Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
 
 
 
   
 
ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo
ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo


ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

BKS.0075171          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από26.12 €
μόνο23.51 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-275-Χ
Συγγραφέας: ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ
Μετάφραση: ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.

Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.

Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (BKS.0075171)
ypodoxi diadikasies diaxeirisi dexiotites photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
26.12 € -10% = 23.51
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-218-275-Χ
Συγγραφέας: ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ
Μετάφραση: ΑΝΤΩΝΟΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ
Σελίδες: 405
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση των λογαριασμών.

Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σ' επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε δια ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη "προώθηση" του τουριστικού προϊόντος και στην "αύξηση των πωλήσεων". Με άλλα λόγια, ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.

Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στην ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε ότι αυτό το βιβλίο θα έχει θετική "υποδοχή".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ BKS.0075171 ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ ΑΜΠΟΤ Π, ΛΙΟΥΡΙ Σ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
21.16 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials