To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
 
 
 
   
 
anaptyxi paixnidion photo

anaptyxi paixnidion photo


ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

BKS.0645185      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6685-75-0
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: FAGOTTO
Σελίδες: 132
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης. Θεωρίες, τάσεις και παραδείγματα

Ο σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης, δηλαδή η πολυσύνθετη διαδικασία που περιγράφει τα στοιχεία που καθιστούν κάθε παιχνίδι μοναδικό και συναρπαστικό, σπάνια δημοσιοποιείται και αναλύεται από τους δημιουργούς καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της παιχνιδικής εμπειρίας.

Οι σχεδιαστές παιχνιδιών πέρα από την χρήση των βασικών μοντέλων ανάπτυξης και διαδραστικού σχεδιασμού, εξελίσσουν τον εν λόγω τομέα χρησιμοποιώντας τεχνικές αφήγησης οι οποίες συνδυάζουν το γενικό νοηματικό πλαίσιο, επιμέρους σενάρια, ιστορίες και μεικτά μέσα, δημιουργώντας μια πολύπλευρη και ξεχωριστή εμπειρία προς τον τελικό χρήστη. Αυτή η εξελικτική διαδικασία που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα του περιεχομένου αποτελεί ένα ιδιαίτερο δομικό στοιχείο που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό διατήρησης του ενδιαφέροντος του παίκτη.

Το βιβλίο αυτό διερευνά τη διαδικασία σχεδιασμού παιχνιδιών ξεκινώντας από το βασικό ερώτημα «γιατί οι άνθρωποι παίζουν παιχνίδια;». Εξετάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες σύμφωνα με τις οποίες μια ευρύτερη ιστορία μπορεί με συγκεκριμένο τρόπο να ενσωματωθεί στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού. Υπό αυτό το πλαίσιο ο επίδοξος δημιουργός ενός νέου παιχνιδιού μπορεί να συσχετίσει τα παιχνιδικά στοιχεία του με τα δομικά χαρακτηριστικά μιας ιστορίας και τα πολυμέσα προκειμένου ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός να ενισχύσει την παιχνιδική εμπειρία.

Σε πρακτικό επίπεδο γίνεται αναφορά σε παιχνίδια που έχουν επιχειρήσει μια τέτοια προσέγγιση και στον τρόπο με τον οποίο ο συγκεκριμένος στόχος επιτεύχθηκε. Τέλος, παρουσιάζονται τρόποι, μοντέλα και νέες διαδικασίες σύμφωνα με τις οποίες θα μπορούσε να ενταθεί η συνέργεια ανάμεσα στην παιχνιδική εμπειρία και την αφήγηση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (BKS.0645185)
anaptyxi paixnidion photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

ISBN: 978-960-6685-75-0
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: FAGOTTO
Σελίδες: 132
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης. Θεωρίες, τάσεις και παραδείγματα

Ο σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης, δηλαδή η πολυσύνθετη διαδικασία που περιγράφει τα στοιχεία που καθιστούν κάθε παιχνίδι μοναδικό και συναρπαστικό, σπάνια δημοσιοποιείται και αναλύεται από τους δημιουργούς καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της παιχνιδικής εμπειρίας.

Οι σχεδιαστές παιχνιδιών πέρα από την χρήση των βασικών μοντέλων ανάπτυξης και διαδραστικού σχεδιασμού, εξελίσσουν τον εν λόγω τομέα χρησιμοποιώντας τεχνικές αφήγησης οι οποίες συνδυάζουν το γενικό νοηματικό πλαίσιο, επιμέρους σενάρια, ιστορίες και μεικτά μέσα, δημιουργώντας μια πολύπλευρη και ξεχωριστή εμπειρία προς τον τελικό χρήστη. Αυτή η εξελικτική διαδικασία που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα του περιεχομένου αποτελεί ένα ιδιαίτερο δομικό στοιχείο που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό διατήρησης του ενδιαφέροντος του παίκτη.

Το βιβλίο αυτό διερευνά τη διαδικασία σχεδιασμού παιχνιδιών ξεκινώντας από το βασικό ερώτημα «γιατί οι άνθρωποι παίζουν παιχνίδια;». Εξετάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες σύμφωνα με τις οποίες μια ευρύτερη ιστορία μπορεί με συγκεκριμένο τρόπο να ενσωματωθεί στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού. Υπό αυτό το πλαίσιο ο επίδοξος δημιουργός ενός νέου παιχνιδιού μπορεί να συσχετίσει τα παιχνιδικά στοιχεία του με τα δομικά χαρακτηριστικά μιας ιστορίας και τα πολυμέσα προκειμένου ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός να ενισχύσει την παιχνιδική εμπειρία.

Σε πρακτικό επίπεδο γίνεται αναφορά σε παιχνίδια που έχουν επιχειρήσει μια τέτοια προσέγγιση και στον τρόπο με τον οποίο ο συγκεκριμένος στόχος επιτεύχθηκε. Τέλος, παρουσιάζονται τρόποι, μοντέλα και νέες διαδικασίες σύμφωνα με τις οποίες θα μπορούσε να ενταθεί η συνέργεια ανάμεσα στην παιχνιδική εμπειρία και την αφήγηση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ BKS.0645185 BKS.0645185 ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-6685-75-0 Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΛΥΓΚΙΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: FAGOTTO Σελίδες: 132 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017 Σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης. Θεωρίες, τάσεις και παραδείγματα Ο σχεδιασμός διαδραστικής αφήγησης, δηλαδή η πολυσύνθετη διαδικασία που περιγράφει τα στοιχεία που καθιστούν κάθε παιχνίδι μοναδικό και συναρπαστικό, σπάνια δημοσιοποιείται και αναλύεται από τους δημιουργούς καθώς αποτελεί το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της παιχνιδικής εμπειρίας. Οι σχεδιαστές παιχνιδιών πέρα από την χρήση των βασικών μοντέλων ανάπτυξης και διαδραστικού σχεδιασμού, εξελίσσουν τον εν λόγω τομέα χρησιμοποιώντας τεχνικές αφήγησης οι οποίες συνδυάζουν το γενικό νοηματικό πλαίσιο, επιμέρους σενάρια, ιστορίες και μεικτά μέσα, δημιουργώντας μια πολύπλευρη και ξεχωριστή εμπειρία προς τον τελικό χρήστη. Αυτή η εξελικτική διαδικασία που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα του περιεχομένου αποτελεί ένα ιδιαίτερο δομικό στοιχείο που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό διατήρησης του ενδιαφέροντος του παίκτη. Το βιβλίο αυτό διερευνά τη διαδικασία σχεδιασμού παιχνιδιών ξεκινώντας από το βασικό ερώτημα «γιατί οι άνθρωποι παίζουν παιχνίδια;». Εξετάζονται σύγχρονες μεθοδολογίες σύμφωνα με τις οποίες μια ευρύτερη ιστορία μπορεί με συγκεκριμένο τρόπο να ενσωματωθεί στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού. Υπό αυτό το πλαίσιο ο επίδοξος δημιουργός ενός νέου παιχνιδιού μπορεί να συσχετίσει τα παιχνιδικά στοιχεία του με τα δομικά χαρακτηριστικά μιας ιστορίας και τα πολυμέσα προκειμένου ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός να ενισχύσει την παιχνιδική εμπειρία. Σε πρακτικό επίπεδο γίνεται αναφορά σε παιχνίδια που έχουν επιχειρήσει μια τέτοια προσέγγιση και στον τρόπο με τον οποίο ο συγκεκριμένος στόχος επιτεύχθηκε. Τέλος, παρουσιάζονται τρόποι, μοντέλα και νέες διαδικασίες σύμφωνα με τις οποίες θα μπορούσε να ενταθεί η συνέργεια ανάμεσα στην παιχνιδική εμπειρία και την αφήγηση.
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή