To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Πληροφορική > ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ AUTOCAD 2000 OBJECTS
 
 
 
   
 
egxeiridio programmatismoy autocad 2000 objects photo

egxeiridio programmatismoy autocad 2000 objects photo


ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ AUTOCAD 2000 OBJECTS

BKS.0012170      
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.05 €
μόνο22.55 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-512-220-0
Συγγραφέας: ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ
Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ.
Σειρά: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ Β.ΓΙΑΝΝΗΣ
Σελίδες: 414
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Το Εγχειρίδιο Προγραμματισμού AutoCAD 2000 Objects είναι μια ουσιώδης πηγή για πεπειραμένους χρήστες και προγραμματιστές του AutoCAD, που θέλουν να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα εσωτερικά ενός σχεδίου. Ο συγγραφέας, που είναι ένας ειδικός του AutoCAD, παρουσιάζει δυσεύρετες πληροφορίες για τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα σε ένα σχέδιο, όπως και ανεκτίμητες συμβουλές και οδηγίες, που σχετίζονται με πέντε μεθόδους προγραμματισμού για προσπέλαση αυτών των αντικειμένων.

  • Αναλυτική κάλυψη των αντικειμένων μέσα σε σχέδια του AutoCAD.
  • Σύγκριση των εργαλείων που είναι διαθέσιμα για ανάγκες ανάπτυξης αντικειμένων.
  • Επίλυση προβλημάτων ανταλλαγής δεδομένων σχεδίου.
  • Επιλέξτε την μέθοδο προσπέλασης που είναι κατάλληλη για την δουλειά σας. Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με την βάση δεδομένων του AutoCAD και τους τύπους δεδομένων σε μια βάση δεδομένων σχεδίου.
  • Ρυθμίσεις για συγκεκριμένα σχέδια. Κοινές ιδιότητες για όλα τα αντικείμενα.
  • Αντικείμενα χωρίς οπτική αναπαράσταση.
  • Οργάνωση οντοτήτων σχεδίου.
  • Κοινές ιδιότητες για οντότητες.
  • Καμπύλες και άλλες απλές οντότητες σχεδίων.
  • Σχολιασμό.
  • Διαστασιολόγηση.
  • Συλλογές γραμμών και επιφανειών.
  • Διαγραμμίσεις και γεμίσματα.
  • Εικόνες Bitmap.
  • Εισαγωγή μπλοκ και αντικείμενα ιδιοτήτων.
  • Αντικείμενα διάταξης.
  • Προσαρμοσμένα αντικείμενα.
  • Ενσωματωμένα αντικείμενα (AC1S, OLE, VBA).


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Last viewed
    ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ AUTOCAD 2000 OBJECTS (BKS.0012170)
    egxeiridio programmatismoy autocad 2000 objects photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 25.05 € μόνο 22.55
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    ISBN: 960-512-220-0
    Συγγραφέας: ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ
    Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ.
    Σειρά: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ
    Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ Β.ΓΙΑΝΝΗΣ
    Σελίδες: 414
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

    Το Εγχειρίδιο Προγραμματισμού AutoCAD 2000 Objects είναι μια ουσιώδης πηγή για πεπειραμένους χρήστες και προγραμματιστές του AutoCAD, που θέλουν να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα εσωτερικά ενός σχεδίου. Ο συγγραφέας, που είναι ένας ειδικός του AutoCAD, παρουσιάζει δυσεύρετες πληροφορίες για τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα σε ένα σχέδιο, όπως και ανεκτίμητες συμβουλές και οδηγίες, που σχετίζονται με πέντε μεθόδους προγραμματισμού για προσπέλαση αυτών των αντικειμένων.


    • Αναλυτική κάλυψη των αντικειμένων μέσα σε σχέδια του AutoCAD.
    • Σύγκριση των εργαλείων που είναι διαθέσιμα για ανάγκες ανάπτυξης αντικειμένων.
    • Επίλυση προβλημάτων ανταλλαγής δεδομένων σχεδίου.
    • Επιλέξτε την μέθοδο προσπέλασης που είναι κατάλληλη για την δουλειά σας. Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με την βάση δεδομένων του AutoCAD και τους τύπους δεδομένων σε μια βάση δεδομένων σχεδίου.
    • Ρυθμίσεις για συγκεκριμένα σχέδια. Κοινές ιδιότητες για όλα τα αντικείμενα.
    • Αντικείμενα χωρίς οπτική αναπαράσταση.
    • Οργάνωση οντοτήτων σχεδίου.
    • Κοινές ιδιότητες για οντότητες.
    • Καμπύλες και άλλες απλές οντότητες σχεδίων.
    • Σχολιασμό.
    • Διαστασιολόγηση.
    • Συλλογές γραμμών και επιφανειών.
    • Διαγραμμίσεις και γεμίσματα.
    • Εικόνες Bitmap.
    • Εισαγωγή μπλοκ και αντικείμενα ιδιοτήτων.
    • Αντικείμενα διάταξης.
    • Προσαρμοσμένα αντικείμενα.
    • Ενσωματωμένα αντικείμενα (AC1S, OLE, VBA).

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ AUTOCAD 2000 OBJECTS BKS.0012170 BKS.0012170 ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 960-512-220-0 Συγγραφέας: ΝΤΙΤΜΑΡ ΡΟΥΝΤΟΛΦ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Σειρά: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ Μετάφραση: ΣΑΜΑΡΑΣ Β.ΓΙΑΝΝΗΣ Σελίδες: 414 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 Το Εγχειρίδιο Προγραμματισμού AutoCAD 2000 Objects είναι μια ουσιώδης πηγή για πεπειραμένους χρήστες και προγραμματιστές του AutoCAD, που θέλουν να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στα εσωτερικά ενός σχεδίου. Ο συγγραφέας, που είναι ένας ειδικός του AutoCAD, παρουσιάζει δυσεύρετες πληροφορίες για τα αντικείμενα που βρίσκονται μέσα σε ένα σχέδιο, όπως και ανεκτίμητες συμβουλές και οδηγίες, που σχετίζονται με πέντε μεθόδους προγραμματισμού για προσπέλαση αυτών των αντικειμένων. • Αναλυτική κάλυψη των αντικειμένων μέσα σε σχέδια του AutoCAD. • Σύγκριση των εργαλείων που είναι διαθέσιμα για ανάγκες ανάπτυξης αντικειμένων. • Επίλυση προβλημάτων ανταλλαγής δεδομένων σχεδίου. • Επιλέξτε την μέθοδο προσπέλασης που είναι κατάλληλη για την δουλειά σας. Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με την βάση δεδομένων του AutoCAD και τους τύπους δεδομένων σε μια βάση δεδομένων σχεδίου. • Ρυθμίσεις για συγκεκριμένα σχέδια. Κοινές ιδιότητες για όλα τα αντικείμενα. • Αντικείμενα χωρίς οπτική αναπαράσταση. • Οργάνωση οντοτήτων σχεδίου. • Κοινές ιδιότητες για οντότητες. • Καμπύλες και άλλες απλές οντότητες σχεδίων. • Σχολιασμό. • Διαστασιολόγηση. • Συλλογές γραμμών και επιφανειών. • Διαγραμμίσεις και γεμίσματα. • Εικόνες Bitmap. • Εισαγωγή μπλοκ και αντικείμενα ιδιοτήτων. • Αντικείμενα διάταξης. • Προσαρμοσμένα αντικείμενα. • Ενσωματωμένα αντικείμενα (AC1S, OLE, VBA).
    20.3
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή