- Κάθε μέρα συμμετέχουμε κατά μέσο όρο σε πέντε συγκρούσεις.
- Ο χρόνος που αφιερώνεται καθημερινά στη διαχείριση συγκρούσεων είναι 18-25% του ωραρίου ενός μάνατζερ.
Ο πιο απλός ορισμός της σύγκρουσης είναι η διαμάχη μεταξύ ατόμων, ομάδων ή και ακόμη ανάμεσα σε ένα άτομο και στον εαυτό του. Πρόκειται για μια ενεργή-αμφίδρομη διαδικασία που εκδηλώνεται με ασυμβατότητα, διαφωνία ή αντιπαράθεση. Κάθε προσέγγιση του φαινομένου της σύγκρουσης εντάσσεται στην κυρίαρχη θεώρηση της εποχής της για τους οργανισμούς. Έτσι, παραδοσιακά, μελετητές όπως οι Taylor, Fayol κ.ά., μέσα από τη νευτώνεια αντίληψή τους για τον οργανισμό, θεωρούσαν τη σύγκρουση έναν ανεπιθύμητο εισβολέα. Από την άλλη, υπό τη νεότερη, συστημική θεώρηση, οι οργανισμοί μπορεί να ωφεληθούν από μια σύγκρουση, όταν αυτή αφορά λειτουργικά θέματα του οργανισμού και όχι προσωπικές διαφορές, όταν αφορά ζητήματα στρατηγικών επιλογών ή πολύπλοκων νοητικών διεργασιών και όχι διαδικαστικά, τετριμμένα ζητήματα, όταν δεν προσεγγίζει ακραία επίπεδα ή όταν εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο του οργανισμού, που εκπαιδεύει τα στελέχη του σε αυτή μέσα από μια συμβουλευτική διαδικασία (διοικητική συγκρούσεων). Από την αρχική λοιπόν επιταγή «κατάπνιξε τη σύγκρουση» μεταφερόμαστε σταδιακά στη θέση «διαχειρίσου τη σύγκρουση» και τελικά στην προτροπή «υπό προϋποθέσεις αύξησε τη σύγκρουση». Σκοπός του παρόντος συγγράμματος είναι η ανάδειξη μιας θεώρησης η οποία, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις, απενοχοποιεί την κατά παράδοση σύγκρουση-υπονομευτή, ανάγοντάς τη σε σύγκρουση-αφυπνιστή.
- Κάθε μέρα συμμετέχουμε κατά μέσο όρο σε πέντε συγκρούσεις.
- Ο χρόνος που αφιερώνεται καθημερινά στη διαχείριση συγκρούσεων είναι 18-25% του ωραρίου ενός μάνατζερ.
Ο πιο απλός ορισμός της σύγκρουσης είναι η διαμάχη μεταξύ ατόμων, ομάδων ή και ακόμη ανάμεσα σε ένα άτομο και στον εαυτό του. Πρόκειται για μια ενεργή-αμφίδρομη διαδικασία που εκδηλώνεται με ασυμβατότητα, διαφωνία ή αντιπαράθεση. Κάθε προσέγγιση του φαινομένου της σύγκρουσης εντάσσεται στην κυρίαρχη θεώρηση της εποχής της για τους οργανισμούς. Έτσι, παραδοσιακά, μελετητές όπως οι Taylor, Fayol κ.ά., μέσα από τη νευτώνεια αντίληψή τους για τον οργανισμό, θεωρούσαν τη σύγκρουση έναν ανεπιθύμητο εισβολέα. Από την άλλη, υπό τη νεότερη, συστημική θεώρηση, οι οργανισμοί μπορεί να ωφεληθούν από μια σύγκρουση, όταν αυτή αφορά λειτουργικά θέματα του οργανισμού και όχι προσωπικές διαφορές, όταν αφορά ζητήματα στρατηγικών επιλογών ή πολύπλοκων νοητικών διεργασιών και όχι διαδικαστικά, τετριμμένα ζητήματα, όταν δεν προσεγγίζει ακραία επίπεδα ή όταν εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο του οργανισμού, που εκπαιδεύει τα στελέχη του σε αυτή μέσα από μια συμβουλευτική διαδικασία (διοικητική συγκρούσεων). Από την αρχική λοιπόν επιταγή «κατάπνιξε τη σύγκρουση» μεταφερόμαστε σταδιακά στη θέση «διαχειρίσου τη σύγκρουση» και τελικά στην προτροπή «υπό προϋποθέσεις αύξησε τη σύγκρουση». Σκοπός του παρόντος συγγράμματος είναι η ανάδειξη μιας θεώρησης η οποία, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις, απενοχοποιεί την κατά παράδοση σύγκρουση-υπονομευτή, ανάγοντάς τη σε σύγκρουση-αφυπνιστή.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝBKS.0177168BKS.0177168ΣΤΑΛΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΥΡΙΑΖΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣΣΤΑΛΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΥΡΙΑΖΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΤΑΛΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΥΡΙΑΖΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-16-6360-9 Συγγραφέας: ΣΤΑΛΙΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΚΥΡΙΑΖΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σελίδες: 544 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2017 ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ - Κάθε μέρα συμμετέχουμε κατά μέσο όρο σε πέντε συγκρούσεις. - Ο χρόνος που αφιερώνεται καθημερινά στη διαχείριση συγκρούσεων είναι 18-25% του ωραρίου ενός μάνατζερ. Ο πιο απλός ορισμός της σύγκρουσης είναι η διαμάχη μεταξύ ατόμων, ομάδων ή και ακόμη ανάμεσα σε ένα άτομο και στον εαυτό του. Πρόκειται για μια ενεργή-αμφίδρομη διαδικασία που εκδηλώνεται με ασυμβατότητα, διαφωνία ή αντιπαράθεση. Κάθε προσέγγιση του φαινομένου της σύγκρουσης εντάσσεται στην κυρίαρχη θεώρηση της εποχής της για τους οργανισμούς. Έτσι, παραδοσιακά, μελετητές όπως οι Taylor, Fayol κ.ά., μέσα από τη νευτώνεια αντίληψή τους για τον οργανισμό, θεωρούσαν τη σύγκρουση έναν ανεπιθύμητο εισβολέα. Από την άλλη, υπό τη νεότερη, συστημική θεώρηση, οι οργανισμοί μπορεί να ωφεληθούν από μια σύγκρουση, όταν αυτή αφορά λειτουργικά θέματα του οργανισμού και όχι προσωπικές διαφορές, όταν αφορά ζητήματα στρατηγικών επιλογών ή πολύπλοκων νοητικών διεργασιών και όχι διαδικαστικά, τετριμμένα ζητήματα, όταν δεν προσεγγίζει ακραία επίπεδα ή όταν εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλάνο του οργανισμού, που εκπαιδεύει τα στελέχη του σε αυτή μέσα από μια συμβουλευτική διαδικασία (διοικητική συγκρούσεων). Από την αρχική λοιπόν επιταγή «κατάπνιξε τη σύγκρουση» μεταφερόμαστε σταδιακά στη θέση «διαχειρίσου τη σύγκρουση» και τελικά στην προτροπή «υπό προϋποθέσεις αύξησε τη σύγκρουση». Σκοπός του παρόντος συγγράμματος είναι η ανάδειξη μιας θεώρησης η οποία, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις, απενοχοποιεί την κατά παράδοση σύγκρουση-υπονομευτή, ανάγοντάς τη σε σύγκρουση-αφυπνιστή. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση