Το, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ είναι ένα θέατρο που δρά. Είναι ένα θέατρο που εκπαιδεύει τη κοινωνία. Είναι η κοινωνία των πολιτών που δημιουργεί. Δείχνει τρόπο και αποτέλεσμα. Κυρίως αποτέλεσμα, αυτό έχουμε ανάγκη, το αποτέλεσμα. Η πολυπρισματικότητα του, η πολυφωνία του, η πολλαπλή αντιμετώπιση της εξουσίας, η γεωπολιτική συνείδηση που παράγει μοιράζονται, συνδυαλέγονται, ανοίγουν νέους τόπους διαλόγου που μοιράζεται και παράγεται ισότιμα, ισότροπα ενώ θα ανεβαίνει
Στο, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ, υπάρχει όλη η Γή και οι συνθήκες της: πόλεμος, ειρήνη, σύγκρουση, κατοχή. Υπάρχουν οικονομικοί, ταξικοί, σεξουαλικοί, μεταναστευτικοί, θρησκευτικοί, φυλικοί εαυτοί. Μιλάνε, διηγούνται και πράττουν. Οι ιστορίες των διαβατηρίων κατασκευάζουν, αποδομούν, ανακατασκευάζουν αυτούς τους εαυτούς συνδέοντας χώρες, τόπους, αλήθειες. Το έργο διαπραγματεύεται τον εκτοπισμό και την υπηκόοτητα. Υπάρχουν πολλαπλοί εκτοπισμοί, πολλαπλές μετακινήσεις πληθυσμών. Βίαιες και «επιλεγμένες». Το έργο εκπαιδεύει το κοινό καλώντας το να συνπαράξει νόημα, γνώση, ανάλυση της δικής του εμπειρίας. Η δυνατότητα του είναι η κατανόηση, η σύνδεση, η αποδοχή της διαφορετικότητας ως σώμα του ίδιου του εαυτού. Δημιουργεί τις συνθήκες μοιράσματος της γνώσης: εμπειρία, αντίληψη, συνειδητοποίηση. Έτσι το έργο παράγει ειρήνη όσο παίζεται και μετά. Κυρίως μετά γιατί το κοινό έχει αναμιχθεί, έχει ήδη σκεφτεί, μπορεί συνεχίζοντας τη δράση του έργου να πράξει. Και αυτή η προσωπική ελευθερία της πράξης ίσως είναι η «αγαθότερη» ενδυνάμωση της υπηκοότητας, η ουσιαστικότερη δυνατότητα της ένταξης.
Το, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ είναι ένα θέατρο που δρά. Είναι ένα θέατρο που εκπαιδεύει τη κοινωνία. Είναι η κοινωνία των πολιτών που δημιουργεί. Δείχνει τρόπο και αποτέλεσμα. Κυρίως αποτέλεσμα, αυτό έχουμε ανάγκη, το αποτέλεσμα. Η πολυπρισματικότητα του, η πολυφωνία του, η πολλαπλή αντιμετώπιση της εξουσίας, η γεωπολιτική συνείδηση που παράγει μοιράζονται, συνδυαλέγονται, ανοίγουν νέους τόπους διαλόγου που μοιράζεται και παράγεται ισότιμα, ισότροπα ενώ θα ανεβαίνει
Στο, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ, υπάρχει όλη η Γή και οι συνθήκες της: πόλεμος, ειρήνη, σύγκρουση, κατοχή. Υπάρχουν οικονομικοί, ταξικοί, σεξουαλικοί, μεταναστευτικοί, θρησκευτικοί, φυλικοί εαυτοί. Μιλάνε, διηγούνται και πράττουν. Οι ιστορίες των διαβατηρίων κατασκευάζουν, αποδομούν, ανακατασκευάζουν αυτούς τους εαυτούς συνδέοντας χώρες, τόπους, αλήθειες. Το έργο διαπραγματεύεται τον εκτοπισμό και την υπηκόοτητα. Υπάρχουν πολλαπλοί εκτοπισμοί, πολλαπλές μετακινήσεις πληθυσμών. Βίαιες και «επιλεγμένες». Το έργο εκπαιδεύει το κοινό καλώντας το να συνπαράξει νόημα, γνώση, ανάλυση της δικής του εμπειρίας. Η δυνατότητα του είναι η κατανόηση, η σύνδεση, η αποδοχή της διαφορετικότητας ως σώμα του ίδιου του εαυτού. Δημιουργεί τις συνθήκες μοιράσματος της γνώσης: εμπειρία, αντίληψη, συνειδητοποίηση. Έτσι το έργο παράγει ειρήνη όσο παίζεται και μετά. Κυρίως μετά γιατί το κοινό έχει αναμιχθεί, έχει ήδη σκεφτεί, μπορεί συνεχίζοντας τη δράση του έργου να πράξει. Και αυτή η προσωπική ελευθερία της πράξης ίσως είναι η «αγαθότερη» ενδυνάμωση της υπηκοότητας, η ουσιαστικότερη δυνατότητα της ένταξης.
BOUND ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙBKS.0965069BKS.0965069ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-618-83204-6-8 Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΑΠΑΡΣΙΣ Σελίδες: 64 Διαστάσεις: 14Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017 Το, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ είναι ένα θέατρο που δρά. Είναι ένα θέατρο που εκπαιδεύει τη κοινωνία. Είναι η κοινωνία των πολιτών που δημιουργεί. Δείχνει τρόπο και αποτέλεσμα. Κυρίως αποτέλεσμα, αυτό έχουμε ανάγκη, το αποτέλεσμα. Η πολυπρισματικότητα του, η πολυφωνία του, η πολλαπλή αντιμετώπιση της εξουσίας, η γεωπολιτική συνείδηση που παράγει μοιράζονται, συνδυαλέγονται, ανοίγουν νέους τόπους διαλόγου που μοιράζεται και παράγεται ισότιμα, ισότροπα ενώ θα ανεβαίνει Στο, B.OUND: ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ, υπάρχει όλη η Γή και οι συνθήκες της: πόλεμος, ειρήνη, σύγκρουση, κατοχή. Υπάρχουν οικονομικοί, ταξικοί, σεξουαλικοί, μεταναστευτικοί, θρησκευτικοί, φυλικοί εαυτοί. Μιλάνε, διηγούνται και πράττουν. Οι ιστορίες των διαβατηρίων κατασκευάζουν, αποδομούν, ανακατασκευάζουν αυτούς τους εαυτούς συνδέοντας χώρες, τόπους, αλήθειες. Το έργο διαπραγματεύεται τον εκτοπισμό και την υπηκόοτητα. Υπάρχουν πολλαπλοί εκτοπισμοί, πολλαπλές μετακινήσεις πληθυσμών. Βίαιες και «επιλεγμένες». Το έργο εκπαιδεύει το κοινό καλώντας το να συνπαράξει νόημα, γνώση, ανάλυση της δικής του εμπειρίας. Η δυνατότητα του είναι η κατανόηση, η σύνδεση, η αποδοχή της διαφορετικότητας ως σώμα του ίδιου του εαυτού. Δημιουργεί τις συνθήκες μοιράσματος της γνώσης: εμπειρία, αντίληψη, συνειδητοποίηση. Έτσι το έργο παράγει ειρήνη όσο παίζεται και μετά. Κυρίως μετά γιατί το κοινό έχει αναμιχθεί, έχει ήδη σκεφτεί, μπορεί συνεχίζοντας τη δράση του έργου να πράξει. Και αυτή η προσωπική ελευθερία της πράξης ίσως είναι η «αγαθότερη» ενδυνάμωση της υπηκοότητας, η ουσιαστικότερη δυνατότητα της ένταξης. BOUND ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση