Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 
 
 
   
 
to xioymor stin tileoptiki diafimisi photo

to xioymor stin tileoptiki diafimisi photo


ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BKS.0042408          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.06 €
μόνο11.75 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-1736-9
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 114
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓ

H παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (BKS.0042408)
to xioymor stin tileoptiki diafimisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.06 € -10% = 11.75
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-12-1736-9
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 114
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008

ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓ

H παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την κατανόηση της επίδρασης του χιούμορ στην αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης. Ακολουθείται μία νέα προσέγγιση που έχει ως πυρήνα της τα δομικά στοιχεία του χιούμορ, δηλαδή τις διαδικασίες γέννησης της χιουμοριστικής διαφήμισης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ BKS.0042408 ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
10.58 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials