To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
to minyma toy mesoy photo

to minyma toy mesoy photo


ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ

BKS.0334439      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.21.20 €
μόνο19.08 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-221-009-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Σελίδες: 278
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1989

Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ώς τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ώς τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία.

Τι είναι τα μαζικά μέσα; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσεων; Μηχανισμοί διανομής ή επικοινωνίας; Συλλέκτες ή κατασκευαστές ειδήσεων; Τι σημαίνουν διάσημοι ορισμοί και αφορισμοί, όπως ότι η επικοινωνία είναι μια μορφή υπνωτισμού, η ενημέρωση ένα «οργανωμένο κουτσομπολιό» ή το μέσο είναι το μήνυμα;

Ανάμεσα στην ιδιωτική κοινωνία και το κράτος, η δημοσιότητα εξελίσσεται από τον μαχητικό τύπο γνώμης στα μονοπωλιακά συγκροτήματα τύπου και ραδιοτηλεόρασης. Οι τηλεπικοινωνίες συντελούν από τη μια στην πολυφωνία, τη διάδοση των μηνυμάτων και την ενοποίηση του κόσμου πέρα από σύνορα, στεγανά και διακρίσεις από την άλλη στον κοινωνικό και τεχνοκρατικό έλεγχο και την υπερφόρτιση του κοινού με τα ψευδογεγονότα της διαρροής ειδήσεων, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Από πότε λοιπόν ο Θεός άφησε στους δημοσιογράφους την ευθύνη να φτιάχνουν ένα συναρπαστικό κόσμο; Πόσο η δικαιοσύνη, η κυβέρνηση, η ιδιωτική πρωτοβουλία υποκύπτουν στη μοντέρνα θεότητα του τύπου; ’ραγε η εκθετική ανάπτυξη των επικοινωνιών διευρύνει την ανθρώπινη φύση; Ή μήπως όσο πιο «ενήμερος» είναι κανείς τόσο λιγότερα ξέρει;


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ (BKS.0334439)
to minyma toy mesoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 21.20 € μόνο 19.08
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ISBN: 960-221-009-5
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Σελίδες: 278
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: 1989

Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ώς τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ώς τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία.

Τι είναι τα μαζικά μέσα; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσεων; Μηχανισμοί διανομής ή επικοινωνίας; Συλλέκτες ή κατασκευαστές ειδήσεων; Τι σημαίνουν διάσημοι ορισμοί και αφορισμοί, όπως ότι η επικοινωνία είναι μια μορφή υπνωτισμού, η ενημέρωση ένα «οργανωμένο κουτσομπολιό» ή το μέσο είναι το μήνυμα;

Ανάμεσα στην ιδιωτική κοινωνία και το κράτος, η δημοσιότητα εξελίσσεται από τον μαχητικό τύπο γνώμης στα μονοπωλιακά συγκροτήματα τύπου και ραδιοτηλεόρασης. Οι τηλεπικοινωνίες συντελούν από τη μια στην πολυφωνία, τη διάδοση των μηνυμάτων και την ενοποίηση του κόσμου πέρα από σύνορα, στεγανά και διακρίσεις από την άλλη στον κοινωνικό και τεχνοκρατικό έλεγχο και την υπερφόρτιση του κοινού με τα ψευδογεγονότα της διαρροής ειδήσεων, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Από πότε λοιπόν ο Θεός άφησε στους δημοσιογράφους την ευθύνη να φτιάχνουν ένα συναρπαστικό κόσμο; Πόσο η δικαιοσύνη, η κυβέρνηση, η ιδιωτική πρωτοβουλία υποκύπτουν στη μοντέρνα θεότητα του τύπου; ’ραγε η εκθετική ανάπτυξη των επικοινωνιών διευρύνει την ανθρώπινη φύση; Ή μήπως όσο πιο «ενήμερος» είναι κανείς τόσο λιγότερα ξέρει;

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ BKS.0334439 BKS.0334439 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 960-221-009-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Σελίδες: 278 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: 1989 Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ώς τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ώς τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα μαζικά μέσα; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσεων; Μηχανισμοί διανομής ή επικοινωνίας; Συλλέκτες ή κατασκευαστές ειδήσεων; Τι σημαίνουν διάσημοι ορισμοί και αφορισμοί, όπως ότι η επικοινωνία είναι μια μορφή υπνωτισμού, η ενημέρωση ένα «οργανωμένο κουτσομπολιό» ή το μέσο είναι το μήνυμα; Ανάμεσα στην ιδιωτική κοινωνία και το κράτος, η δημοσιότητα εξελίσσεται από τον μαχητικό τύπο γνώμης στα μονοπωλιακά συγκροτήματα τύπου και ραδιοτηλεόρασης. Οι τηλεπικοινωνίες συντελούν από τη μια στην πολυφωνία, τη διάδοση των μηνυμάτων και την ενοποίηση του κόσμου πέρα από σύνορα, στεγανά και διακρίσεις από την άλλη στον κοινωνικό και τεχνοκρατικό έλεγχο και την υπερφόρτιση του κοινού με τα ψευδογεγονότα της διαρροής ειδήσεων, της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων. Από πότε λοιπόν ο Θεός άφησε στους δημοσιογράφους την ευθύνη να φτιάχνουν ένα συναρπαστικό κόσμο; Πόσο η δικαιοσύνη, η κυβέρνηση, η ιδιωτική πρωτοβουλία υποκύπτουν στη μοντέρνα θεότητα του τύπου; ’ραγε η εκθετική ανάπτυξη των επικοινωνιών διευρύνει την ανθρώπινη φύση; Ή μήπως όσο πιο «ενήμερος» είναι κανείς τόσο λιγότερα ξέρει;
17.17
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή