωμένη έκδοση περιλαμβάνει 4 επιπλέον κεφάλαια που ασχολούνται με την ανάλυση δικτύων, τις μεθόδους κατηροριοποίησης και τη μηχανική μάθηση, την αναλυτική κειμένων και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, και την αναλυτική διαδικτύου και την ανάλυση κλικ δεδομένων μέσα από την μέτρηση κρίσιμων δεικτών απόδοσης. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και γενικότερα σε φοιτητές συναφών κλάδων των κοινωνικών και οικονομικών επιστημών. Παράλληλα, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν, να εμπλουτίσουν και να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους σχετικά με εργαλεία επιχειρησιακής αναλυτικής και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων με σκοπό τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την πρακτική εφαρμογή μοντέλων στη λήψη αποφάσεων. Περιλαμβάνει: • Χρονολογικές σειρές και προβλέψεις ζήτησης.• Σχεδιασμός πειραμάτων.• Κλασσικά μοντέλα παλινδρόμησης αλλά και προηγμένα οικονομετρικά υποδείγματα.• Υποδείγματα συμπεριφοράς καταναλωτών.• Υποδείγματα προσδιορισμού προτιμήσεων.• Μοντέλα ομαδοποίησης πελατών και κατάτμησης της αγοράς.• Μοντέλα κατηγοριοποίησης και εφαρμογή μεθόδων μηχανικής μάθησης.• Καμπύλες ζήτησης, ελαστικότητα τιμών, τιμολόγηση και εκπτώσεις.• Υποδείγματα για τον βέλτιστο σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών.• Μοντέλα για βελτιστοποίηση της προσφερόμενης ποικιλίας.• Στρατηγικές αγορών για εποχιακά προϊόντα με μικρό κύκλο ζωής.• Ανάλυση της δομής και της εξέλιξης των κοινωνικών δικτύων.• Αναλυτική κειμένων και εξόρυξη γνώσης από κείμενα.• Ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα από το διαδίκτυο (πχ. σχόλια και tweets).• Συστήματα συστάσεων με μεθόδους συνεργατικού φιλτραρίσματος.• Μοντέλα μέτρησης αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης.• Ανάλυση καλαθιών αγοράς.• Ανάλυση κλικ δεδομένων και μέτρηση διαφόρων δεικτών για την παρακολούθηση της κίνησης και της συμπεριφοράς των επισκεπτών σε ιστοσελίδες.
    30.74
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή