To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Εργαλεία > Τρόμπες αυτοκινήτου > ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ 12V ΨΗΦΙΑΚΟΣ BLACK & DECKER 160PSI ASI400
 
 
 
   
 
aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 photo

aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 1aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 2aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 3
aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 photo


aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 1aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 2aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 3

ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ 12V ΨΗΦΙΑΚΟΣ BLACK & DECKER 160PSI ASI400

TLS.020692      
ΚατηγορίαΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
BLACK N DECKER στην κατηγορία ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΥποκατηγορίαΤΡΟΜΠΕΣ
Δείτε όλα τα προιόντα του κατασκευαστή Black n decker στο e-shop.gr
Διαθεσιμότητα: Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία / Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.59.90 €
μόνο45.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή

Ψηφιακός αεροσυμπιεστής BLACK & DECKER ASI400.

Χαρακτηριστικά:

- Η λειτουργία αυτόματου τερματισμού λειτουργίας εξασφαλίζει ακριβή αποτελέσματα κάθε φορά, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος υπερβολικής ή κακής φουσκώματος.
- Ο ισχυρός αεροσυμπιεστής 160PSI / 11 Bar Air χειρίζεται μια μεγάλη ποικιλία εργασιών φουσκώματος.
- Ο συμπαγής σχεδιασμός επιτρέπει την εύκολη αποθήκευση στο όχημα.
- Ισχυρός σχεδιασμός - χειρίζεται τις πιο απαιτητικές εργασίες φουσκώματος.
- Ψηφιακός μετρητής για να δείτε την τρέχουσα πίεση και να ρυθμίσετε την πίεση στόχου.
- Τροφοδοσία 12V DC.
- Υψηλής πίεσης σωλήνας για το φούσκωμα αθλητικού εξοπλισμού και ελαστικών.

  • Χωρητικότητα: 160 PSI.
  • Εγγύηση: 2 χρόνια.

    Όλα τα προϊόντα της Black & Decker, Stanley, Dewalt καλύπτονται από διετή εγγύηση καλής λειτουργίας On-Site στον χώρο του πελάτη μέσω της ACS courier τηλ.2108190000 χωρίς καμία επιβάρυνση. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς και να έχει χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Stanley-Black&Decker Hellas στο Greece.Service@sbdinc.com, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία.


  • Σχετικά προϊόντα

    Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (6 σχόλια)    |<    >|
    Βαθμολογία 10
    Σύνολο ψήφων: 6 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από χρήστη ΤΣΑΓΚΟΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 5 στις 16-07-2023
    Το βύσμα που μπαίνει στη ρόδα (βαλβίδα) του αυτοκινήτου είναι πολύ κακής ποιότητας για αυτό και αυτή η βαθμολογία.
    Από χρήστη ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - Βαθμολογία 10 στις 20-01-2020
    Πολυ καλο!! Αξιζει τα λεφτα του!!
    Από χρήστη ΠΑΡΑΣΧΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Βαθμολογία 10 στις 12-01-2020
    Κανει πολυ καλα τη δουλεια του.
    Από χρήστη ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ - Βαθμολογία 10 στις 28-11-2019
    Καθόλου άσχημο μηχανάκι. Δείχνει αξιοπρεπές και κουβαλάει και το όνομα Black & Decker.


    Περιέχει τρία ανταπτοράκια :
    https://postimg.cc/jnwqFfb9
    μια "βελόνα" για να φουσκώνουμε μπάλες, ένα ανταπτοράκι (δεξιά) για λάστιχα ποδηλάτου, για λάστιχα με βαλβίδα τύπου Presta, και ένα ακόμα εξάρτημα για φούσκωμα μπαλονιών ή σωσηβίων ή φουσκωτών πισινών.
    Για φούσκωμα πισίνας υπάρχει και ο επιπλέον σωλήνας σπιράλ που προσαρμόζει στην έξοδο αέρα μεγάλου όγκου και χαμηλής πίεσης.

    Αυτά τα "σχετικά" φθηνά κομπρεσεράκια έχουν μερικά σημεία που γενικώς πάσχουν, ωστόσο διαπίστωσα πως στο συγκεκριμένο η B&D έκανε φιλότιμες προσπάθειες να ανεβάσει την ποιότητα. Εξάλλου η τυπική τιμή του κυμαίνεται στα 55-60 ευρώ, οπότε υπάρχει λογικά απαίτηση για ποιοτικό προϊόν.

    Ανοίγοντας το πίσω καπάκι έχουμε μια γενική εικόνα της εσωτερικής διάταξης :
    https://postimg.cc/nsQP383n
    https://postimg.cc/qhm0THHW

    Υπάρχουν δυο μοτέρ.
    Το ένα (αριστερά) είναι το κυρίως μοτέρ που δουλεύει το κοφλεράκι για φούσκωμα με πίεση (λάστιχα αυτοκινήτου, ποδηλάτου, μοτό κλπ).
    Το δεύτερο (δεξιά) δουλεύει μια φυγοκεντρική αντλία, μια φτερωτή ουσιαστικά, για παροχή μεγάλου όγκου αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.

    Το κοφλεράκι για φούσκωμα ελαστικών και γενικώς φούσκωμα με πίεση,
    https://postimg.cc/ZBKRzL2s
    https://postimg.cc/ygQ0MxQ9
    παίρνει ρεύμα από μια πλακέτα ελέγχου, στην οποία περιλαμβάνεται και το ψηφιακό μανόμετρο, όπου βλέπουμε την πίεση που υπάρχει ήδη στο λάστιχο, αλλά και βάζουμε και την επιθυμητή πίεση που θέλουμε να φουσκώσουμε το λάστιχο. (φωτό παρακάτω).

    Η αντλία πίεσης φαίνεται καλοφτιαγμένη, όλη μέταλλο, με το μεγάλο γρανάζι μεταλλικό και όχι πλαστικό όπως στα φθηνά κομπρεσεράκια. Φυσικά και το μικρό γρανάζι είναι μέταλλο.
    https://postimg.cc/8fTL33VF
    Το δε αξονάκι του μεγάλου γραναζιού έχει ρουλεμάν, το φθηνό βεβαίως αλλά δεν παύει να είναι καλύτερο απτο σκέτο δαχτυλίδι
    https://postimg.cc/crZDy9cB
    το μοτοράκι φαίνεται επίσης ποιοτικό. Είναι ένα μοτέρ 35x50, με ψύκτρες καρβουνάκια και εσωτερική φτερωτή εξαερισμού, και έχει 5 τομείς, αντί για 3 που είναι τα τυπικά (φθηνά) μοτοράκια για τέτοια κοφλεράκια.
    https://postimg.cc/PL9jSsY4
    Και έχει και επιπλέον φτερωτή εξαερισμού στην πίσω πλευρά
    https://postimg.cc/vcJmXKwb

    Το μοτέρ για όγκο αέρα, είναι ένα μικρότερο πολύστροφο μοτέρ, που γυρίζει μια φτερωτή πολύ γρήγορα ώστε να παρέχει απλά μεγάλο όγκο αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
    https://postimg.cc/06q0gZDq
    https://postimg.cc/7J7Ly1Sp
    https://postimg.cc/WDHpFYnB
    Καθώς είναι κλειστού τύπου, δεν διακρίνεται τίποτα εσωτερικά, οπότε μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πως ακολουθήθηκε και σαυτό ο δρόμος της ποιότητας, και πιθανόν να είναι κι αυτό ποιοτικό.
    Αυτό το μοτέρ γυρίζει μια αντλία αέρα, μια φτερωτή δηλαδή, με μεγάλη ταχύτητα, και δεν παίρνει ρεύμα μέσω της πλακέτας ελέγχου. Παίρνει ρεύμα κατευθείαν από τον διακόπτη, θέτοντάς τον στην θέση "ΙΙ".
    https://postimg.cc/m1fGGvLS
    https://postimg.cc/T5XBsn07
    https://postimg.cc/McCLc1C6

    Όσον αφορά την πλακέτα ελέγχου, όπως είπαμε, περιέχει ηλεκτρονικό μανόμετρο, που "βλέπει" την πίεση από τον αισθητήρα που βρίσκεται προσαρμοσμένος στην αντλία πίεσης
    https://postimg.cc/tZYnZxHg
    Μερικές φωτογραφίες της πλακέτας
    https://postimg.cc/5HJZ2BLw
    https://postimg.cc/148YPC2k
    https://postimg.cc/jDchyPB6
    https://postimg.cc/rRG4MLkG

    Και μια όψη της μπροστινής πλευράς της πλακέτας, με την ενσωματωμένη οθόνη προβολής της πίεσης
    https://postimg.cc/qzRy6q2S

    Το μόνο αρνητηικό που κατάφερα να βρω στη δική μου πλακέτα ήταν αυτά τα ίχνη αλάτων σαυτά τα δυο σημεία κόλλησης
    https://postimg.cc/WdVVfFSf
    που είναι τα σημεία που συνδέεται το LEDάκι για τον οπίσθιο φωτισμό της οθόνης.
    Πιθανόν κάποιο κατασκευαστικό λαθάκι, που ωστόσο δεν επηρεάζει την λειτουργία του μηχανήματος ούτε στο ελάχιστο, και καθαρίστηκε και εύκολα.

    Πιθανά σημεία που θα ήθελα κάτι καλύτερο, είναι το σωληνάκι του αισθητήρα πίεσης
    https://postimg.cc/tZYnZxHg
    καθώς και το κυρίως μαρκούτσι του κομπρεσέρ.
    Εάν το μηχάνημα χρησιμοποιείται μόνο για λάστιχα αυτοκινήτου, τότε η πίεση των 30 35 psi που παίρνουν τυπικά τα αυτοκίνητα, δεν είναι μεγάλη ώστε να προκαλέσει ζημιά στα δυο αυτά σωληνάκια μακροχρόνια.
    Ακόμα κι αν φουσκώνουμε λάστιχα ποδηλάτων με πιέσεις 50-60 psi, ακόμα κι εκεί δεν βλέπω να υπάρχει θέμα.
    Εάν όμως σκοπεύουμε να φουσκώνουμε τακτικά λάστιχα ποδηλάτων μεγάλης πίεσης, όπως π.χ. τα 700x23 που θέλουν τυπικά από 110 μέχρι και 140 psi, τότε μακροχρόνια η αυξημένη πίεση πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα στα σωληνάκια ΚΑΙ της παροχής ΚΑΙ του αισθητήρα.
    Ειδικά το σωληνάκι της παροχής, (το μαρκούτσι που λέμε) που έχει εξωτερικό πλέγμα για να αντέχει στο μπαλόνιασμα και την πίεση, αν δεν είναι ποιοτικό το λάστιχό του, θα τρυπήσει από το ίδιο το πλέγμα, εξαιτίας της πίεσης στην οποία πιέζεται πάνω στο πλέγμα εσωτερικά.
    Το πλέγμα στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται να είναι ποιοτικό και να μην προκαλεί τέτοιο θέμα στο λάστιχο εσωτερικά, ωστόσο προσωπικά θα προτιμούσα να υπήρχε η δυνατότητα αφαίρεσης και τοποθέτησης από τον χρήστη ενός καλύτερου σωλήνα πίεσης.
    Το ίδιο ισχύει και το σωληνάκι για τον αισθητήρα πίεσης. Με τον καιρό και φουσκώνοντας συνέχεια σε μεγάλες πιέσεις, καθώς δεν έχει εξωτερική ενίσχυση, μπορεί να σκάσει κάποια στιγμή. Αν έχει πλέγμα εσωτερικά είναι καλύτερα.
    Όπως τον έπιασα φαινόταν για ποιοτικό λάστιχο, αρκετά σκληρό. Ο χρόνος θα δείξει.

    Στη λειτουργία του, το μηχάνημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο.
    Δουλεύει μόνο με παροχή 12V DC, είτε από το αυτοκίνητο, είτε από δικό μας τροφοδοτικό 12V.
    Με το που το βάζουμε στην πρίζα, ανάβει η οθόνη του μανόμετρου.
    Με το μεσαίο κουμπάκι επιλέγουμε διαφορετικές μονάδες πίεσης, bar, psi ή Kpa.
    Συνδέοντας το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού, η οθόνη θα μας δείξει αμέσως τι πίεση υπάρχει στο λάστιχο.
    Με το "+" και "-" διαλέγουμε πόση πίεση θέλουμε να βάλουμε στο λάστιχο, και κατόπιν πατάμε το διακόπτη στη θέση "Ι".
    Η εσωτερική πλακετίτσα θα δουλέψει το μοτέρ πίεσης και θα αρχίσει να δίνει πίεση στο λάστιχο, και θα βλέπουμε την πίεση στην οθόνη να ανεβαίνει.
    Μόλις φθάσει την επιθυμητή πίεση, το κοντρολεράκι θα σταματήσει μόνο του το μοτέρ, ακόμα κι αν δεν φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0".
    Για να επαναλάβουμε τον κύκλο θα πρέπει να φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0" και μετά να τον ξαναβάλουμε στη θέση "Ι" και να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.

    Παρατηρήθηκε μια μικρή δυσκολία στην εκκίνηση του μοτέρ, όταν ο σωλήνας παροχής είναι συνδεμένος στο ελαστικό και πάμε να ξεκινήσουμε το μηχάνημα. Πιθανόν η ήδη μεγάλη πίεση να δυσκολεύει το μοτέρ. Οπότε προτείνεται η άλλη λύση, να αφαιρείται λίγος αέρας από το λάστιχο και κατόπιν να συνδέεται το μηχάνημα για φούσκωμα, ή να ξεκινάμε το μοτέρ και μετά να συνδέουμε το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού.

    Όσον αφορά την παροχή αέρος υπό πίεση, έχει αρκετά καλές δυνατότητες, παρέχοντας αρκετή ποσότητα αέρα σε σύντομο χρόνο, ωστόσο στις οδηγίες αναφέρει μέγιστο χρόνο συνεχόμενης λειτουργίας τα 10 λεπτά, ακολουθύμενα από χρόνο διακοπής 20 λεπτών για να κρυώσει το μοτέρ.
    Σε φούσκωμα ελαστικού ποδηλάτου 700x23, χρειάστηκε κάτω του ενός λεπτού για να ανεβάσει την πίεση από τα 80 στα 135psi. Όπως καταλαβαίνουμε όμως, ο όγκος αέρα που χρειάστηκε ήταν σχετικά μικρός, γιαυτό και έκανε τόσο λίγο χρόνο.
    Ένα άλλο θετικό που έχει είναι ότι δεν έχει κραδασμούς και δεν κάνει και τόσο ενοχλητικό θόρυβο. Φαίνεται καλοζυγισμένο.

    Μια μικρομετατροπή που δύναται να γίνει, σόποιον δεν αρέσει το γωνιακό πλαστικό εξόδου του μεγάλου όγκου αέρα,
    https://postimg.cc/gnqxw90w
    μπορεί να ανοιχθεί το μηχάνημα και να βγει από μέσα αυτή η πλαστική γωνία, και να μείνει απλά η έξοδος να κοιτάει προς τα πάνω.
    https://postimg.cc/xkjFzbVw

    Γενικώς βλέπω μια ποιότητα με το συγκεκριμένο μηχάνημα, και γιαυτό και θα το πρότεινα, τουλάχιστο στο αυτοκίνητο. Εγώ το αγόρασα και για ποδήλατο με μεγάλες πιέσεις, οπότε θα δείξει αν θα αντέξει.

    Εννοείται φυσικά πως με το που το άνοιξα, εξανεμίστηκε η οποιαδήποτε εγγύηση από το e-shop, οπότε δεν προτείνω επέμβαση, παρά μόνο εάν παρατηρηθεί κάποια βλάβη, π.χ. άμα πάθει τίποτα κάνα μοτέρ (λέμε τώρα....), κι εκείνο μετά το χρόνο της εγγύησης.
    Γιαυτό άλλωστε το άνοιξα εγώ, ώστε να μη χρειαστεί να το ανοίξετε εσείς.
    Από χρήστη ΜΑΚΡΥΣΤΑΘΗ ΣΠΥΡΟΥΛΑ - Βαθμολογία 10 στις 16-11-2019
    ΤΕΛΕΙΟ

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Last viewed
    ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ 12V ΨΗΦΙΑΚΟΣ BLACK & DECKER 160PSI ASI400 (TLS.020692)
    aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 photo
    aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 1aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 2aerosympiestis 12v psifiakos black decker 160psi asi400 extra photo 3
    Αμεσα διαθέσιμο για online παραγγελία
    Διαθεσιμότητα καταστημάτων Αθήνας - Θεσσαλονίκης
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 59.90 € μόνο 45.90
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    BLACK N DECKER στην κατηγορία ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Ψηφιακός αεροσυμπιεστής BLACK & DECKER ASI400.

    Χαρακτηριστικά:

    - Η λειτουργία αυτόματου τερματισμού λειτουργίας εξασφαλίζει ακριβή αποτελέσματα κάθε φορά, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος υπερβολικής ή κακής φουσκώματος.
    - Ο ισχυρός αεροσυμπιεστής 160PSI / 11 Bar Air χειρίζεται μια μεγάλη ποικιλία εργασιών φουσκώματος.
    - Ο συμπαγής σχεδιασμός επιτρέπει την εύκολη αποθήκευση στο όχημα.
    - Ισχυρός σχεδιασμός - χειρίζεται τις πιο απαιτητικές εργασίες φουσκώματος.
    - Ψηφιακός μετρητής για να δείτε την τρέχουσα πίεση και να ρυθμίσετε την πίεση στόχου.
    - Τροφοδοσία 12V DC.
    - Υψηλής πίεσης σωλήνας για το φούσκωμα αθλητικού εξοπλισμού και ελαστικών.


    Χωρητικότητα: 160 PSI.
    Εγγύηση: 2 χρόνια.

    Όλα τα προϊόντα της Black & Decker, Stanley, Dewalt καλύπτονται από διετή εγγύηση καλής λειτουργίας On-Site στον χώρο του πελάτη μέσω της ACS courier τηλ.2108190000 χωρίς καμία επιβάρυνση. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς και να έχει χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Stanley-Black&Decker Hellas στο Greece.Service@sbdinc.com, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία.

    10/10 από 6 χρήστες
    Από χρήστη ΤΣΑΓΚΟΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 5 - 16-07-2023
    Το βύσμα που μπαίνει στη ρόδα (βαλβίδα) του αυτοκινήτου είναι πολύ κακής ποιότητας για αυτό και αυτή η βαθμολογία.
    Από χρήστη ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - Βαθμολογία 10 - 20-01-2020
    Πολυ καλο!! Αξιζει τα λεφτα του!!
    Από χρήστη ΠΑΡΑΣΧΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Βαθμολογία 10 - 12-01-2020
    Κανει πολυ καλα τη δουλεια του.
    Από χρήστη ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ - Βαθμολογία 10 - 28-11-2019
    Καθόλου άσχημο μηχανάκι. Δείχνει αξιοπρεπές και κουβαλάει και το όνομα Black & Decker.


    Περιέχει τρία ανταπτοράκια :
    https://postimg.cc/jnwqFfb9
    μια "βελόνα" για να φουσκώνουμε μπάλες, ένα ανταπτοράκι (δεξιά) για λάστιχα ποδηλάτου, για λάστιχα με βαλβίδα τύπου Presta, και ένα ακόμα εξάρτημα για φούσκωμα μπαλονιών ή σωσηβίων ή φουσκωτών πισινών.
    Για φούσκωμα πισίνας υπάρχει και ο επιπλέον σωλήνας σπιράλ που προσαρμόζει στην έξοδο αέρα μεγάλου όγκου και χαμηλής πίεσης.

    Αυτά τα "σχετικά" φθηνά κομπρεσεράκια έχουν μερικά σημεία που γενικώς πάσχουν, ωστόσο διαπίστωσα πως στο συγκεκριμένο η B&D έκανε φιλότιμες προσπάθειες να ανεβάσει την ποιότητα. Εξάλλου η τυπική τιμή του κυμαίνεται στα 55-60 ευρώ, οπότε υπάρχει λογικά απαίτηση για ποιοτικό προϊόν.

    Ανοίγοντας το πίσω καπάκι έχουμε μια γενική εικόνα της εσωτερικής διάταξης :
    https://postimg.cc/nsQP383n
    https://postimg.cc/qhm0THHW

    Υπάρχουν δυο μοτέρ.
    Το ένα (αριστερά) είναι το κυρίως μοτέρ που δουλεύει το κοφλεράκι για φούσκωμα με πίεση (λάστιχα αυτοκινήτου, ποδηλάτου, μοτό κλπ).
    Το δεύτερο (δεξιά) δουλεύει μια φυγοκεντρική αντλία, μια φτερωτή ουσιαστικά, για παροχή μεγάλου όγκου αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.

    Το κοφλεράκι για φούσκωμα ελαστικών και γενικώς φούσκωμα με πίεση,
    https://postimg.cc/ZBKRzL2s
    https://postimg.cc/ygQ0MxQ9
    παίρνει ρεύμα από μια πλακέτα ελέγχου, στην οποία περιλαμβάνεται και το ψηφιακό μανόμετρο, όπου βλέπουμε την πίεση που υπάρχει ήδη στο λάστιχο, αλλά και βάζουμε και την επιθυμητή πίεση που θέλουμε να φουσκώσουμε το λάστιχο. (φωτό παρακάτω).

    Η αντλία πίεσης φαίνεται καλοφτιαγμένη, όλη μέταλλο, με το μεγάλο γρανάζι μεταλλικό και όχι πλαστικό όπως στα φθηνά κομπρεσεράκια. Φυσικά και το μικρό γρανάζι είναι μέταλλο.
    https://postimg.cc/8fTL33VF
    Το δε αξονάκι του μεγάλου γραναζιού έχει ρουλεμάν, το φθηνό βεβαίως αλλά δεν παύει να είναι καλύτερο απτο σκέτο δαχτυλίδι
    https://postimg.cc/crZDy9cB
    το μοτοράκι φαίνεται επίσης ποιοτικό. Είναι ένα μοτέρ 35x50, με ψύκτρες καρβουνάκια και εσωτερική φτερωτή εξαερισμού, και έχει 5 τομείς, αντί για 3 που είναι τα τυπικά (φθηνά) μοτοράκια για τέτοια κοφλεράκια.
    https://postimg.cc/PL9jSsY4
    Και έχει και επιπλέον φτερωτή εξαερισμού στην πίσω πλευρά
    https://postimg.cc/vcJmXKwb

    Το μοτέρ για όγκο αέρα, είναι ένα μικρότερο πολύστροφο μοτέρ, που γυρίζει μια φτερωτή πολύ γρήγορα ώστε να παρέχει απλά μεγάλο όγκο αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
    https://postimg.cc/06q0gZDq
    https://postimg.cc/7J7Ly1Sp
    https://postimg.cc/WDHpFYnB
    Καθώς είναι κλειστού τύπου, δεν διακρίνεται τίποτα εσωτερικά, οπότε μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πως ακολουθήθηκε και σαυτό ο δρόμος της ποιότητας, και πιθανόν να είναι κι αυτό ποιοτικό.
    Αυτό το μοτέρ γυρίζει μια αντλία αέρα, μια φτερωτή δηλαδή, με μεγάλη ταχύτητα, και δεν παίρνει ρεύμα μέσω της πλακέτας ελέγχου. Παίρνει ρεύμα κατευθείαν από τον διακόπτη, θέτοντάς τον στην θέση "ΙΙ".
    https://postimg.cc/m1fGGvLS
    https://postimg.cc/T5XBsn07
    https://postimg.cc/McCLc1C6

    Όσον αφορά την πλακέτα ελέγχου, όπως είπαμε, περιέχει ηλεκτρονικό μανόμετρο, που "βλέπει" την πίεση από τον αισθητήρα που βρίσκεται προσαρμοσμένος στην αντλία πίεσης
    https://postimg.cc/tZYnZxHg
    Μερικές φωτογραφίες της πλακέτας
    https://postimg.cc/5HJZ2BLw
    https://postimg.cc/148YPC2k
    https://postimg.cc/jDchyPB6
    https://postimg.cc/rRG4MLkG

    Και μια όψη της μπροστινής πλευράς της πλακέτας, με την ενσωματωμένη οθόνη προβολής της πίεσης
    https://postimg.cc/qzRy6q2S

    Το μόνο αρνητηικό που κατάφερα να βρω στη δική μου πλακέτα ήταν αυτά τα ίχνη αλάτων σαυτά τα δυο σημεία κόλλησης
    https://postimg.cc/WdVVfFSf
    που είναι τα σημεία που συνδέεται το LEDάκι για τον οπίσθιο φωτισμό της οθόνης.
    Πιθανόν κάποιο κατασκευαστικό λαθάκι, που ωστόσο δεν επηρεάζει την λειτουργία του μηχανήματος ούτε στο ελάχιστο, και καθαρίστηκε και εύκολα.

    Πιθανά σημεία που θα ήθελα κάτι καλύτερο, είναι το σωληνάκι του αισθητήρα πίεσης
    https://postimg.cc/tZYnZxHg
    καθώς και το κυρίως μαρκούτσι του κομπρεσέρ.
    Εάν το μηχάνημα χρησιμοποιείται μόνο για λάστιχα αυτοκινήτου, τότε η πίεση των 30 35 psi που παίρνουν τυπικά τα αυτοκίνητα, δεν είναι μεγάλη ώστε να προκαλέσει ζημιά στα δυο αυτά σωληνάκια μακροχρόνια.
    Ακόμα κι αν φουσκώνουμε λάστιχα ποδηλάτων με πιέσεις 50-60 psi, ακόμα κι εκεί δεν βλέπω να υπάρχει θέμα.
    Εάν όμως σκοπεύουμε να φουσκώνουμε τακτικά λάστιχα ποδηλάτων μεγάλης πίεσης, όπως π.χ. τα 700x23 που θέλουν τυπικά από 110 μέχρι και 140 psi, τότε μακροχρόνια η αυξημένη πίεση πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα στα σωληνάκια ΚΑΙ της παροχής ΚΑΙ του αισθητήρα.
    Ειδικά το σωληνάκι της παροχής, (το μαρκούτσι που λέμε) που έχει εξωτερικό πλέγμα για να αντέχει στο μπαλόνιασμα και την πίεση, αν δεν είναι ποιοτικό το λάστιχό του, θα τρυπήσει από το ίδιο το πλέγμα, εξαιτίας της πίεσης στην οποία πιέζεται πάνω στο πλέγμα εσωτερικά.
    Το πλέγμα στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται να είναι ποιοτικό και να μην προκαλεί τέτοιο θέμα στο λάστιχο εσωτερικά, ωστόσο προσωπικά θα προτιμούσα να υπήρχε η δυνατότητα αφαίρεσης και τοποθέτησης από τον χρήστη ενός καλύτερου σωλήνα πίεσης.
    Το ίδιο ισχύει και το σωληνάκι για τον αισθητήρα πίεσης. Με τον καιρό και φουσκώνοντας συνέχεια σε μεγάλες πιέσεις, καθώς δεν έχει εξωτερική ενίσχυση, μπορεί να σκάσει κάποια στιγμή. Αν έχει πλέγμα εσωτερικά είναι καλύτερα.
    Όπως τον έπιασα φαινόταν για ποιοτικό λάστιχο, αρκετά σκληρό. Ο χρόνος θα δείξει.

    Στη λειτουργία του, το μηχάνημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο.
    Δουλεύει μόνο με παροχή 12V DC, είτε από το αυτοκίνητο, είτε από δικό μας τροφοδοτικό 12V.
    Με το που το βάζουμε στην πρίζα, ανάβει η οθόνη του μανόμετρου.
    Με το μεσαίο κουμπάκι επιλέγουμε διαφορετικές μονάδες πίεσης, bar, psi ή Kpa.
    Συνδέοντας το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού, η οθόνη θα μας δείξει αμέσως τι πίεση υπάρχει στο λάστιχο.
    Με το "+" και "-" διαλέγουμε πόση πίεση θέλουμε να βάλουμε στο λάστιχο, και κατόπιν πατάμε το διακόπτη στη θέση "Ι".
    Η εσωτερική πλακετίτσα θα δουλέψει το μοτέρ πίεσης και θα αρχίσει να δίνει πίεση στο λάστιχο, και θα βλέπουμε την πίεση στην οθόνη να ανεβαίνει.
    Μόλις φθάσει την επιθυμητή πίεση, το κοντρολεράκι θα σταματήσει μόνο του το μοτέρ, ακόμα κι αν δεν φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0".
    Για να επαναλάβουμε τον κύκλο θα πρέπει να φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0" και μετά να τον ξαναβάλουμε στη θέση "Ι" και να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.

    Παρατηρήθηκε μια μικρή δυσκολία στην εκκίνηση του μοτέρ, όταν ο σωλήνας παροχής είναι συνδεμένος στο ελαστικό και πάμε να ξεκινήσουμε το μηχάνημα. Πιθανόν η ήδη μεγάλη πίεση να δυσκολεύει το μοτέρ. Οπότε προτείνεται η άλλη λύση, να αφαιρείται λίγος αέρας από το λάστιχο και κατόπιν να συνδέεται το μηχάνημα για φούσκωμα, ή να ξεκινάμε το μοτέρ και μετά να συνδέουμε το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού.

    Όσον αφορά την παροχή αέρος υπό πίεση, έχει αρκετά καλές δυνατότητες, παρέχοντας αρκετή ποσότητα αέρα σε σύντομο χρόνο, ωστόσο στις οδηγίες αναφέρει μέγιστο χρόνο συνεχόμενης λειτουργίας τα 10 λεπτά, ακολουθύμενα από χρόνο διακοπής 20 λεπτών για να κρυώσει το μοτέρ.
    Σε φούσκωμα ελαστικού ποδηλάτου 700x23, χρειάστηκε κάτω του ενός λεπτού για να ανεβάσει την πίεση από τα 80 στα 135psi. Όπως καταλαβαίνουμε όμως, ο όγκος αέρα που χρειάστηκε ήταν σχετικά μικρός, γιαυτό και έκανε τόσο λίγο χρόνο.
    Ένα άλλο θετικό που έχει είναι ότι δεν έχει κραδασμούς και δεν κάνει και τόσο ενοχλητικό θόρυβο. Φαίνεται καλοζυγισμένο.

    Μια μικρομετατροπή που δύναται να γίνει, σόποιον δεν αρέσει το γωνιακό πλαστικό εξόδου του μεγάλου όγκου αέρα,
    https://postimg.cc/gnqxw90w
    μπορεί να ανοιχθεί το μηχάνημα και να βγει από μέσα αυτή η πλαστική γωνία, και να μείνει απλά η έξοδος να κοιτάει προς τα πάνω.
    https://postimg.cc/xkjFzbVw

    Γενικώς βλέπω μια ποιότητα με το συγκεκριμένο μηχάνημα, και γιαυτό και θα το πρότεινα, τουλάχιστο στο αυτοκίνητο. Εγώ το αγόρασα και για ποδήλατο με μεγάλες πιέσεις, οπότε θα δείξει αν θα αντέξει.

    Εννοείται φυσικά πως με το που το άνοιξα, εξανεμίστηκε η οποιαδήποτε εγγύηση από το e-shop, οπότε δεν προτείνω επέμβαση, παρά μόνο εάν παρατηρηθεί κάποια βλάβη, π.χ. άμα πάθει τίποτα κάνα μοτέρ (λέμε τώρα....), κι εκείνο μετά το χρόνο της εγγύησης.
    Γιαυτό άλλωστε το άνοιξα εγώ, ώστε να μη χρειαστεί να το ανοίξετε εσείς.
    Από χρήστη ΜΑΚΡΥΣΤΑΘΗ ΣΠΥΡΟΥΛΑ - Βαθμολογία 10 - 16-11-2019
    ΤΕΛΕΙΟ
    Από χρήστη ΤΑΜΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-10-2019
    ΑΓΟΡΑ 26/8/2012 ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΑΕΡΟΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ 12V ΨΗΦΙΑΚΟΣ BLACK & DECKER 160PSI ASI400 TLS.020692 TLS.020692 BLACK N DECKER BLACK N DECKER ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Κατηγορία: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ •BLACK N DECKER στην κατηγορία ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ψηφιακός αεροσυμπιεστής BLACK & DECKER ASI400. Χαρακτηριστικά: - Η λειτουργία αυτόματου τερματισμού λειτουργίας εξασφαλίζει ακριβή αποτελέσματα κάθε φορά, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος υπερβολικής ή κακής φουσκώματος. - Ο ισχυρός αεροσυμπιεστής 160PSI / 11 Bar Air χειρίζεται μια μεγάλη ποικιλία εργασιών φουσκώματος. - Ο συμπαγής σχεδιασμός επιτρέπει την εύκολη αποθήκευση στο όχημα. - Ισχυρός σχεδιασμός - χειρίζεται τις πιο απαιτητικές εργασίες φουσκώματος. - Ψηφιακός μετρητής για να δείτε την τρέχουσα πίεση και να ρυθμίσετε την πίεση στόχου. - Τροφοδοσία 12V DC. - Υψηλής πίεσης σωλήνας για το φούσκωμα αθλητικού εξοπλισμού και ελαστικών. • Χωρητικότητα: 160 PSI.• Εγγύηση: 2 χρόνια. Όλα τα προϊόντα της Black & Decker, Stanley, Dewalt καλύπτονται από διετή εγγύηση καλής λειτουργίας On-Site στον χώρο του πελάτη μέσω της ACS courier τηλ.2108190000 χωρίς καμία επιβάρυνση. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς και να έχει χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Stanley-Black&Decker Hellas στο Greece.Service@sbdinc.com, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία.
    45.90
    10 6 6

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή