Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-10-2021
Πολυ καλο το εχω 5 χρονια
Από χρήστη ΚΑΡΑΜΠΑΣΗΣ ΒΕΝΕΤΙΟΣ - Βαθμολογία 8 - 07-10-2017
Αγοράστηκε πριν δύο χρόνια από e-shop για 175 ευρώ.
Αρκετά καλό για να κλαδεύετε ή να κόβετε μέτριας διαμέτρου (20~30cm) δέντρα. Φυσικά και κόβει μεγαλύτερους κορμούς, αλλά δεν ενδείκνυται για πολύ συχνή χρήση. Μπορεί να φορεθεί και 45άρα λάμα με την αντίστοιχη αλυσίδα φυσικά. Βρίσκεις άνετα ανταλλακτικά αν και σε εμένα, ακόμη δεν μου χάλασε κάτι!
Στα θετικά: τα ποιοτικά υλικά κατασκευής (makita-dolmar), ελαφρύ, καλά ισορροπημένο, οικονομικό στην κατανάλωση. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ βενζίνης (400ml), ξοδεύω περίπου ένα ρεζερβουάρ λάδι αλυσίδας (250 ml). Παίρνει πανεύκολα μπρος με μισό τράβηγμα μετά την πρώτη εκκίνηση και δεν βρωμοκοπάει καπνίλα ο τόπος.
Στα αρνητικά: η λάμα (makita) που φοράει και το πριτσίνι-γρανάζι της δεν είναι από τα ισχυρότερα που έχω δει. Ακούστηκαν στραβώματα σε όσους πήγανε να κόψουνε μεγάλους κορμούς και την μαγκώσανε-χαλάσανε. Και η μανίσια αλυσίδα (oregon) δεν με ενθουσίασε-φρεσκολιμαρισμένη πάντως, θερίζει.
Προσωπικά το έχω για περιστασιακή χρήση. Κάνα καθάρισμα κλαδιών, κάνα δεντράκι στο κτήμα και τα χωράφια... Τρώει μεγαλύτερο ζόρι στα ξερά δέντρα, ενώ τα φρέσκα τα έχει για παιχνίδι. Έφαγα φρέσκο 15μετρο πλατάνι 40cm σε 1-2 ωρίτσες και με τις μετακινήσεις των κούτσουρων το άφηνα να παίρνει μια ανάσα. Χίλιες φορές προτιμότερο από ηλεκτρικό αλυσοπρίονο. Επιβάλλεται επιμελής καθαρισμός μετά από κάθε χρήση για να σας κρατήσει χρόνια. Μαζί με τυχόν αγορά του, πάρτε κι ένα λίτρο λάδι καυσίμου και 5lt λάδι αλυσίδας makita. Να έχετε πάντα τη ροή της αντλίας λαδιού για την αλυσίδα στο maximum, για να λιπαίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο η λάμα και να μην θερμαίνεται η αλυσίδα από την τριβή.
Σκεφτείτε σοβαρά να δώσετε 40 ευρώ παραπάνω και να πάρετε το αμέσως επόμενο μοντέλο EA3500S, με καλύτερη ιπποδύναμη (2,3hp) και κυβισμό 35cc.
Από χρήστη ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ - Βαθμολογία 10 - 22-08-2017
πολύ καλό το δούλεψα στις διακοπές και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Λαδακι αλυσίδας makita βέβαια. Είναι ελαφρύ και δουλεύεται πολύ εύκολα. Εμένα ήρθε με αλυσίδα dolmar. Γενικά για ερασιτέχνες το συστήνω ανεπιφύλακτα! Ιδανικό και για κοπές δέντρων.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 9 - 31-10-2015
Πολύ δυνατό και ελαφρύ. Το ωφέλιμο μήκος κοπής χωρίς τα καρφιά είναι 38 cm με τα καρφιά πέφτει στα 36 cm. Η αλυσίδα της Oregon που δίνεται μαζί με το αλυσοπρίονο το αδικεί . Προτιμήστε την αντίστοιχη 91vxl056 της Oregon ή την cho027 της McCulloch . Κόβει κορμούς σαν χαρτί .
Από χρήστη ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - Βαθμολογία 10 - 19-03-2015
Δυνατό εργαλείο. Κόβει κορμούς σαν "βούτυρο".
Για τους αρχάριους που πιάνουν για πρώτη φορά αλυσοπρίονο βενζίνης.
Φοράμε πάντα σκληρή μποτα-παπούτσι ,γάντια και γυαλιά προστασίας.
1)Βάζουμε φρένο
2)Βάζουμε τον διακόπτη τέρμα πάνω για κρύα εκκίνηση.
3)Κρατάμε δυνατά το πριόνι κόντρα στο έδαφος και τραβάμε το κορδόνι 3 φορές δυνατά. Θα ακούσουμε το "σκάσιμο" του κινητήρα.
3)Βαζουμε τον διακόπτη στην μεσαία θέση ΟΝ. Τραβάμε το κορδόνι 3-4 φορές ενω κρατάμε το πριόνι κόντρα στο έδαφος. (ειναι βασικό στο βήμα 2 και 3 να κρατάμε το πριόνι ακίνητο κόντρα στο έδαφος)
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Μόλις ξεκινήσει το πριόνι στην κρύα εκκίνηση θα δείτε μια κίνηση της αλυσίδας . Ειναι φυσιολογικό. Η κίνηση γίνεται για να ζεσταθεί το πριόνι.Πατάτε μια γκαζιά και τότε μπαίνει στο ρελαντί και ακινητοποιείται η αλυσίδα.
Το γράφω γιατι στο εγχειρήδιο δεν το αναφέρει.
ΔΕΝ πειράζουμε καμια απο τις βίδες εκτός απο την S .Αυτό θα γίνει μόνο σε περίπτωση που μετα την πρώτη γκαζιά η αλυσίδα κινείτε.
Εαν συμβαίνει αυτό τότε στρίβουμε ελάχιστα την βίδα S αριστερόστροφα. Το 1/4 της στροφής .Επαναλαμβάνουμε εαν συνεχιστεί η κίνηση του πριονίου στο ρελαντί.
Εαν μετα την γκαζιά το πριόνι σβήσει σημαίνει οτι πρέπει να στρίψουμε την βίδα S δεξιόστροφα για να ρυθμίσουμε το ρελαντί.
Επίσης να αναμείξετε το αυθεντικό λάδι ΜΑΚΙΤΑ με την βενζίνη και να μην αγοράσετε έτοιμα μείγματα απο το βενζινάδικο.
Τα παραπάνω βήματα ισχύουν για όλα τα βενζινοκίνητα με δίχρονο κινητήρα.
Αρκετά καλό για να κλαδεύετε ή να κόβετε μέτριας διαμέτρου (20~30cm) δέντρα. Φυσικά και κόβει μεγαλύτερους κορμούς, αλλά δεν ενδείκνυται για πολύ συχνή χρήση. Μπορεί να φορεθεί και 45άρα λάμα με την αντίστοιχη αλυσίδα φυσικά. Βρίσκεις άνετα ανταλλακτικά αν και σε εμένα, ακόμη δεν μου χάλασε κάτι!
Στα θετικά: τα ποιοτικά υλικά κατασκευής (makita-dolmar), ελαφρύ, καλά ισορροπημένο, οικονομικό στην κατανάλωση. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ βενζίνης (400ml), ξοδεύω περίπου ένα ρεζερβουάρ λάδι αλυσίδας (250 ml). Παίρνει πανεύκολα μπρος με μισό τράβηγμα μετά την πρώτη εκκίνηση και δεν βρωμοκοπάει καπνίλα ο τόπος.
Στα αρνητικά: η λάμα (makita) που φοράει και το πριτσίνι-γρανάζι της δεν είναι από τα ισχυρότερα που έχω δει. Ακούστηκαν στραβώματα σε όσους πήγανε να κόψουνε μεγάλους κορμούς και την μαγκώσανε-χαλάσανε. Και η μανίσια αλυσίδα (oregon) δεν με ενθουσίασε-φρεσκολιμαρισμένη πάντως, θερίζει.
Προσωπικά το έχω για περιστασιακή χρήση. Κάνα καθάρισμα κλαδιών, κάνα δεντράκι στο κτήμα και τα χωράφια... Τρώει μεγαλύτερο ζόρι στα ξερά δέντρα, ενώ τα φρέσκα τα έχει για παιχνίδι. Έφαγα φρέσκο 15μετρο πλατάνι 40cm σε 1-2 ωρίτσες και με τις μετακινήσεις των κούτσουρων το άφηνα να παίρνει μια ανάσα. Χίλιες φορές προτιμότερο από ηλεκτρικό αλυσοπρίονο. Επιβάλλεται επιμελής καθαρισμός μετά από κάθε χρήση για να σας κρατήσει χρόνια. Μαζί με τυχόν αγορά του, πάρτε κι ένα λίτρο λάδι καυσίμου και 5lt λάδι αλυσίδας makita. Να έχετε πάντα τη ροή της αντλίας λαδιού για την αλυσίδα στο maximum, για να λιπαίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο η λάμα και να μην θερμαίνεται η αλυσίδα από την τριβή.
Σκεφτείτε σοβαρά να δώσετε 40 ευρώ παραπάνω και να πάρετε το αμέσως επόμενο μοντέλο EA3500S, με καλύτερη ιπποδύναμη (2,3hp) και κυβισμό 35cc.
Για τους αρχάριους που πιάνουν για πρώτη φορά αλυσοπρίονο βενζίνης.
Φοράμε πάντα σκληρή μποτα-παπούτσι ,γάντια και γυαλιά προστασίας.
1)Βάζουμε φρένο
2)Βάζουμε τον διακόπτη τέρμα πάνω για κρύα εκκίνηση.
3)Κρατάμε δυνατά το πριόνι κόντρα στο έδαφος και τραβάμε το κορδόνι 3 φορές δυνατά. Θα ακούσουμε το "σκάσιμο" του κινητήρα.
3)Βαζουμε τον διακόπτη στην μεσαία θέση ΟΝ. Τραβάμε το κορδόνι 3-4 φορές ενω κρατάμε το πριόνι κόντρα στο έδαφος. (ειναι βασικό στο βήμα 2 και 3 να κρατάμε το πριόνι ακίνητο κόντρα στο έδαφος)
ΠΡΟΣΟΧΗ.
Μόλις ξεκινήσει το πριόνι στην κρύα εκκίνηση θα δείτε μια κίνηση της αλυσίδας . Ειναι φυσιολογικό. Η κίνηση γίνεται για να ζεσταθεί το πριόνι.Πατάτε μια γκαζιά και τότε μπαίνει στο ρελαντί και ακινητοποιείται η αλυσίδα.
Το γράφω γιατι στο εγχειρήδιο δεν το αναφέρει.
ΔΕΝ πειράζουμε καμια απο τις βίδες εκτός απο την S .Αυτό θα γίνει μόνο σε περίπτωση που μετα την πρώτη γκαζιά η αλυσίδα κινείτε.
Εαν συμβαίνει αυτό τότε στρίβουμε ελάχιστα την βίδα S αριστερόστροφα. Το 1/4 της στροφής .Επαναλαμβάνουμε εαν συνεχιστεί η κίνηση του πριονίου στο ρελαντί.
Εαν μετα την γκαζιά το πριόνι σβήσει σημαίνει οτι πρέπει να στρίψουμε την βίδα S δεξιόστροφα για να ρυθμίσουμε το ρελαντί.
Επίσης να αναμείξετε το αυθεντικό λάδι ΜΑΚΙΤΑ με την βενζίνη και να μην αγοράσετε έτοιμα μείγματα απο το βενζινάδικο.
Τα παραπάνω βήματα ισχύουν για όλα τα βενζινοκίνητα με δίχρονο κινητήρα.