ISBN: 978-960-02-2318-7 Συγγραφέας: ΨΥΧΑΡΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 294 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2009 Στο βιβλίο περιγράφονται τα στάδια του Παραδείγματος Επίλυσης Προβλήματος ενταγμένου στην Υπολογιστική Επιστήμη ενσωματώνοντας σε μια ολοκληρωμένη εικόνα την Επιστήμη, τη Διδακτική και τις θεωρίες Μάθησης χωρίς ακυρωτικά μείγματα και υποτιθέμενους Επιστημονικούς εξισωτισμούς τα οποία ασφαλώς δεν έχουν ωφελήσει την εισαγωγή των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Αυτό που επιδιώκουμε στην Επιστήμη αλλά και στη Διδακτική είναι ο μετασχηματισμός ενός φαινομένου από το επίπεδο της αφαίρεσης στο επίπεδο του μοντέλου και στη συνέχεια στο μετασχηματισμό σε ένα υπολογιστικό μοντέλο το οποίο θα κριθεί -σύμφωνα με τα καθιερωμένα πρότυπα- για την εγκυρότητα, την επαλήθευση και την αξιοπιστία του. Το βιβλίο ασχολείται με τη μοντελοποίηση, τη προσομοίωση και την εφαρμογή τους σε διδακτικά πειράματα, όπου η διδακτική-μαθησιακή ακολουθία ευνοεί την ανάπτυξη διερευνητικών αλλά και εκφραστικών μοντέλων αλλά και την αλγοριθμική σκέψη χωρίς να υπάρχει έλλειμμα της επιστημονικότητας. Τέλος προσδοκά να είναι ένα χρήσιμο εγχειρίδιο όχι για να μάθει κανείς τις ΤΠΕ αλλά για να γίνει καλύτερος διαχειριστής, μελετητής και ερευνητής των ΤΠΕ για την Εκπαίδευση.
|