Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:
Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.
Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.
Την ηθική του επαγγέλματος.
Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.
Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.
Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.
Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.
Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.
Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων.
Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με:
• Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων. • Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία. • Την ηθική του επαγγέλματος. • Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων. • Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων. • Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό. • Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων. • Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων. • Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων.
Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣBKS.0043078BKS.0043078ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-7860-97-2 Συγγραφέας: ΞΥΓΓΗ ΜΑΝΤΩ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 416 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012 Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια εμπεριστατωμένη και πλήρη παρουσίαση του αντικειμένου και του τρόπου λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης θα βρει, μεταξύ άλλων, αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με: • Την εξέλιξη του επαγγέλματος των δημοσίων σχέσεων.• Τις ομοιότητες και διαφορές των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τη δημοσιογραφία.• Την ηθική του επαγγέλματος.• Το θεωρητικό και εννοιολογικό πλαίσιο των δημοσίων σχέσεων.• Την πολιτική οικονομία των δημοσίων σχέσεων.• Τις δημόσιες σχέσεις και τον ρόλο τους στην επιχείρηση/οργανισμό.• Τη διοίκηση της διαδικασίας μιας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων.• Τις εξειδικευμένες περιοχές των δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοοικονομικών δημοσίων σχέσεων, των κυβερνητικών δημοσίων σχέσεων, της διοίκησης ζητημάτων, του lobbying και πολλών άλλων.• Τα σύγχρονα θέματα δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), της επικοινωνίαςκρίσεων, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και των παγκόσμιων δημοσίων σχέσεων. Το κείμενο έχει εμπλουτιστεί με πολλά κατατοπιστικά παραδείγματα, πίνακες, μελέτες περίπτωσης, διεθνείς ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης για την παροχή μιας παγκόσμιας προοπτικής και σχεδιαγράμματα. Έτσι, το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και απαραίτητο εργαλείο τόσο για τον σπουδαστή όσο και για τον επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων, του μάρκετινγκ και άλλων ειδικοτήτων. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση