To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΣΤΑ EVENTS ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΟΡ
 
 
 
   
 
dioikisi poiotikon ypiresion stin anapsyxi sta events ston toyrismo kai sta spor photo

dioikisi poiotikon ypiresion stin anapsyxi sta events ston toyrismo kai sta spor photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΣΤΑ EVENTS ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΟΡ

BKS.0043146      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.00 €
μόνο23.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5036-61-4
Συγγραφέας: BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 384
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020

Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να συμβάλει στην κατανόηση των θεωριών που αφορούν την ποιότητα στην παροχή υπηρεσιών, αλλά και η ενημέρωση του αναγνώστη σχετικά με την πρακτική εφαρμογή των διαθέσιμων εργαλείων και των τεχνικών διαχείρισης υπηρεσιών στους τομείς της αναψυχής, των events, του τουρισμού και του αθλητισμού (LETS).

Βασική επιδίωξη είναι η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου των πρακτικών που εφαρμόζονται σε συνδυασμό με τη χρήση συγκεκριμένων εμπειρικών παραδειγμάτων στη διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης πελατών. Μελέτες περίπτωσης και πλαίσια με συγκεκριμένα θέματα που εμπεριέχονται σε όλο το εύρος του βιβλίου παρέχουν πλούσιο υλικό από ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων της βιομηχανίας LETS.

Κάθε κεφάλαιο ολοκληρώνεται με ερωτήσεις κριτικής σκέψης καθώς και με προτάσεις για περαιτέρω μελέτη. Μια εκτεταμένη λίστα βιβλιογραφικών αναφορών στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχει και υπενθυμίζει στον αναγνώστη το εύρος της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών.

Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται οι εξελίξεις που έχουν σημειωθεί τόσο στη βιομηχανία όσο και στην ακαδημαϊκή έρευνα από τις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Το περιεχόμενο του βιβλίου παρουσιάζει την πρόοδο που έχει γίνει τόσο στη βιβλιογραφία όσο και στη λειτουργία του κλάδου, αλλά επίσης επισημαίνει τις προκλήσεις που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί LETS καθώς καλούνται να ανταπεξέλθουν στους ραγδαίους ρυθμούς εξέλιξης της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας δυναμικά εξελισσόμενης βιομηχανίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΣΤΑ EVENTS ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΟΡ (BKS.0043146)
dioikisi poiotikon ypiresion stin anapsyxi sta events ston toyrismo kai sta spor photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.00 € μόνο 23.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5036-61-4
Συγγραφέας: BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 384
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020

Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να συμβάλει στην κατανόηση των θεωριών που αφορούν την ποιότητα στην παροχή υπηρεσιών, αλλά και η ενημέρωση του αναγνώστη σχετικά με την πρακτική εφαρμογή των διαθέσιμων εργαλείων και των τεχνικών διαχείρισης υπηρεσιών στους τομείς της αναψυχής, των events, του τουρισμού και του αθλητισμού (LETS).

Βασική επιδίωξη είναι η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου των πρακτικών που εφαρμόζονται σε συνδυασμό με τη χρήση συγκεκριμένων εμπειρικών παραδειγμάτων στη διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης πελατών. Μελέτες περίπτωσης και πλαίσια με συγκεκριμένα θέματα που εμπεριέχονται σε όλο το εύρος του βιβλίου παρέχουν πλούσιο υλικό από ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων της βιομηχανίας LETS.

Κάθε κεφάλαιο ολοκληρώνεται με ερωτήσεις κριτικής σκέψης καθώς και με προτάσεις για περαιτέρω μελέτη. Μια εκτεταμένη λίστα βιβλιογραφικών αναφορών στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχει και υπενθυμίζει στον αναγνώστη το εύρος της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών.

Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται οι εξελίξεις που έχουν σημειωθεί τόσο στη βιομηχανία όσο και στην ακαδημαϊκή έρευνα από τις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Το περιεχόμενο του βιβλίου παρουσιάζει την πρόοδο που έχει γίνει τόσο στη βιβλιογραφία όσο και στη λειτουργία του κλάδου, αλλά επίσης επισημαίνει τις προκλήσεις που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί LETS καθώς καλούνται να ανταπεξέλθουν στους ραγδαίους ρυθμούς εξέλιξης της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας δυναμικά εξελισσόμενης βιομηχανίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΨΥΧΗ ΣΤΑ EVENTS ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΠΟΡ BKS.0043146 BKS.0043146 BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5036-61-4 Συγγραφέας: BUSWELL JOHN, WILLIAMS CHRISTINE, DONNE KEITH, SUTTON CARLEY Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 384 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2020 Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να συμβάλει στην κατανόηση των θεωριών που αφορούν την ποιότητα στην παροχή υπηρεσιών, αλλά και η ενημέρωση του αναγνώστη σχετικά με την πρακτική εφαρμογή των διαθέσιμων εργαλείων και των τεχνικών διαχείρισης υπηρεσιών στους τομείς της αναψυχής, των events, του τουρισμού και του αθλητισμού (LETS). Βασική επιδίωξη είναι η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου των πρακτικών που εφαρμόζονται σε συνδυασμό με τη χρήση συγκεκριμένων εμπειρικών παραδειγμάτων στη διαχείριση της ποιότητας υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης πελατών. Μελέτες περίπτωσης και πλαίσια με συγκεκριμένα θέματα που εμπεριέχονται σε όλο το εύρος του βιβλίου παρέχουν πλούσιο υλικό από ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων της βιομηχανίας LETS. Κάθε κεφάλαιο ολοκληρώνεται με ερωτήσεις κριτικής σκέψης καθώς και με προτάσεις για περαιτέρω μελέτη. Μια εκτεταμένη λίστα βιβλιογραφικών αναφορών στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχει και υπενθυμίζει στον αναγνώστη το εύρος της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών. Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται οι εξελίξεις που έχουν σημειωθεί τόσο στη βιομηχανία όσο και στην ακαδημαϊκή έρευνα από τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Το περιεχόμενο του βιβλίου παρουσιάζει την πρόοδο που έχει γίνει τόσο στη βιβλιογραφία όσο και στη λειτουργία του κλάδου, αλλά επίσης επισημαίνει τις προκλήσεις που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί LETS καθώς καλούνται να ανταπεξέλθουν στους ραγδαίους ρυθμούς εξέλιξης της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον μιας δυναμικά εξελισσόμενης βιομηχανίας.
21.06
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή