To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Πληροφορική > E-COMMERCE FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES
 
 
 
   
 
e commerce for small and medium sized enterprises photo

e commerce for small and medium sized enterprises photo


E-COMMERCE FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES

BKS.0311711      
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 960-375-395-5
Συγγραφέας: ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: INTERNET TECHNOLOGIES
Σελίδες: 136
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος, παρά τις αμφισβητήσεις που ακούγονται. Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε, να ενημερωθεί για νέα προϊόντα, να πουλήσει και να αγοράσει. Έτσι, στην Ελλάδα όπως και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, εμφανίζονται ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ένα βασισμένο στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό σημείο πώλησης, μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη σε μια μικρομεσαία επιχείρηση με ελάχιστο κόστος κατασκευής. Σε ένα τέτοιο επιχείρημα όμως, πολλοί είναι οι παράγοντες όπως το περιεχόμενο, η πρόσβαση, η ασφάλεια και ο έλεγχος που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και να διεκπεραιώνονται στην εντέλεια.

Το εγχειρίδιο αυτό, προσφέρει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το στήσιμο και τον προγραμματισμό μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης, που αν και «εικονική» δε διαφέρει σε τίποτα από μια ...συμβατική. Ταυτόχρονα, επισημαίνεται πως οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να επιτύχουν να κάνουν γνωστές τις ηλεκτρονικές τους δραστηριότητες στα διαφορετικά κάθε φορά target groups.

Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Last viewed
E-COMMERCE FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES (BKS.0311711)
e commerce for small and medium sized enterprises photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ISBN: 960-375-395-5
Συγγραφέας: ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Σειρά: INTERNET TECHNOLOGIES
Σελίδες: 136
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος, παρά τις αμφισβητήσεις που ακούγονται. Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε, να ενημερωθεί για νέα προϊόντα, να πουλήσει και να αγοράσει. Έτσι, στην Ελλάδα όπως και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, εμφανίζονται ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ένα βασισμένο στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό σημείο πώλησης, μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη σε μια μικρομεσαία επιχείρηση με ελάχιστο κόστος κατασκευής. Σε ένα τέτοιο επιχείρημα όμως, πολλοί είναι οι παράγοντες όπως το περιεχόμενο, η πρόσβαση, η ασφάλεια και ο έλεγχος που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και να διεκπεραιώνονται στην εντέλεια.

Το εγχειρίδιο αυτό, προσφέρει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το στήσιμο και τον προγραμματισμό μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης, που αν και «εικονική» δε διαφέρει σε τίποτα από μια ...συμβατική. Ταυτόχρονα, επισημαίνεται πως οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να επιτύχουν να κάνουν γνωστές τις ηλεκτρονικές τους δραστηριότητες στα διαφορετικά κάθε φορά target groups.

Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
E-COMMERCE FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES BKS.0311711 BKS.0311711 ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 960-375-395-5 Συγγραφέας: ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Σειρά: INTERNET TECHNOLOGIES Σελίδες: 136 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος, παρά τις αμφισβητήσεις που ακούγονται. Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε, να ενημερωθεί για νέα προϊόντα, να πουλήσει και να αγοράσει. Έτσι, στην Ελλάδα όπως και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, εμφανίζονται ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ένα βασισμένο στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό σημείο πώλησης, μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη σε μια μικρομεσαία επιχείρηση με ελάχιστο κόστος κατασκευής. Σε ένα τέτοιο επιχείρημα όμως, πολλοί είναι οι παράγοντες όπως το περιεχόμενο, η πρόσβαση, η ασφάλεια και ο έλεγχος που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και να διεκπεραιώνονται στην εντέλεια. Το εγχειρίδιο αυτό, προσφέρει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το στήσιμο και τον προγραμματισμό μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης, που αν και «εικονική» δε διαφέρει σε τίποτα από μια ...συμβατική. Ταυτόχρονα, επισημαίνεται πως οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να επιτύχουν να κάνουν γνωστές τις ηλεκτρονικές τους δραστηριότητες στα διαφορετικά κάθε φορά target groups. Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή