To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
 
 
 
   
 
to dimioyrgikis epilysis problima photo

to dimioyrgikis epilysis problima photo


ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

BKS.0071010      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.00 €
μόνο31.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-8325-14-5
Συγγραφέας: ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Σελίδες: 281
Διαστάσεις: 19Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα, και κατ’ επέκταση την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης.

Τι μαθαίνουν τα άτομα στην οικογένεια;
Πώς «χάνουν το χρόνο τους» τα παιδιά στο σχολείο;
Πώς αντιδρούν τα πανεπιστήμια απέναντι σε ευρύτερα κοινωνικοπολιτικά προβλήματα;
Το βιβλίο ετούτο απαντά ως ένα βαθμό σ’ αυτά τα ερωτήματα.

Ο Γυπαετός Χρύσανθος και η παρέα του στο Δάσος της Δαδιάς, ήρωες οι οποίοι μένουν σ’ έναν συγκεκριμένο τόπο, έχουν όμως τη διάθεση της περιπέτειας, γιατί μπορούν να πετάξουν, να δουν και να ακούσουν πολλά, αφηγούνται στην ουσία τα σενάρια των προβλημάτων, ενώ οι ατάκες τους στοχεύουν να προβληματίσουν το παιδί - την ομάδα.

Η προκείμενη εφαρμογή παραπέμπει στο πλαίσιο της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, εκεί όπου -και όχι μόνο-κατεξοχήν διαπιστώνεται η ανάγκη σφαιρικής καλλιέργειας των τεσσάρων Π που σχετίζονται με την παραγωγική σκέψη: το Πρόσωπο, το Πρόβλημα, την Πορεία-διαδικασία και το Προϊόν που αναμένεται να παράγουν τα νήπια. Ο σχεδιασμός της, ωστόσο, μαζί με το θεωρητικό υπόβαθρο του Μοντέλου Δημιουργικής Μάθησης παραπέμπει σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης και οποιονδήποτε ενήλικα -εκπαιδευτικό, γονιό ή πολιτικό- που πιστεύει πως «τα παιδιά μπορούν και οφείλουν να μάθουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα ως εναλλακτικές δυνατότητες και όχι ως απειλές». Αυτή ακριβώς η «πρόκληση» συνιστά και το μεθοδολογικό σχήμα που προτείνεται από τις συγγραφείς.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (BKS.0071010)
to dimioyrgikis epilysis problima photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 35.00 € μόνο 31.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 960-8325-14-5
Συγγραφέας: ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Σελίδες: 281
Διαστάσεις: 19Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα, και κατ’ επέκταση την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης.

Τι μαθαίνουν τα άτομα στην οικογένεια;
Πώς «χάνουν το χρόνο τους» τα παιδιά στο σχολείο;
Πώς αντιδρούν τα πανεπιστήμια απέναντι σε ευρύτερα κοινωνικοπολιτικά προβλήματα;
Το βιβλίο ετούτο απαντά ως ένα βαθμό σ’ αυτά τα ερωτήματα.

Ο Γυπαετός Χρύσανθος και η παρέα του στο Δάσος της Δαδιάς, ήρωες οι οποίοι μένουν σ’ έναν συγκεκριμένο τόπο, έχουν όμως τη διάθεση της περιπέτειας, γιατί μπορούν να πετάξουν, να δουν και να ακούσουν πολλά, αφηγούνται στην ουσία τα σενάρια των προβλημάτων, ενώ οι ατάκες τους στοχεύουν να προβληματίσουν το παιδί - την ομάδα.

Η προκείμενη εφαρμογή παραπέμπει στο πλαίσιο της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, εκεί όπου -και όχι μόνο-κατεξοχήν διαπιστώνεται η ανάγκη σφαιρικής καλλιέργειας των τεσσάρων Π που σχετίζονται με την παραγωγική σκέψη: το Πρόσωπο, το Πρόβλημα, την Πορεία-διαδικασία και το Προϊόν που αναμένεται να παράγουν τα νήπια. Ο σχεδιασμός της, ωστόσο, μαζί με το θεωρητικό υπόβαθρο του Μοντέλου Δημιουργικής Μάθησης παραπέμπει σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης και οποιονδήποτε ενήλικα -εκπαιδευτικό, γονιό ή πολιτικό- που πιστεύει πως «τα παιδιά μπορούν και οφείλουν να μάθουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα ως εναλλακτικές δυνατότητες και όχι ως απειλές». Αυτή ακριβώς η «πρόκληση» συνιστά και το μεθοδολογικό σχήμα που προτείνεται από τις συγγραφείς.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ BKS.0071010 BKS.0071010 ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-8325-14-5 Συγγραφέας: ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ, ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ Σελίδες: 281 Διαστάσεις: 19Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα, και κατ’ επέκταση την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης. Τι μαθαίνουν τα άτομα στην οικογένεια; Πώς «χάνουν το χρόνο τους» τα παιδιά στο σχολείο; Πώς αντιδρούν τα πανεπιστήμια απέναντι σε ευρύτερα κοινωνικοπολιτικά προβλήματα; Το βιβλίο ετούτο απαντά ως ένα βαθμό σ’ αυτά τα ερωτήματα. Ο Γυπαετός Χρύσανθος και η παρέα του στο Δάσος της Δαδιάς, ήρωες οι οποίοι μένουν σ’ έναν συγκεκριμένο τόπο, έχουν όμως τη διάθεση της περιπέτειας, γιατί μπορούν να πετάξουν, να δουν και να ακούσουν πολλά, αφηγούνται στην ουσία τα σενάρια των προβλημάτων, ενώ οι ατάκες τους στοχεύουν να προβληματίσουν το παιδί - την ομάδα. Η προκείμενη εφαρμογή παραπέμπει στο πλαίσιο της πρωτοσχολικής εκπαίδευσης, εκεί όπου -και όχι μόνο-κατεξοχήν διαπιστώνεται η ανάγκη σφαιρικής καλλιέργειας των τεσσάρων Π που σχετίζονται με την παραγωγική σκέψη: το Πρόσωπο, το Πρόβλημα, την Πορεία-διαδικασία και το Προϊόν που αναμένεται να παράγουν τα νήπια. Ο σχεδιασμός της, ωστόσο, μαζί με το θεωρητικό υπόβαθρο του Μοντέλου Δημιουργικής Μάθησης παραπέμπει σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης και οποιονδήποτε ενήλικα -εκπαιδευτικό, γονιό ή πολιτικό- που πιστεύει πως «τα παιδιά μπορούν και οφείλουν να μάθουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα ως εναλλακτικές δυνατότητες και όχι ως απειλές». Αυτή ακριβώς η «πρόκληση» συνιστά και το μεθοδολογικό σχήμα που προτείνεται από τις συγγραφείς.
28.35
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή