To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
 
 
 
   
 
dimosies sxeseis theoritikes proseggiseis kai praktikes efarmoges photo

dimosies sxeseis theoritikes proseggiseis kai praktikes efarmoges photo


ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

BKS.0043078      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.81 €
μόνο26.83 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7860-97-2
Συγγραφέας: ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 416
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:

  • Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.
  • Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.
  • Την ηθική του επαγγέλματος.
  • Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.
  • Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.
  • Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.
  • Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.
  • Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.
  • Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων.

    Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (BKS.0043078)
    dimosies sxeseis theoritikes proseggiseis kai praktikes efarmoges photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 29.81 € μόνο 26.83
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-7860-97-2
    Συγγραφέας: ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ
    Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
    Σελίδες: 416
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

    Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:


    • Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.
    • Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.
    • Την ηθική του επαγγέλματος.
    • Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.
    • Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.
    • Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.
    • Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.
    • Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.
    • Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων.

    Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ BKS.0043078 BKS.0043078 ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7860-97-2 Συγγραφέας: ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 416 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012 Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με: • Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.• Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.• Την ηθική του επαγγέλματος.• Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.• Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.• Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.• Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.• Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.• Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων. Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.
    24.15
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή