To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
 
 
   
 
axiologisi programmaton periballontikis ekpaideysis photo

axiologisi programmaton periballontikis ekpaideysis photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

BKS.0487098      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.07 €
μόνο13.56 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-402-191-5
Συγγραφέας: ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 251
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο αντίληψης της μάθησης και της αξιολόγησης. Αυτό οφείλεται στη νέα οπτική με την οποία εξετάζεται τόσο η μάθηση όσο και η αξιολόγησή της (με έμφαση στα αποτελέσματα που έχουν πραγματικά επιτευχθεί). Κατ' ακολουθία, ο νέος σκοπός είναι να ενσωματωθεί η αξιολόγηση στη μαθησιακή διαδικασία ώστε να αποτελεί μέρος της καθημερινής διδακτικής πρακτικής και της καθημερινής μαθησιακής εμπειρίας του μαθητή.

Σε παιδαγωγικό επίπεδο η αξιολόγηση έχει την έννοια της διάγνωσης των διδακτικών καταστάσεων και της ανατροφοδότησης των ατόμων που ενέχονται σ' αυτές. Ο προσανατολισμός της αυτός είναι σημαντικός για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, καθώς αυτή απαιτεί την επίτευξη ενός μεγάλου εύρους στόχων σε όλα τα επίπεδα της συγκρότησης της προσωπικότητας του ατόμου, (στόχοι γνωστικοί, συναισθηματικοί, δεξιοτήτων), οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με παραδοσιακούς τρόπους αξιολόγησης.

Η αξιολόγηση, ως διαδικασία του συστηματικού προσδιορισμού της ποιότητας ενός σχολικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των τρόπων με τους οποίους το πρόγραμμα μπορεί να βελτιωθεί, καθορίζει την αποτελεσματικότητα και επάρκεια του προγράμματος, τα περιθώρια βελτίωσής του, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν σ' αυτό βελτιωτικές αλλαγές και παρεμβάσεις. Απαιτεί επιστημονικές μεθόδους και μια πιο αυστηρή διαδικασία, ώστε οι μετέπειτα εφαρμογές προγραμμάτων να τεθούν σε ασφαλέστερες βάσεις, καθώς οι αποφάσεις που λαμβάνονται για την μελλοντική εξέλιξή τους μπορεί να επηρεάσουν πολλαπλά την ποιότητα ζωής μας- ίσως ακόμη και την ποιότητα ζωής της επόμενης γενιάς.

Η αναγκαιότητα για έρευνα υψηλής ποιότητας στο χώρο των προγραμμάτων που υλοποιούνται, με στόχο την αξιοποίηση της δυναμικής τους για την καλύτερη μελλοντική πορεία του θεσμού, αποτέλεσαν το σκεπτικό και το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς του παρόντος βιβλίου, στο οποίο επιχειρείται εκτός της θεωρητικής προσέγγισης της αξιολόγησης, ο σχεδιασμός και η πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου αξιολόγησης. Απώτερος στόχος μας: η ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης αποτελεσματικότερων σχολικών προγραμμάτων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (BKS.0487098)
axiologisi programmaton periballontikis ekpaideysis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.07 € μόνο 13.56
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 960-402-191-5
Συγγραφέας: ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ
Σελίδες: 251
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο αντίληψης της μάθησης και της αξιολόγησης. Αυτό οφείλεται στη νέα οπτική με την οποία εξετάζεται τόσο η μάθηση όσο και η αξιολόγησή της (με έμφαση στα αποτελέσματα που έχουν πραγματικά επιτευχθεί). Κατ' ακολουθία, ο νέος σκοπός είναι να ενσωματωθεί η αξιολόγηση στη μαθησιακή διαδικασία ώστε να αποτελεί μέρος της καθημερινής διδακτικής πρακτικής και της καθημερινής μαθησιακής εμπειρίας του μαθητή.

Σε παιδαγωγικό επίπεδο η αξιολόγηση έχει την έννοια της διάγνωσης των διδακτικών καταστάσεων και της ανατροφοδότησης των ατόμων που ενέχονται σ' αυτές. Ο προσανατολισμός της αυτός είναι σημαντικός για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, καθώς αυτή απαιτεί την επίτευξη ενός μεγάλου εύρους στόχων σε όλα τα επίπεδα της συγκρότησης της προσωπικότητας του ατόμου, (στόχοι γνωστικοί, συναισθηματικοί, δεξιοτήτων), οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με παραδοσιακούς τρόπους αξιολόγησης.

Η αξιολόγηση, ως διαδικασία του συστηματικού προσδιορισμού της ποιότητας ενός σχολικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των τρόπων με τους οποίους το πρόγραμμα μπορεί να βελτιωθεί, καθορίζει την αποτελεσματικότητα και επάρκεια του προγράμματος, τα περιθώρια βελτίωσής του, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν σ' αυτό βελτιωτικές αλλαγές και παρεμβάσεις. Απαιτεί επιστημονικές μεθόδους και μια πιο αυστηρή διαδικασία, ώστε οι μετέπειτα εφαρμογές προγραμμάτων να τεθούν σε ασφαλέστερες βάσεις, καθώς οι αποφάσεις που λαμβάνονται για την μελλοντική εξέλιξή τους μπορεί να επηρεάσουν πολλαπλά την ποιότητα ζωής μας- ίσως ακόμη και την ποιότητα ζωής της επόμενης γενιάς.

Η αναγκαιότητα για έρευνα υψηλής ποιότητας στο χώρο των προγραμμάτων που υλοποιούνται, με στόχο την αξιοποίηση της δυναμικής τους για την καλύτερη μελλοντική πορεία του θεσμού, αποτέλεσαν το σκεπτικό και το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς του παρόντος βιβλίου, στο οποίο επιχειρείται εκτός της θεωρητικής προσέγγισης της αξιολόγησης, ο σχεδιασμός και η πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου αξιολόγησης. Απώτερος στόχος μας: η ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης αποτελεσματικότερων σχολικών προγραμμάτων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ BKS.0487098 BKS.0487098 ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-402-191-5 Συγγραφέας: ΖΥΓΟΥΡΗ ΕΛΕΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΤΥΠΩΘΗΤΩ Σελίδες: 251 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο αντίληψης της μάθησης και της αξιολόγησης. Αυτό οφείλεται στη νέα οπτική με την οποία εξετάζεται τόσο η μάθηση όσο και η αξιολόγησή της (με έμφαση στα αποτελέσματα που έχουν πραγματικά επιτευχθεί). Κατ' ακολουθία, ο νέος σκοπός είναι να ενσωματωθεί η αξιολόγηση στη μαθησιακή διαδικασία ώστε να αποτελεί μέρος της καθημερινής διδακτικής πρακτικής και της καθημερινής μαθησιακής εμπειρίας του μαθητή. Σε παιδαγωγικό επίπεδο η αξιολόγηση έχει την έννοια της διάγνωσης των διδακτικών καταστάσεων και της ανατροφοδότησης των ατόμων που ενέχονται σ' αυτές. Ο προσανατολισμός της αυτός είναι σημαντικός για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, καθώς αυτή απαιτεί την επίτευξη ενός μεγάλου εύρους στόχων σε όλα τα επίπεδα της συγκρότησης της προσωπικότητας του ατόμου, (στόχοι γνωστικοί, συναισθηματικοί, δεξιοτήτων), οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με παραδοσιακούς τρόπους αξιολόγησης. Η αξιολόγηση, ως διαδικασία του συστηματικού προσδιορισμού της ποιότητας ενός σχολικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των τρόπων με τους οποίους το πρόγραμμα μπορεί να βελτιωθεί, καθορίζει την αποτελεσματικότητα και επάρκεια του προγράμματος, τα περιθώρια βελτίωσής του, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν σ' αυτό βελτιωτικές αλλαγές και παρεμβάσεις. Απαιτεί επιστημονικές μεθόδους και μια πιο αυστηρή διαδικασία, ώστε οι μετέπειτα εφαρμογές προγραμμάτων να τεθούν σε ασφαλέστερες βάσεις, καθώς οι αποφάσεις που λαμβάνονται για την μελλοντική εξέλιξή τους μπορεί να επηρεάσουν πολλαπλά την ποιότητα ζωής μας- ίσως ακόμη και την ποιότητα ζωής της επόμενης γενιάς. Η αναγκαιότητα για έρευνα υψηλής ποιότητας στο χώρο των προγραμμάτων που υλοποιούνται, με στόχο την αξιοποίηση της δυναμικής τους για την καλύτερη μελλοντική πορεία του θεσμού, αποτέλεσαν το σκεπτικό και το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς του παρόντος βιβλίου, στο οποίο επιχειρείται εκτός της θεωρητικής προσέγγισης της αξιολόγησης, ο σχεδιασμός και η πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου αξιολόγησης. Απώτερος στόχος μας: η ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης αποτελεσματικότερων σχολικών προγραμμάτων.
12.2
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή