To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > EΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
elektroniko epixeirein kai marketingk photo

elektroniko epixeirein kai marketingk photo


EΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0673040      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.41.00 €
μόνο36.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7745-32-3
Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σελίδες: 456
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2014

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" μόλις κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής.

Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια:

  • Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
  • Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών
  • Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης
  • Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ
  • Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο
  • Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο
  • Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις
  • Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ

    Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

    Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    EΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0673040)
    elektroniko epixeirein kai marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 41.00 € μόνο 36.90
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-7745-32-3
    Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σελίδες: 456
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2014

    ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

    Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" μόλις κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής.

    Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια:


    • Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ
    • Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
    • Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών
    • Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης
    • Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ
    • Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο
    • Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο
    • Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις
    • Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
    • Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ

    Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

    Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    EΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0673040 BKS.0673040 ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7745-32-3 Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σελίδες: 456 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2014 ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" μόλις κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής. Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια: • Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ• Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή• Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών• Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης• Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ• Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο• Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο• Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις• Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον• Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη. Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".
    33.21
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή