«... Κοιμόταν γυμνή, το στρώμα της λαμπεροί, κίτρινοι πολυέλαιοι. Μέσα στην απόλυτη σκοτεινιά της κάμαράς της, φωτιζόταν μόνο το σώμα της. Έξω λυσσομανούσε η μάχη. Δεν κουβαλούσε υπάρχοντα ή περιουσία, παρά μόνο την ψυχή της. Στην πραγματικότητα, είχα σιχαθεί τον πόλεμο από την πρώτη μέρα που κατατάχθηκα στις σειρές του, γι αυτό κι εξ αρχής φοβήθηκα με την αθωότητά της. Μας περίζωνε ένας αλαλάζων χρόνος, βρισκόμασταν διαρκώς ενάντια σ ό,τι είχαμε ...»
Ένα μεγάλο μέρος της νουβέλας «CRY THE BELOVED PEOPLE», διαδραματίζεται στον πόλεμο. Ο πόλεμος θ αλλάξει ριζικά τη ζωή τού ήρωα και θ αποτελέσει τον βαθύτερο λόγο που, μετά την επιστροφή του στη χώρα του, θα θελήσει να διοριστεί στην «Επαρχία του Πάγου». «Μου ζήτησε να της περιγράψω τα σχολεία στην Επαρχία του Πάγου. Δεν είχα, όμως, ποτέ δει σχολεία παραδομένα διά παντός στη χιονοθύελλα και ούτε μπορούσα να φανταστώ καν τα παιδιά».
«...Όταν μου ζήτησαν να μοιρολογήσω τη λιμνοθάλασσα, μ έπιασε χτυποκάρδι. Ήξερα τα ηλιοβασιλέματά της, όλες τις ανατολές της. Αν έκλεινα τα μάτια μου, θα μπορούσα να σου περιγράψω κάθε ώρα της μέρας τα χρώματά της. Όμως τώρα, πώς θα τραγουδούσα το τέλος της; Φαντάστηκα ότι η λιμνοθάλασσα ήταν γυναίκα, πανέμορφη στο φούντωμα της νιότης της, καθόταν μέσα σε λιβάδια από μαργαρίτες, τα χέρια της δεμένα γύρω από τα λυγισμένα γόνατα, πίσω της ανάγλυφες οι ψυχές τη νανούριζαν. Την εικόνα της ακολούθησαν οι στίχοι μου ...»
Στο «Λάφυρο της φαντασίας», η ηρωίδα θ αποχωριστεί τα μοιρολόγια της, μια ντάνα όλα τα τετράδιά της θα τα δώσει στον εραστή της. Μαζί με τους στίχους της, όμως, θα χάσει και την έμπνευσή της. Η αναζήτησή τους θα μετατραπεί σ ένα ταξίδι στον κόσμο της μοντέρνας τέχνης και των χρηματιστηρίων της και περισσότερο ακόμη σε μια περιπλάνηση στην ίδια τη φαντασία...
«... Κοιμόταν γυμνή, το στρώμα της λαμπεροί, κίτρινοι πολυέλαιοι. Μέσα στην απόλυτη σκοτεινιά της κάμαράς της, φωτιζόταν μόνο το σώμα της. Έξω λυσσομανούσε η μάχη. Δεν κουβαλούσε υπάρχοντα ή περιουσία, παρά μόνο την ψυχή της. Στην πραγματικότητα, είχα σιχαθεί τον πόλεμο από την πρώτη μέρα που κατατάχθηκα στις σειρές του, γι αυτό κι εξ αρχής φοβήθηκα με την αθωότητά της. Μας περίζωνε ένας αλαλάζων χρόνος, βρισκόμασταν διαρκώς ενάντια σ ό, τι είχαμε ...»
Ένα μεγάλο μέρος της νουβέλας «CRY THE BELOVED PEOPLE», διαδραματίζεται στον πόλεμο. Ο πόλεμος θ αλλάξει ριζικά τη ζωή τού ήρωα και θ αποτελέσει τον βαθύτερο λόγο που, μετά την επιστροφή του στη χώρα του, θα θελήσει να διοριστεί στην «Επαρχία του Πάγου». «Μου ζήτησε να της περιγράψω τα σχολεία στην Επαρχία του Πάγου. Δεν είχα, όμως, ποτέ δει σχολεία παραδομένα διά παντός στη χιονοθύελλα και ούτε μπορούσα να φανταστώ καν τα παιδιά».
«...Όταν μου ζήτησαν να μοιρολογήσω τη λιμνοθάλασσα, μ έπιασε χτυποκάρδι. Ήξερα τα ηλιοβασιλέματά της, όλες τις ανατολές της. Αν έκλεινα τα μάτια μου, θα μπορούσα να σου περιγράψω κάθε ώρα της μέρας τα χρώματά της. Όμως τώρα, πώς θα τραγουδούσα το τέλος της; Φαντάστηκα ότι η λιμνοθάλασσα ήταν γυναίκα, πανέμορφη στο φούντωμα της νιότης της, καθόταν μέσα σε λιβάδια από μαργαρίτες, τα χέρια της δεμένα γύρω από τα λυγισμένα γόνατα, πίσω της ανάγλυφες οι ψυχές τη νανούριζαν. Την εικόνα της ακολούθησαν οι στίχοι μου ...»
Στο «Λάφυρο της φαντασίας», η ηρωίδα θ αποχωριστεί τα μοιρολόγια της, μια ντάνα όλα τα τετράδιά της θα τα δώσει στον εραστή της. Μαζί με τους στίχους της, όμως, θα χάσει και την έμπνευσή της. Η αναζήτησή τους θα μετατραπεί σ ένα ταξίδι στον κόσμο της μοντέρνας τέχνης και των χρηματιστηρίων της και περισσότερο ακόμη σε μια περιπλάνηση στην ίδια τη φαντασία...
CRY THE BELOVED PEOPLEBKS.0958662BKS.0958662ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΛΙΛΗΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΛΙΛΗΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΛΙΛΗ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-597-308-7 Συγγραφέας: ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΛΙΛΗ Εκδοτικός οίκος: ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ Σελίδες: 194 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2022 «... Κοιμόταν γυμνή, το στρώμα της λαμπεροί, κίτρινοι πολυέλαιοι. Μέσα στην απόλυτη σκοτεινιά της κάμαράς της, φωτιζόταν μόνο το σώμα της. Έξω λυσσομανούσε η μάχη. Δεν κουβαλούσε υπάρχοντα ή περιουσία, παρά μόνο την ψυχή της. Στην πραγματικότητα, είχα σιχαθεί τον πόλεμο από την πρώτη μέρα που κατατάχθηκα στις σειρές του, γι αυτό κι εξ αρχής φοβήθηκα με την αθωότητά της. Μας περίζωνε ένας αλαλάζων χρόνος, βρισκόμασταν διαρκώς ενάντια σ ό, τι είχαμε ...» Ένα μεγάλο μέρος της νουβέλας «CRY THE BELOVED PEOPLE», διαδραματίζεται στον πόλεμο. Ο πόλεμος θ αλλάξει ριζικά τη ζωή τού ήρωα και θ αποτελέσει τον βαθύτερο λόγο που, μετά την επιστροφή του στη χώρα του, θα θελήσει να διοριστεί στην «Επαρχία του Πάγου». «Μου ζήτησε να της περιγράψω τα σχολεία στην Επαρχία του Πάγου. Δεν είχα, όμως, ποτέ δει σχολεία παραδομένα διά παντός στη χιονοθύελλα και ούτε μπορούσα να φανταστώ καν τα παιδιά». «...Όταν μου ζήτησαν να μοιρολογήσω τη λιμνοθάλασσα, μ έπιασε χτυποκάρδι. Ήξερα τα ηλιοβασιλέματά της, όλες τις ανατολές της. Αν έκλεινα τα μάτια μου, θα μπορούσα να σου περιγράψω κάθε ώρα της μέρας τα χρώματά της. Όμως τώρα, πώς θα τραγουδούσα το τέλος της; Φαντάστηκα ότι η λιμνοθάλασσα ήταν γυναίκα, πανέμορφη στο φούντωμα της νιότης της, καθόταν μέσα σε λιβάδια από μαργαρίτες, τα χέρια της δεμένα γύρω από τα λυγισμένα γόνατα, πίσω της ανάγλυφες οι ψυχές τη νανούριζαν. Την εικόνα της ακολούθησαν οι στίχοι μου ...» Στο «Λάφυρο της φαντασίας», η ηρωίδα θ αποχωριστεί τα μοιρολόγια της, μια ντάνα όλα τα τετράδιά της θα τα δώσει στον εραστή της. Μαζί με τους στίχους της, όμως, θα χάσει και την έμπνευσή της. Η αναζήτησή τους θα μετατραπεί σ ένα ταξίδι στον κόσμο της μοντέρνας τέχνης και των χρηματιστηρίων της και περισσότερο ακόμη σε μια περιπλάνηση στην ίδια τη φαντασία... CRY THE BELOVED PEOPLE
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση