To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
 
 
 
   
 
ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo

ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo


ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

BKS.0075171      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.12 €
μόνο20.90 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-275-Χ
Συγγραφέας: ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ
Μετάφραση: ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.

Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.

Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (BKS.0075171)
ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.12 € μόνο 20.90
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-218-275-Χ
Συγγραφέας: ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ
Μετάφραση: ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.

Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.

Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ BKS.0075171 BKS.0075171 ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-218-275-Χ Συγγραφέας: ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ Μετάφραση: ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ Σελίδες: 405 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών. Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει. Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".
16.72
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή