Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΙΚΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
 
 
 
   
 
to kalo sxoleio o ikanos ekpaideytikos kai i katallili agogi os paidagogiki theoria kai praxi photo

to kalo sxoleio o ikanos ekpaideytikos kai i katallili agogi os paidagogiki theoria kai praxi photo


ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΙΚΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

BKS.0542972          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1676-2
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2015

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Στην παρούσα μελέτη αναλύονται και ερμηνεύονται ο ρόλος του σχολείου και του εκπαιδευτικού και η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποδίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαδικασίες της αγωγής και της κοινωνικοποίησης. Για τον σκοπό αυτό, πέραν των θεωρητικών δεδομένων, γίνεται αξιοποίηση των ερευνητικών ευρημάτων που τεκμηριώνουν την ανάδειξη των παιδαγωγικών γνωρισμάτων του σχολείου και περιγράφονται τα σημεία απόκλισής του από τον παιδαγωγικό του ρόλο, καθώς και οι επιπτώσεις της στους μαθητές. Επιπλέον, αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του «καλού» και «αποτελεσματικού» σχολείου, του «καλού», «αποτελεσματικού» και «ικανού» εκπαιδευτικού και της «κατάλληλης» αγωγής. Ειδικό σημείο ανάλυσης αποτελούν, ακόμη, οι παράγοντες που επηρεάζουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού, όπως και οι δυσλειτουργίες και οι δυσχέρειες που ανακύπτουν στην υλοποίηση του ρόλου του.

Στο πλαίσιο της πραγμάτευσης των δύο θεσμών, δηλαδή του σχολείου και του εκπαιδευτικού, ο μαθητής αποτελεί το επίκεντρο, γύρω από τον οποίο περιστρέφονται όλες οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και ειδικότερα αυτή της αγωγής, η επίδραση των οποίων αναλύεται σε σχέση με τη συμπεριφορά και συνολικά τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του. Με την έννοια αυτή, αποδίδεται ερευνητική βαρύτητα στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της παιδαγωγικής επικοινωνίας-σχέσης, στις μορφές οργάνωσής της και στον ρόλο των αξιών, των κανόνων και της πειθαρχίας στην αγωγή του μαθητή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΙΚΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ (BKS.0542972)
to kalo sxoleio o ikanos ekpaideytikos kai i katallili agogi os paidagogiki theoria kai praxi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.00 € -10% = 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-01-1676-2
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 296
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2015

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Στην παρούσα μελέτη αναλύονται και ερμηνεύονται ο ρόλος του σχολείου και του εκπαιδευτικού και η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αποδίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις διαδικασίες της αγωγής και της κοινωνικοποίησης. Για τον σκοπό αυτό, πέραν των θεωρητικών δεδομένων, γίνεται αξιοποίηση των ερευνητικών ευρημάτων που τεκμηριώνουν την ανάδειξη των παιδαγωγικών γνωρισμάτων του σχολείου και περιγράφονται τα σημεία απόκλισής του από τον παιδαγωγικό του ρόλο, καθώς και οι επιπτώσεις της στους μαθητές. Επιπλέον, αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του «καλού» και «αποτελεσματικού» σχολείου, του «καλού», «αποτελεσματικού» και «ικανού» εκπαιδευτικού και της «κατάλληλης» αγωγής. Ειδικό σημείο ανάλυσης αποτελούν, ακόμη, οι παράγοντες που επηρεάζουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού, όπως και οι δυσλειτουργίες και οι δυσχέρειες που ανακύπτουν στην υλοποίηση του ρόλου του.

Στο πλαίσιο της πραγμάτευσης των δύο θεσμών, δηλαδή του σχολείου και του εκπαιδευτικού, ο μαθητής αποτελεί το επίκεντρο, γύρω από τον οποίο περιστρέφονται όλες οι εκπαιδευτικές διαδικασίες και ειδικότερα αυτή της αγωγής, η επίδραση των οποίων αναλύεται σε σχέση με τη συμπεριφορά και συνολικά τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς του. Με την έννοια αυτή, αποδίδεται ερευνητική βαρύτητα στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της παιδαγωγικής επικοινωνίας-σχέσης, στις μορφές οργάνωσής της και στον ρόλο των αξιών, των κανόνων και της πειθαρχίας στην αγωγή του μαθητή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΙΚΑΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ BKS.0542972 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20.25 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials