Η περιοχή της Λαυρεωτικής είναι ένας "προνομιακός χώρος" -όρος που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης Θόδωρος Αγγελόπουλος- του φιλμικού θεάματος. Πράγματι ένα πλήθος ταινιών για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση αλλά και ντοκιμαντέρ, έχουν γυριστεί στην ευρύτερη περιοχή της (Κερατέα, Ανάβυσσος, Λαύρειο, Σούνιο). Ειδικότερα η ατμόσφαιρα της πόλης του Λαυρείου με το Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου από το 1994 έως σήμερα (παλαιότερα Γαλλική Εταιρεία Μεταλλείων Λαυρείου ως το 1981 και από το 1983-1989 Ελληνική Μεταλλευτική Μεταλλουργική Εταιρεία), τα νεοκλασικά, τους φοίνικες και τα βιομηχανικά ερείπια, την εργατική γειτονιά του Κυπριανού με το ιδιαίτερο χρώμα, τους λόφους με τις σκωρίες, τις υπόγειες σκοτεινές διαδρομές, τη Γαλλική Σκάλα στο λιμάνι, τον προσφυγικό καταυλισμό και άλλα πολλά, ασκούν μια ιδιαίτερη έλξη και γοητεία, μαγνητίζουν τους σκηνοθέτες και δημιουργούς που ανακαλύπτουν κοντά στην Αθήνα, κυριολεκτικά, μια πόλη Studio.
"Σε ποια πόλη θα θέλατε να ζείτε;" ρώτησαν κάποτε τον Φεντερίκο Φελλίνι. "Στην Τσινετσιτά" απάντησε αυτός, "γιατί μπορεί να τις περιέχει όλες". Να μια απάντηση που περικλείει το μυστήριο της σχέσης του σινεμά με την πόλη. Το Λαύρειο, μια πόλη μνήμης, (που παραπέμπει στη φανταστική αόρατη πόλη του Καλβίνο, τη Ζάιρα), είναι από μόνη της μια πραγματική κινηματογραφική πόλη που ανταποκρίνεται στα όνειρα, τα οράματα και τις προσδοκίες των σκηνοθετών μας.
Στην εργασία αυτή καταγράφονται τα φιλμ και οι αντίστοιχοι χώροι που χρησιμοποιήθηκαν στη Λαυρεωτική, αναφέροντια τίτλοι και στοιχεία για τις ταινίες αυτές.
Η περιοχή της Λαυρεωτικής είναι ένας "προνομιακός χώρος" -όρος που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης Θόδωρος Αγγελόπουλος- του φιλμικού θεάματος. Πράγματι ένα πλήθος ταινιών για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση αλλά και ντοκιμαντέρ, έχουν γυριστεί στην ευρύτερη περιοχή της (Κερατέα, Ανάβυσσος, Λαύρειο, Σούνιο). Ειδικότερα η ατμόσφαιρα της πόλης του Λαυρείου με το Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου από το 1994 έως σήμερα (παλαιότερα Γαλλική Εταιρεία Μεταλλείων Λαυρείου ως το 1981 και από το 1983-1989 Ελληνική Μεταλλευτική Μεταλλουργική Εταιρεία), τα νεοκλασικά, τους φοίνικες και τα βιομηχανικά ερείπια, την εργατική γειτονιά του Κυπριανού με το ιδιαίτερο χρώμα, τους λόφους με τις σκωρίες, τις υπόγειες σκοτεινές διαδρομές, τη Γαλλική Σκάλα στο λιμάνι, τον προσφυγικό καταυλισμό και άλλα πολλά, ασκούν μια ιδιαίτερη έλξη και γοητεία, μαγνητίζουν τους σκηνοθέτες και δημιουργούς που ανακαλύπτουν κοντά στην Αθήνα, κυριολεκτικά, μια πόλη Studio.
"Σε ποια πόλη θα θέλατε να ζείτε;" ρώτησαν κάποτε τον Φεντερίκο Φελλίνι. "Στην Τσινετσιτά" απάντησε αυτός, "γιατί μπορεί να τις περιέχει όλες". Να μια απάντηση που περικλείει το μυστήριο της σχέσης του σινεμά με την πόλη. Το Λαύρειο, μια πόλη μνήμης, (που παραπέμπει στη φανταστική αόρατη πόλη του Καλβίνο, τη Ζάιρα), είναι από μόνη της μια πραγματική κινηματογραφική πόλη που ανταποκρίνεται στα όνειρα, τα οράματα και τις προσδοκίες των σκηνοθετών μας.
Στην εργασία αυτή καταγράφονται τα φιλμ και οι αντίστοιχοι χώροι που χρησιμοποιήθηκαν στη Λαυρεωτική, αναφέροντια τίτλοι και στοιχεία για τις ταινίες αυτές.
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΤΩ ΤΗΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣBKS.0049060BKS.0049060ΙΑΤΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣΙΑΤΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΙΑΤΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 960-88259-3-8 Συγγραφέας: ΙΑΤΡΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Σελίδες: 140 Διαστάσεις: 22x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Η περιοχή της Λαυρεωτικής είναι ένας "προνομιακός χώρος" -όρος που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης Θόδωρος Αγγελόπουλος- του φιλμικού θεάματος. Πράγματι ένα πλήθος ταινιών για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση αλλά και ντοκιμαντέρ, έχουν γυριστεί στην ευρύτερη περιοχή της (Κερατέα, Ανάβυσσος, Λαύρειο, Σούνιο). Ειδικότερα η ατμόσφαιρα της πόλης του Λαυρείου με το Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου από το 1994 έως σήμερα (παλαιότερα Γαλλική Εταιρεία Μεταλλείων Λαυρείου ως το 1981 και από το 1983-1989 Ελληνική Μεταλλευτική Μεταλλουργική Εταιρεία), τα νεοκλασικά, τους φοίνικες και τα βιομηχανικά ερείπια, την εργατική γειτονιά του Κυπριανού με το ιδιαίτερο χρώμα, τους λόφους με τις σκωρίες, τις υπόγειες σκοτεινές διαδρομές, τη Γαλλική Σκάλα στο λιμάνι, τον προσφυγικό καταυλισμό και άλλα πολλά, ασκούν μια ιδιαίτερη έλξη και γοητεία, μαγνητίζουν τους σκηνοθέτες και δημιουργούς που ανακαλύπτουν κοντά στην Αθήνα, κυριολεκτικά, μια πόλη Studio. "Σε ποια πόλη θα θέλατε να ζείτε;" ρώτησαν κάποτε τον Φεντερίκο Φελλίνι. "Στην Τσινετσιτά" απάντησε αυτός, "γιατί μπορεί να τις περιέχει όλες". Να μια απάντηση που περικλείει το μυστήριο της σχέσης του σινεμά με την πόλη. Το Λαύρειο, μια πόλη μνήμης, (που παραπέμπει στη φανταστική αόρατη πόλη του Καλβίνο, τη Ζάιρα), είναι από μόνη της μια πραγματική κινηματογραφική πόλη που ανταποκρίνεται στα όνειρα, τα οράματα και τις προσδοκίες των σκηνοθετών μας. Στην εργασία αυτή καταγράφονται τα φιλμ και οι αντίστοιχοι χώροι που χρησιμοποιήθηκαν στη Λαυρεωτική, αναφέροντια τίτλοι και στοιχεία για τις ταινίες αυτές. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΒΙΒΙΟΥ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΤΩ ΤΗΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση