ISBN: 960-375-395-5 Συγγραφέας: ΓΚΑΝΖΙΝΚΑ ΤΖΟΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Σειρά: INTERNET TECHNOLOGIES Σελίδες: 136 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος, παρά τις αμφισβητήσεις που ακούγονται. Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε, να ενημερωθεί για νέα προϊόντα, να πουλήσει και να αγοράσει. Έτσι, στην Ελλάδα όπως και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, εμφανίζονται ολοένα και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή ένα βασισμένο στο διαδίκτυο ηλεκτρονικό σημείο πώλησης, μπορεί να επιφέρει πολλαπλά οφέλη σε μια μικρομεσαία επιχείρηση με ελάχιστο κόστος κατασκευής. Σε ένα τέτοιο επιχείρημα όμως, πολλοί είναι οι παράγοντες όπως το περιεχόμενο, η πρόσβαση, η ασφάλεια και ο έλεγχος που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και να διεκπεραιώνονται στην εντέλεια. Το εγχειρίδιο αυτό, προσφέρει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το στήσιμο και τον προγραμματισμό μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης, που αν και «εικονική» δε διαφέρει σε τίποτα από μια ...συμβατική. Ταυτόχρονα, επισημαίνεται πως οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ για να επιτύχουν να κάνουν γνωστές τις ηλεκτρονικές τους δραστηριότητες στα διαφορετικά κάθε φορά target groups. Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο είναι γραμμένο στην αγγλική γλώσσα.
|