Περιέχει: Ιστορικά στοιχεία, Παραγωγικότητα, Διοίκηση ολικής ποιότητας, Οι προσεγγίσεις των μεγάλων θεωρητικών, Στατιστικός ποιοτικό έλεγχος, Μέθοδοι πρόβλεψης, Σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών, Σχεδιασμός παραγωγής, Προγραμματισμός δυναμικότητας, Επιλογή θέσης της επιχείρησης και χωροθέτηση των διεργασιών, Χωροθέτηση διεργασιών στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, Διαχείριση αποθεμάτων, Το σύστημα JUST IN TIME, Σχεδιασμός και μέτρηση της εργασίας, Ουρές αναμονής, Διοίκηση έργων, Σύγχρονες τεχνολογίες στην παραγωγή, Συμπληρωματικές έννοιες και τεχνικές.
Περιέχει: Ιστορικά στοιχεία, Παραγωγικότητα, Διοίκηση ολικής ποιότητας, Οι προσεγγίσεις των μεγάλων θεωρητικών, Στατιστικός ποιοτικό έλεγχος, Μέθοδοι πρόβλεψης, Σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών, Σχεδιασμός παραγωγής, Προγραμματισμός δυναμικότητας, Επιλογή θέσης της επιχείρησης και χωροθέτηση των διεργασιών, Χωροθέτηση διεργασιών στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, Διαχείριση αποθεμάτων, Το σύστημα JUST IN TIME, Σχεδιασμός και μέτρηση της εργασίας, Ουρές αναμονής, Διοίκηση έργων, Σύγχρονες τεχνολογίες στην παραγωγή, Συμπληρωματικές έννοιες και τεχνικές.
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση