To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
 
 
 
   
 
apo tin texnokratiki stin ermineytiki kai tin kritiki sxoliki paidagogiki photo

apo tin texnokratiki stin ermineytiki kai tin kritiki sxoliki paidagogiki photo


ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

BKS.0544323      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.00 €
μόνο27.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-2025-7
Συγγραφέας: ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2019

Παραδοχές του βιβλίου:

H. Giroux (1992:13): «Καθώς ανασκοπώ την εργασία σύγχρονων ριζοσπαστικών παιδαγωγών θα το εύρισκα δύσκολο να πω ότι ο Μαρξισμός είναι η κυρίαρχη επιρροή στην εργασία τους. Και όπου στην εκπαίδευση υπάρχει μαρξιστική επιρροή, μπορεί συχνά να αποβεί ιδιαίτερα περιοριστική (reductionistic) και μονοδιάστατη».

Seehwa Cho (2013:17, edited by M. W. Apple) «Να το θέσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, υπάρχει μία περισσότερο φιλελεύθερη εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής και μία περισσότερο ριζοσπαστική εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής».

G. D. Ewert (1991: 376). (Βάσει των θέσεων του Habermas) «Όταν ένα από τα τρία είδη γνώσης θεωρείται το καλύτερο, ασχέτως του υπό εξέταση ζητήματος, τότε η προσέγγιση είναι ιδεολογική, όχι επιστημονική».

K. Zeichner & D. Liston (1990:25) « ο ιδεολογικός ινσουραλισμός» (ideological insularity) που πλήττει σήμερα τον τομέα μας. Κατά την άποψη μας, αυτός ο ιδεολογικός ινσουλαρισμός εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα εμπόδια στη βελτίωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, καθώς τα μέλη των διαφόρων υποομάδων συνήθως διαβάζουν, συζητούν και αναφέρουν τη δουλειά μόνο μέσα σε μια συγκεκριμένη μεταρρυθμιστική παράδοση και συχνά απορρίπτουν ιδέες εκτός των δικών τους.»

B. Charlot (1993:32-3) «Δεν ενοχλούμαι που η κοινωνία μας ζητεί να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τη μόρφωση των παιδιών. Δεν ενοχλούμαι που μου ζητούν να τα μαθαίνω πώς πρέπει να διαβάζουν η κοινωνία έχει το δικαίωμα να μου ζητεί να είμαι αποτελεσματικός αυτό που μπορούμε χωρίς αμφιβολία να συζητήσουμε είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κριθεί αυτή η αποτελεσματικότητα το να μου ζητούν να συμμετάσχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μού φαίνεται απολύτως φυσικό. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι πώς θα ορισθεί η οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι να συμμετέχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και τις μεγάλες αξίες της ανθρωπότητας να τις αντιμετωπίζουμε σκωπτικά».

J. Bruner (1997:27, 29) « Όσα θα πω στα επόμενα κεφάλαια, αντανακλούν τη δική μου άποψη σχετικά με το σημείο στο οποίο βρίσκεται αυτός ο (επιστημονικός) διάλογος σήμερα το πόνημα αυτό δεν αντιπροσωπεύει μόνο τις τρέχουσες σκέψεις μου, αλλά και την «επάνοδο των απωθημένων»


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (BKS.0544323)
apo tin texnokratiki stin ermineytiki kai tin kritiki sxoliki paidagogiki photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 30.00 € μόνο 27.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-01-2025-7
Συγγραφέας: ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2019

Παραδοχές του βιβλίου:

H. Giroux (1992:13): «Καθώς ανασκοπώ την εργασία σύγχρονων ριζοσπαστικών παιδαγωγών θα το εύρισκα δύσκολο να πω ότι ο Μαρξισμός είναι η κυρίαρχη επιρροή στην εργασία τους. Και όπου στην εκπαίδευση υπάρχει μαρξιστική επιρροή, μπορεί συχνά να αποβεί ιδιαίτερα περιοριστική (reductionistic) και μονοδιάστατη».

Seehwa Cho (2013:17, edited by M. W. Apple) «Να το θέσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, υπάρχει μία περισσότερο φιλελεύθερη εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής και μία περισσότερο ριζοσπαστική εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής».

G. D. Ewert (1991: 376). (Βάσει των θέσεων του Habermas) «Όταν ένα από τα τρία είδη γνώσης θεωρείται το καλύτερο, ασχέτως του υπό εξέταση ζητήματος, τότε η προσέγγιση είναι ιδεολογική, όχι επιστημονική».

K. Zeichner & D. Liston (1990:25) « ο ιδεολογικός ινσουραλισμός» (ideological insularity) που πλήττει σήμερα τον τομέα μας. Κατά την άποψη μας, αυτός ο ιδεολογικός ινσουλαρισμός εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα εμπόδια στη βελτίωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, καθώς τα μέλη των διαφόρων υποομάδων συνήθως διαβάζουν, συζητούν και αναφέρουν τη δουλειά μόνο μέσα σε μια συγκεκριμένη μεταρρυθμιστική παράδοση και συχνά απορρίπτουν ιδέες εκτός των δικών τους.»

B. Charlot (1993:32-3) «Δεν ενοχλούμαι που η κοινωνία μας ζητεί να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τη μόρφωση των παιδιών. Δεν ενοχλούμαι που μου ζητούν να τα μαθαίνω πώς πρέπει να διαβάζουν η κοινωνία έχει το δικαίωμα να μου ζητεί να είμαι αποτελεσματικός αυτό που μπορούμε χωρίς αμφιβολία να συζητήσουμε είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κριθεί αυτή η αποτελεσματικότητα το να μου ζητούν να συμμετάσχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μού φαίνεται απολύτως φυσικό. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι πώς θα ορισθεί η οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι να συμμετέχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και τις μεγάλες αξίες της ανθρωπότητας να τις αντιμετωπίζουμε σκωπτικά».

J. Bruner (1997:27, 29) « Όσα θα πω στα επόμενα κεφάλαια, αντανακλούν τη δική μου άποψη σχετικά με το σημείο στο οποίο βρίσκεται αυτός ο (επιστημονικός) διάλογος σήμερα το πόνημα αυτό δεν αντιπροσωπεύει μόνο τις τρέχουσες σκέψεις μου, αλλά και την «επάνοδο των απωθημένων»

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ BKS.0544323 BKS.0544323 ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-01-2025-7 Συγγραφέας: ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 580 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2019 Παραδοχές του βιβλίου: H. Giroux (1992:13): «Καθώς ανασκοπώ την εργασία σύγχρονων ριζοσπαστικών παιδαγωγών θα το εύρισκα δύσκολο να πω ότι ο Μαρξισμός είναι η κυρίαρχη επιρροή στην εργασία τους. Και όπου στην εκπαίδευση υπάρχει μαρξιστική επιρροή, μπορεί συχνά να αποβεί ιδιαίτερα περιοριστική (reductionistic) και μονοδιάστατη». Seehwa Cho (2013:17, edited by M. W. Apple) «Να το θέσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, υπάρχει μία περισσότερο φιλελεύθερη εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής και μία περισσότερο ριζοσπαστική εκδοχή της κριτικής παιδαγωγικής». G. D. Ewert (1991: 376). (Βάσει των θέσεων του Habermas) «Όταν ένα από τα τρία είδη γνώσης θεωρείται το καλύτερο, ασχέτως του υπό εξέταση ζητήματος, τότε η προσέγγιση είναι ιδεολογική, όχι επιστημονική». K. Zeichner & D. Liston (1990:25) « ο ιδεολογικός ινσουραλισμός» (ideological insularity) που πλήττει σήμερα τον τομέα μας. Κατά την άποψη μας, αυτός ο ιδεολογικός ινσουλαρισμός εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα εμπόδια στη βελτίωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, καθώς τα μέλη των διαφόρων υποομάδων συνήθως διαβάζουν, συζητούν και αναφέρουν τη δουλειά μόνο μέσα σε μια συγκεκριμένη μεταρρυθμιστική παράδοση και συχνά απορρίπτουν ιδέες εκτός των δικών τους.» B. Charlot (1993:32-3) «Δεν ενοχλούμαι που η κοινωνία μας ζητεί να είμαστε αποτελεσματικοί ως προς τη μόρφωση των παιδιών. Δεν ενοχλούμαι που μου ζητούν να τα μαθαίνω πώς πρέπει να διαβάζουν η κοινωνία έχει το δικαίωμα να μου ζητεί να είμαι αποτελεσματικός αυτό που μπορούμε χωρίς αμφιβολία να συζητήσουμε είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία θα κριθεί αυτή η αποτελεσματικότητα το να μου ζητούν να συμμετάσχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μού φαίνεται απολύτως φυσικό. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι πώς θα ορισθεί η οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Αυτό που μου δημιουργεί πρόβλημα είναι να συμμετέχω στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας και τις μεγάλες αξίες της ανθρωπότητας να τις αντιμετωπίζουμε σκωπτικά». J. Bruner (1997:27, 29) « Όσα θα πω στα επόμενα κεφάλαια, αντανακλούν τη δική μου άποψη σχετικά με το σημείο στο οποίο βρίσκεται αυτός ο (επιστημονικός) διάλογος σήμερα το πόνημα αυτό δεν αντιπροσωπεύει μόνο τις τρέχουσες σκέψεις μου, αλλά και την «επάνοδο των απωθημένων»
24.3
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή