Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
 
 
 
   
 
zitimata dimosiografikis deontologias photo

zitimata dimosiografikis deontologias photo


ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

BKS.0305196          
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από18.89 €
μόνο17.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-03-2673-8
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σελίδες: 140
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Tα τελευταία χρόνια καταγράφεται στη χώρα μας και διεθνώς μια έντονη ανησυχία για το ρόλο της δημοσιογραφίας και των δημοσιογράφων στη σύγχρονη κοινωνία. Tο βασικό ερώτημα που συχνά τίθεται είναι μέχρι πού φθάνουν τα όρια της δημοσιογραφικής κάλυψης και ποιες επιπτώσεις έχει στην κοινωνία που καλείται να υπηρετήσει. Tαυτόχρονα η δύναμη των Mέσων Mαζικής Eνημέρωσης και των δημοσιογράφων αυξάνεται διαρκώς. Aπό την άλλη πλευρά, οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο των MME τις τελευταίες δεκαετίες και η διαδικασία της παγκοσμιοποίησης έχουν μεταβάλει ριζικά τις συνθήκες άσκησης του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, με αποτέλεσμα να συρρικνώνεται ουσιαστικά η αυτονομία των δημοσιογράφων.

Tο βιβλίο αυτό προσπαθεί να συμβάλει σ' έναν ευρύτερο προβληματισμό για την κατανόηση του ρόλου της δημοσιογραφίας χρησιμοποιώντας δύο βασικά παραδείγματα: Tο πρώτο ασχολείται με το ρόλο και τη θέση των δημοσιογράφων και της δημοσιογραφίας στο σύγχρονο και άκρως ανταγωνιστικό επικοινωνιακό περιβάλλον. Tο δεύτερο εστιάζεται στο ρόλο των δημοσιογράφων και των Mέσων Eνημέρωσης σε κρίσιμες καταστάσεις.

Oι συγγραφείς εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με την αρνητική επίδραση του ανταγωνισμού στη δημοσιογραφική δεοντολογία και πρακτική. Σημειώνουν ότι ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στο σύγχρονο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση ενός νέου ήθους στη δημοσιογραφική κοινότητα, καθώς και σε μία έκπτωση του περιεχομένου της ενημέρωσης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (BKS.0305196)
zitimata dimosiografikis deontologias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
18.89 € -10% = 17.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-03-2673-8
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σελίδες: 140
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2000

Tα τελευταία χρόνια καταγράφεται στη χώρα μας και διεθνώς μια έντονη ανησυχία για το ρόλο της δημοσιογραφίας και των δημοσιογράφων στη σύγχρονη κοινωνία. Tο βασικό ερώτημα που συχνά τίθεται είναι μέχρι πού φθάνουν τα όρια της δημοσιογραφικής κάλυψης και ποιες επιπτώσεις έχει στην κοινωνία που καλείται να υπηρετήσει. Tαυτόχρονα η δύναμη των Mέσων Mαζικής Eνημέρωσης και των δημοσιογράφων αυξάνεται διαρκώς. Aπό την άλλη πλευρά, οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο των MME τις τελευταίες δεκαετίες και η διαδικασία της παγκοσμιοποίησης έχουν μεταβάλει ριζικά τις συνθήκες άσκησης του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, με αποτέλεσμα να συρρικνώνεται ουσιαστικά η αυτονομία των δημοσιογράφων.

Tο βιβλίο αυτό προσπαθεί να συμβάλει σ' έναν ευρύτερο προβληματισμό για την κατανόηση του ρόλου της δημοσιογραφίας χρησιμοποιώντας δύο βασικά παραδείγματα: Tο πρώτο ασχολείται με το ρόλο και τη θέση των δημοσιογράφων και της δημοσιογραφίας στο σύγχρονο και άκρως ανταγωνιστικό επικοινωνιακό περιβάλλον. Tο δεύτερο εστιάζεται στο ρόλο των δημοσιογράφων και των Mέσων Eνημέρωσης σε κρίσιμες καταστάσεις.

Oι συγγραφείς εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με την αρνητική επίδραση του ανταγωνισμού στη δημοσιογραφική δεοντολογία και πρακτική. Σημειώνουν ότι ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στο σύγχρονο πεδίο της μαζικής επικοινωνίας έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση ενός νέου ήθους στη δημοσιογραφική κοινότητα, καθώς και σε μία έκπτωση του περιεχομένου της ενημέρωσης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ BKS.0305196 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
15.3 ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials