To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
diethnes marketingk photo

diethnes marketingk photo


ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0673117      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
GREEN MARK, KEEGAN WARREN στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.69.99 €
μόνο62.99 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5131-79-1
Συγγραφέας: GREEN MARK, KEEGAN WARREN
Εκδοτικός οίκος: ROSILI
Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σελίδες: 608
Διαστάσεις: 21X29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022

Το βιβλίο Διεθνές Μάρκετινγκ των Green και Keegan εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα σε μια περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπου η εξωστρέφεια αποτελεί sine qua non προϋπόθεση του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα, την επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, την κερδοφορία και, γενικότερα, στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.

Σκοπός του βιβλίου είναι ο αναγνώστης να κατανοήσει και να αξιοποιήσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και παράλληλα να αναπτύξει διαπολιτισμική συνείδηση και να ασχοληθεί με θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Μεταξύ άλλων:

  • Το βιβλίο είναι γραμμένο σε ένα φιλικό προς τον αναγνώστη στυλ.
  • Κάθε κεφάλαιο περιέχει μια μελέτη περίπτωσης, στην οποία παρουσιάζεται ένα θέμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, μιας χώρας, ενός προίόντος ή κάποιο ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, τα οποία σχετίζονται άμεσα με το θέμα και το περιεχόμενο του κεφαλαίου.
  • Σε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πολλά επίκαιρα και άκρως ενδιαφέροντα παραδείγματα εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και παραθέματα στελεχών του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικών της βιομηχανίας, που θα τον βοηθήσουν να εμπεδώσει πώς το διεθνές μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
  • Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος εικόνων, σχημάτων και διαγραμμάτων για λόγους μεγαλύτερης σαφήνειας και κατανόησης.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0673117)
    diethnes marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 69.99 € μόνο 62.99
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    GREEN MARK, KEEGAN WARREN στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-618-5131-79-1
    Συγγραφέας: GREEN MARK, KEEGAN WARREN
    Εκδοτικός οίκος: ROSILI
    Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
    Σελίδες: 608
    Διαστάσεις: 21X29
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022

    Το βιβλίο Διεθνές Μάρκετινγκ των Green και Keegan εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα σε μια περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπου η εξωστρέφεια αποτελεί sine qua non προϋπόθεση του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα, την επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, την κερδοφορία και, γενικότερα, στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του Διεθνούς Μάρκετινγκ.

    Σκοπός του βιβλίου είναι ο αναγνώστης να κατανοήσει και να αξιοποιήσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και παράλληλα να αναπτύξει διαπολιτισμική συνείδηση και να ασχοληθεί με θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.

    Μεταξύ άλλων:
    • Το βιβλίο είναι γραμμένο σε ένα φιλικό προς τον αναγνώστη στυλ.
    • Κάθε κεφάλαιο περιέχει μια μελέτη περίπτωσης, στην οποία παρουσιάζεται ένα θέμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, μιας χώρας, ενός προίόντος ή κάποιο ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, τα οποία σχετίζονται άμεσα με το θέμα και το περιεχόμενο του κεφαλαίου.
    • Σε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πολλά επίκαιρα και άκρως ενδιαφέροντα παραδείγματα εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και παραθέματα στελεχών του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικών της βιομηχανίας, που θα τον βοηθήσουν να εμπεδώσει πώς το διεθνές μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
    • Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος εικόνων, σχημάτων και διαγραμμάτων για λόγους μεγαλύτερης σαφήνειας και κατανόησης.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0673117 BKS.0673117 GREEN MARK, KEEGAN WARREN GREEN MARK, KEEGAN WARREN MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •GREEN MARK, KEEGAN WARREN στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5131-79-1 Συγγραφέας: GREEN MARK, KEEGAN WARREN Εκδοτικός οίκος: ROSILI Σειρά: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σελίδες: 608 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022 Το βιβλίο Διεθνές Μάρκετινγκ των Green και Keegan εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα σε μια περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπου η εξωστρέφεια αποτελεί sine qua non προϋπόθεση του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα στις διεθνείς αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, την ανταγωνιστικότητα, την επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, την κερδοφορία και, γενικότερα, στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο του Διεθνούς Μάρκετινγκ. Σκοπός του βιβλίου είναι ο αναγνώστης να κατανοήσει και να αξιοποιήσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς, να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και παράλληλα να αναπτύξει διαπολιτισμική συνείδηση και να ασχοληθεί με θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Μεταξύ άλλων:• Το βιβλίο είναι γραμμένο σε ένα φιλικό προς τον αναγνώστη στυλ. • Κάθε κεφάλαιο περιέχει μια μελέτη περίπτωσης, στην οποία παρουσιάζεται ένα θέμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας, μιας χώρας, ενός προίόντος ή κάποιο ζήτημα του διεθνούς μάρκετινγκ, τα οποία σχετίζονται άμεσα με το θέμα και το περιεχόμενο του κεφαλαίου.• Σε όλο το περιεχόμενο του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πολλά επίκαιρα και άκρως ενδιαφέροντα παραδείγματα εφαρμογής του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και παραθέματα στελεχών του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικών της βιομηχανίας, που θα τον βοηθήσουν να εμπεδώσει πώς το διεθνές μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.• Είναι εμπλουτισμένο με πλήθος εικόνων, σχημάτων και διαγραμμάτων για λόγους μεγαλύτερης σαφήνειας και κατανόησης.
    56.69
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή