Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσωπική μαρτυρία ενός αγωνιστή-διανοούμενου ταυτισμένου ιδεολογικά, πολιτικά, ηθικά και συναισθηματικά με την προσπάθεια κοινωνικής απελευθέρωσης του ανθρώπου, γραμμένο όχι με βάση κάποιον προδιαγεγραμμένο σκοπό, σχετικά με τη λειτουργία του στον αναγνώστη, αλλά υπαγορευμένου από τη μνήμη. Το ορθολογικό στοιχείο λειτούργησε μόνο στην οργάνωση του μνημονικού υλικού σε βιβλίο, καθώς και στη βιβλιογραφική τεκμηρίωση που το συνοδεύει - εκεί που αυτό θεωρήθηκε απαραίτητο.
Ο συγγραφέας στο βιβλίο του παρακολουθεί ως ερευνητής τον εαυτό του, επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα πώς ένα παιδί μιας φτωχής αγροτικής οικογένειας, με αρχικές σχολικές γνώσεις την έκτη δημοτικού ενός ελληνικού σχολείου της εποχής (δεκαετία του 1930 και 1944-1945, μετά τη βουλγαρική κατοχή) κατάφερε, ''περνώντας'' μέσα από διάφορες τυπικές και άτυπες σχολές, αφού στο μεταξύ με ατομική προσπάθεια είχε μάθει την ιδιαίτερα δύσκολη ουγγρική γλώσσα, να φοιτήσει σε ουγγρικό πανεπιστήμιο, να αποφοιτήσει με άριστα (με κόκκινο δίπλωμα, που το παίρνει ένας στους εκατό) και να φτάσει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου πρώτου βαθμού, με 22 βιβλία στο ενεργητικό του, τα περισσότερα φιλοσοφικού και κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος. Παρουσιάζει ενδιαφέρον και το γεγονός ότι παρά τη σπανιότητα τέτοιων περιπτώσεων ανάδειξης ενός ατόμου, από το ελάχιστο στο μέγιστο, (ο Θ.Β. είναι ομότιμος καθηγητής πανεπιστημίου) δεν αισθάνεται, όπως γράφει, καμία απολύτως έπαρση.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσωπική μαρτυρία ενός αγωνιστή-διανοούμενου ταυτισμένου ιδεολογικά, πολιτικά, ηθικά και συναισθηματικά με την προσπάθεια κοινωνικής απελευθέρωσης του ανθρώπου, γραμμένο όχι με βάση κάποιον προδιαγεγραμμένο σκοπό, σχετικά με τη λειτουργία του στον αναγνώστη, αλλά υπαγορευμένου από τη μνήμη. Το ορθολογικό στοιχείο λειτούργησε μόνο στην οργάνωση του μνημονικού υλικού σε βιβλίο, καθώς και στη βιβλιογραφική τεκμηρίωση που το συνοδεύει - εκεί που αυτό θεωρήθηκε απαραίτητο.
Ο συγγραφέας στο βιβλίο του παρακολουθεί ως ερευνητής τον εαυτό του, επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα πώς ένα παιδί μιας φτωχής αγροτικής οικογένειας, με αρχικές σχολικές γνώσεις την έκτη δημοτικού ενός ελληνικού σχολείου της εποχής (δεκαετία του 1930 και 1944-1945, μετά τη βουλγαρική κατοχή) κατάφερε, ''περνώντας'' μέσα από διάφορες τυπικές και άτυπες σχολές, αφού στο μεταξύ με ατομική προσπάθεια είχε μάθει την ιδιαίτερα δύσκολη ουγγρική γλώσσα, να φοιτήσει σε ουγγρικό πανεπιστήμιο, να αποφοιτήσει με άριστα (με κόκκινο δίπλωμα, που το παίρνει ένας στους εκατό) και να φτάσει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου πρώτου βαθμού, με 22 βιβλία στο ενεργητικό του, τα περισσότερα φιλοσοφικού και κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος. Παρουσιάζει ενδιαφέρον και το γεγονός ότι παρά τη σπανιότητα τέτοιων περιπτώσεων ανάδειξης ενός ατόμου, από το ελάχιστο στο μέγιστο, (ο Θ.Β. είναι ομότιμος καθηγητής πανεπιστημίου) δεν αισθάνεται, όπως γράφει, καμία απολύτως έπαρση.
ΕΓΙΝΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙBKS.0885251BKS.0885251ΒΑΚΑΛΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣΒΑΚΑΛΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣΚατηγορία: ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ •ΒΑΚΑΛΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στην κατηγορία ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ISBN: 978-960-458-353-9 Συγγραφέας: ΒΑΚΑΛΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 360 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2012 ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ Το βιβλίο αυτό αποτελεί προσωπική μαρτυρία ενός αγωνιστή-διανοούμενου ταυτισμένου ιδεολογικά, πολιτικά, ηθικά και συναισθηματικά με την προσπάθεια κοινωνικής απελευθέρωσης του ανθρώπου, γραμμένο όχι με βάση κάποιον προδιαγεγραμμένο σκοπό, σχετικά με τη λειτουργία του στον αναγνώστη, αλλά υπαγορευμένου από τη μνήμη. Το ορθολογικό στοιχείο λειτούργησε μόνο στην οργάνωση του μνημονικού υλικού σε βιβλίο, καθώς και στη βιβλιογραφική τεκμηρίωση που το συνοδεύει - εκεί που αυτό θεωρήθηκε απαραίτητο. Ο συγγραφέας στο βιβλίο του παρακολουθεί ως ερευνητής τον εαυτό του, επιχειρώντας να απαντήσει στο ερώτημα πώς ένα παιδί μιας φτωχής αγροτικής οικογένειας, με αρχικές σχολικές γνώσεις την έκτη δημοτικού ενός ελληνικού σχολείου της εποχής (δεκαετία του 1930 και 1944-1945, μετά τη βουλγαρική κατοχή) κατάφερε, ''περνώντας'' μέσα από διάφορες τυπικές και άτυπες σχολές, αφού στο μεταξύ με ατομική προσπάθεια είχε μάθει την ιδιαίτερα δύσκολη ουγγρική γλώσσα, να φοιτήσει σε ουγγρικό πανεπιστήμιο, να αποφοιτήσει με άριστα (με κόκκινο δίπλωμα, που το παίρνει ένας στους εκατό) και να φτάσει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου πρώτου βαθμού, με 22 βιβλία στο ενεργητικό του, τα περισσότερα φιλοσοφικού και κοινωνιολογικού ενδιαφέροντος. Παρουσιάζει ενδιαφέρον και το γεγονός ότι παρά τη σπανιότητα τέτοιων περιπτώσεων ανάδειξης ενός ατόμου, από το ελάχιστο στο μέγιστο, (ο Θ.Β. είναι ομότιμος καθηγητής πανεπιστημίου) δεν αισθάνεται, όπως γράφει, καμία απολύτως έπαρση. ΕΓΙΝΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση