To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
didaktiki tis logotexnias photo

didaktiki tis logotexnias photo


ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

BKS.0377637      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.00 €
μόνο17.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-018-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σειρά: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Σελίδες: 375
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

O τόμος αυτός φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον για τους μαθητές, καθώς και πιο αποτελεσματικό.

Κάθε διδακτική πρόταση αποτελεί σχέδιο ωριαίας διδασκαλίας ή κυρίως διδακτικό σενάριο που αφορά σε ΅ία διδακτική ενότητα. Όλες οι προτάσεις έχουν εφαρμοστεί σε πραγματική τάξη ΅ε ικανοποιητικά μαθησιακά αποτελέσματα. Της παρουσίασης των προτάσεων προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύονται όλες οι έγκυρες σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στις οποίες βασίζονται όλες οι διδακτικές προτάσεις που περιέχει ο τόμος.

Αρκετά από τα προτεινόμενα σενάρια διδασκαλίας βασίζονται, εκτός των άλλων, και στη χρήση Νέων Τεχνολογιών. Ούτε όλα όμως προϋποθέτουν ιδιαίτερη εξοικείωση του φιλολόγου ΅ε αυτές (λ.χ. πιστοποίηση Β΄ Επιπέδου) ούτε όλα αξιοποιούν στον ίδιο ή σε σημαντικό βαθμό τις ΤΠΕ. Όλες, όμως, οι προτάσεις διδασκαλίας (i) βασίζονται στα ισχύοντα ΑΠΣ, (ii) μπορούν να εφαρμοστούν σε ΅ια «μέση» τάξη ενός συνηθισμένου δημόσιου σχολείου, (iii) εμφανίζουν διαβαθμισμένο επίπεδο διδακτικής καινοτομίας, αφού άλλες είναι περισσότερο και άλλες λιγότερο πρωτότυπες, και (iv) δεν απαιτούν ιδιαίτερο επίπεδο υποδομών ΤΠΕ και λογισμικού. Έτσι, όλες είναι εύκολα εφαρμόσιμες υπό έναν όρο: ο φιλόλογος που θα επιχειρήσει να τις αξιοποιήσει, να επιθυμεί και να έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει, γενικότερα, τη διδασκαλία του και τις συνθήκες μάθησης που προσφέρει στους μαθητές του.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (BKS.0377637)
didaktiki tis logotexnias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.00 € μόνο 17.10
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-612-018-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σειρά: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Σελίδες: 375
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

O τόμος αυτός φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον για τους μαθητές, καθώς και πιο αποτελεσματικό.

Κάθε διδακτική πρόταση αποτελεί σχέδιο ωριαίας διδασκαλίας ή κυρίως διδακτικό σενάριο που αφορά σε ΅ία διδακτική ενότητα. Όλες οι προτάσεις έχουν εφαρμοστεί σε πραγματική τάξη ΅ε ικανοποιητικά μαθησιακά αποτελέσματα. Της παρουσίασης των προτάσεων προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύονται όλες οι έγκυρες σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στις οποίες βασίζονται όλες οι διδακτικές προτάσεις που περιέχει ο τόμος.

Αρκετά από τα προτεινόμενα σενάρια διδασκαλίας βασίζονται, εκτός των άλλων, και στη χρήση Νέων Τεχνολογιών. Ούτε όλα όμως προϋποθέτουν ιδιαίτερη εξοικείωση του φιλολόγου ΅ε αυτές (λ.χ. πιστοποίηση Β΄ Επιπέδου) ούτε όλα αξιοποιούν στον ίδιο ή σε σημαντικό βαθμό τις ΤΠΕ. Όλες, όμως, οι προτάσεις διδασκαλίας (i) βασίζονται στα ισχύοντα ΑΠΣ, (ii) μπορούν να εφαρμοστούν σε ΅ια «μέση» τάξη ενός συνηθισμένου δημόσιου σχολείου, (iii) εμφανίζουν διαβαθμισμένο επίπεδο διδακτικής καινοτομίας, αφού άλλες είναι περισσότερο και άλλες λιγότερο πρωτότυπες, και (iv) δεν απαιτούν ιδιαίτερο επίπεδο υποδομών ΤΠΕ και λογισμικού. Έτσι, όλες είναι εύκολα εφαρμόσιμες υπό έναν όρο: ο φιλόλογος που θα επιχειρήσει να τις αξιοποιήσει, να επιθυμεί και να έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει, γενικότερα, τη διδασκαλία του και τις συνθήκες μάθησης που προσφέρει στους μαθητές του.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ BKS.0377637 BKS.0377637 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-612-018-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σειρά: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Σελίδες: 375 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017 ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ O τόμος αυτός φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον για τους μαθητές, καθώς και πιο αποτελεσματικό. Κάθε διδακτική πρόταση αποτελεί σχέδιο ωριαίας διδασκαλίας ή κυρίως διδακτικό σενάριο που αφορά σε ΅ία διδακτική ενότητα. Όλες οι προτάσεις έχουν εφαρμοστεί σε πραγματική τάξη ΅ε ικανοποιητικά μαθησιακά αποτελέσματα. Της παρουσίασης των προτάσεων προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύονται όλες οι έγκυρες σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στις οποίες βασίζονται όλες οι διδακτικές προτάσεις που περιέχει ο τόμος. Αρκετά από τα προτεινόμενα σενάρια διδασκαλίας βασίζονται, εκτός των άλλων, και στη χρήση Νέων Τεχνολογιών. Ούτε όλα όμως προϋποθέτουν ιδιαίτερη εξοικείωση του φιλολόγου ΅ε αυτές (λ.χ. πιστοποίηση Β΄ Επιπέδου) ούτε όλα αξιοποιούν στον ίδιο ή σε σημαντικό βαθμό τις ΤΠΕ. Όλες, όμως, οι προτάσεις διδασκαλίας (i) βασίζονται στα ισχύοντα ΑΠΣ, (ii) μπορούν να εφαρμοστούν σε ΅ια «μέση» τάξη ενός συνηθισμένου δημόσιου σχολείου, (iii) εμφανίζουν διαβαθμισμένο επίπεδο διδακτικής καινοτομίας, αφού άλλες είναι περισσότερο και άλλες λιγότερο πρωτότυπες, και (iv) δεν απαιτούν ιδιαίτερο επίπεδο υποδομών ΤΠΕ και λογισμικού. Έτσι, όλες είναι εύκολα εφαρμόσιμες υπό έναν όρο: ο φιλόλογος που θα επιχειρήσει να τις αξιοποιήσει, να επιθυμεί και να έχει αποφασίσει να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει, γενικότερα, τη διδασκαλία του και τις συνθήκες μάθησης που προσφέρει στους μαθητές του.
15.39
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή