Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET
 
 
 
   
 
to marketingk stin pagkosmia agora kai sto internet photo

to marketingk stin pagkosmia agora kai sto internet photo


ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET

BKS.0110794          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από39.18 €
μόνο32.91 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-209-698-5
Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σειρά: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Σελίδες: 691
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αυτός ο "ανεπίσημος" αλλά και περιεκτικός και σαφής οδηγός στις βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για όλους τους σπουδαστές και φοιτητές που δυσκολεύονται να διαβάσουν τα "επίσημα" εγχειρίδια των Σχολών τους. Αλλά και για τα στελέχη επιχειρήσεων και τους επαγγελματίες, αυτό το βιβλίο μπορεί να γίνει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένας μοναδικός σύμβουλος για την επίλυση των προβλημάτων και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Θα βρείτε βασικούς οικονομικούς όρους με τους ορισμούς τους, ξεχωριστές ενότητες ανασκόπησης των σημαντικότερων εννοιών, και εύστοχα παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών. Εξ ολοκλήρου αναθεωρημένη και επαυξημένη, αυτή η έκδοση του βιβλίου καλύπτει περιεκτικά το σύγχρονο κύκλο μαθημάτων στο μάρκετινγκ (π.χ. τη χρήση του Internet ως εργαλείου του μάρκετινγκ) όπως διδάσκονται στις κορυφαίες σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά του βιβλίου είναι τα ακόλουθα:

  • Επισημαίνονται οι όροι-κλειδιά
  • Χρησιμοποιούνται παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών
  • Παραθέτονται συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιών
  • Συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις.

    Μέσα από την παρουσίαση μιας εταιρείας με παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο διδάσκει τις εσωτερικές και διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και τις διαφορές του μάρκετινγκ στο Internet από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, αποτελώντας την ιδανική λύση τόσο για διδασκαλία όσο και για αυτοεκπαίδευση.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET (BKS.0110794)
    to marketingk stin pagkosmia agora kai sto internet photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    39.18 € -16% = 32.91
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    ISBN: 960-209-698-5
    Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σειρά: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
    Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
    Σελίδες: 691
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

    ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Αυτός ο "ανεπίσημος" αλλά και περιεκτικός και σαφής οδηγός στις βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για όλους τους σπουδαστές και φοιτητές που δυσκολεύονται να διαβάσουν τα "επίσημα" εγχειρίδια των Σχολών τους. Αλλά και για τα στελέχη επιχειρήσεων και τους επαγγελματίες, αυτό το βιβλίο μπορεί να γίνει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένας μοναδικός σύμβουλος για την επίλυση των προβλημάτων και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων.

    Θα βρείτε βασικούς οικονομικούς όρους με τους ορισμούς τους, ξεχωριστές ενότητες ανασκόπησης των σημαντικότερων εννοιών, και εύστοχα παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών. Εξ ολοκλήρου αναθεωρημένη και επαυξημένη, αυτή η έκδοση του βιβλίου καλύπτει περιεκτικά το σύγχρονο κύκλο μαθημάτων στο μάρκετινγκ (π.χ. τη χρήση του Internet ως εργαλείου του μάρκετινγκ) όπως διδάσκονται στις κορυφαίες σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων.

    Μερικά από τα χαρακτηριστικά του βιβλίου είναι τα ακόλουθα:
    • Επισημαίνονται οι όροι-κλειδιά
    • Χρησιμοποιούνται παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών
    • Παραθέτονται συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιών
    • Συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις.

    Μέσα από την παρουσίαση μιας εταιρείας με παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο διδάσκει τις εσωτερικές και διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και τις διαφορές του μάρκετινγκ στο Internet από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, αποτελώντας την ιδανική λύση τόσο για διδασκαλία όσο και για αυτοεκπαίδευση.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ INTERNET BKS.0110794 ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    27.64 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials