To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
 
 
   
 
diafimisi kai epikoinonia photo

diafimisi kai epikoinonia photo


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

BKS.0306805      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.52.50 €
μόνο42.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-03-4670-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Σελίδες: 800
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2008

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη διεθνής επικαιροποιημένη έκδοση αυτού το κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: τη βιομηχανία των νέων προϊόντων, τον πολιτισμό και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, και κατορθώνει με έναν περίτεχνο τρόπο να τα συνδυάσει. Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:

  • Ανάλυση των νέων ζητημάτων, όπως η παγκοσμιοποίηση και το διαδίκτυο
  • Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
  • Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
  • Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
  • Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
  • Αναλύσεις περιεχομένου
  • Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Last viewed
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (BKS.0306805)
    diafimisi kai epikoinonia photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 52.50 € μόνο 42.00
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 978-960-03-4670-1
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
    Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
    Σελίδες: 800
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2008

    Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη διεθνής επικαιροποιημένη έκδοση αυτού το κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: τη βιομηχανία των νέων προϊόντων, τον πολιτισμό και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, και κατορθώνει με έναν περίτεχνο τρόπο να τα συνδυάσει. Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει:


    • Ανάλυση των νέων ζητημάτων, όπως η παγκοσμιοποίηση και το διαδίκτυο
    • Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης
    • Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης
    • Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας
    • Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού
    • Αναλύσεις περιεχομένου
    • Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BKS.0306805 BKS.0306805 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-03-4670-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Μετάφραση: ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σελίδες: 800 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2008 Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μικρή εγκυκλοπαίδεια για το ρόλο, την πορεία και τη λειτουργία της διαφήμισης στη σύγχρονη κοινωνία. Η τρίτη διεθνής επικαιροποιημένη έκδοση αυτού το κλασικού πλέον έργου καταγράφει το ρόλο, τον αντίκτυπο και τη λειτουργία της διαφήμισης σε τρεις σημαντικές κοινωνικές διαστάσεις: τη βιομηχανία των νέων προϊόντων, τον πολιτισμό και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, και κατορθώνει με έναν περίτεχνο τρόπο να τα συνδυάσει. Η παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνει: • Ανάλυση των νέων ζητημάτων, όπως η παγκοσμιοποίηση και το διαδίκτυο• Νέες περιπτώσεις και παραδείγματα στις σύγχρονες στρατηγικές της διαφήμισης• Νέες τάσεις στον κλάδο της διαφήμισης• Αναλύσεις στρατηγικής διαφημιστικής επικοινωνίας• Ανίχνευση και εστίαση στις νέες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού• Αναλύσεις περιεχομένου• Πορεία και εξέλιξη της διαφήμισης διεθνώς
    33.6
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή