Στο πλαίσιο της 50ης επετειακής του διοργάνωσης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης εκδίδει το επετειακό λεύκωμα ''Why Cinema Now?''. Η έκδοση φιλοξενεί τις απαντήσεις περισσότερων από εκατόν τριάντα ανθρώπων του σινεμά από τον ελληνικό και τον διεθνή χώρο στο ερώτημα Why Cinema Now? Σκηνοθέτες, ηθοποιοί, παραγωγοί, σκηνογράφοι, διευθυντές φωτογραφίας, κριτικοί δίνουν την δική τους απάντηση σε ένα ερώτημα που αποτελεί βασική θεματική του φετινού φεστιβάλ.
Η έκδοση περιλαμβάνει:
Εισαγωγικά κείμενα του Προέδρου και της Διευθύντριας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, Γιώργου Χωραφά και Δέσποινας Μουζάκη.
Απαντήσεις ανθρώπων του σινεμά όπως οι: Francis Ford Coppola, Wim Wenders, Atom Egoyan, Νίκος Κούνδουρος, Niki Karimi, Yasmin Ahmad, Fatih Akin, Peter Greenaway, Nandita Das, Walter Salles, Μάνος Ζαχαρίας, Nuri Bilge Ceylan, Kutlug Ataman, Ken Loach, Διονύσης Φωτόπουλος, Takeshi Kitano , Jan Svankmajer , Costa Gavras, Θόδωρος Αγγελόπουλος
Στο πλαίσιο της 50ης επετειακής του διοργάνωσης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης εκδίδει το επετειακό λεύκωμα ''Why Cinema Now?''. Η έκδοση φιλοξενεί τις απαντήσεις περισσότερων από εκατόν τριάντα ανθρώπων του σινεμά από τον ελληνικό και τον διεθνή χώρο στο ερώτημα Why Cinema Now? Σκηνοθέτες, ηθοποιοί, παραγωγοί, σκηνογράφοι, διευθυντές φωτογραφίας, κριτικοί δίνουν την δική τους απάντηση σε ένα ερώτημα που αποτελεί βασική θεματική του φετινού φεστιβάλ.
Η έκδοση περιλαμβάνει: • Εισαγωγικά κείμενα του Προέδρου και της Διευθύντριας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, Γιώργου Χωραφά και Δέσποινας Μουζάκη. • Απαντήσεις ανθρώπων του σινεμά όπως οι: Francis Ford Coppola, Wim Wenders, Atom Egoyan, Νίκος Κούνδουρος, Niki Karimi, Yasmin Ahmad, Fatih Akin, Peter Greenaway, Nandita Das, Walter Salles, Μάνος Ζαχαρίας, Nuri Bilge Ceylan, Kutlug Ataman, Ken Loach, Διονύσης Φωτόπουλος, Takeshi Kitano , Jan Svankmajer , Costa Gavras, Θόδωρος Αγγελόπουλος • Πλούσιο φωτογραφικό υλικό
WHY CINEMA NOW?BKS.0076326BKS.0076326ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-436-291-2 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΟΞΥ Σελίδες: 324 Διαστάσεις: 24Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2009 Στο πλαίσιο της 50ης επετειακής του διοργάνωσης, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης εκδίδει το επετειακό λεύκωμα ''Why Cinema Now?''. Η έκδοση φιλοξενεί τις απαντήσεις περισσότερων από εκατόν τριάντα ανθρώπων του σινεμά από τον ελληνικό και τον διεθνή χώρο στο ερώτημα Why Cinema Now? Σκηνοθέτες, ηθοποιοί, παραγωγοί, σκηνογράφοι, διευθυντές φωτογραφίας, κριτικοί δίνουν την δική τους απάντηση σε ένα ερώτημα που αποτελεί βασική θεματική του φετινού φεστιβάλ. Η έκδοση περιλαμβάνει:• Εισαγωγικά κείμενα του Προέδρου και της Διευθύντριας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, Γιώργου Χωραφά και Δέσποινας Μουζάκη.• Απαντήσεις ανθρώπων του σινεμά όπως οι: Francis Ford Coppola, Wim Wenders, Atom Egoyan, Νίκος Κούνδουρος, Niki Karimi, Yasmin Ahmad, Fatih Akin, Peter Greenaway, Nandita Das, Walter Salles, Μάνος Ζαχαρίας, Nuri Bilge Ceylan, Kutlug Ataman, Ken Loach, Διονύσης Φωτόπουλος, Takeshi Kitano , Jan Svankmajer , Costa Gavras, Θόδωρος Αγγελόπουλος• Πλούσιο φωτογραφικό υλικό WHY CINEMA NOW?
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση