Υπάρχουν πολλοί ορθοί τρόποι διαπραγμάτευσης. Ο δικός σας εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από την προσωπικότητά σας. Το εγχειρίδιο που κρατάτε στα χέρια σας περιέχει τις βασικές αρχές διαπραγμάτευσης και σας παρέχει γνώσεις από το Α μέχρι το Ω, αναλύοντας κεφάλαια, εξειδικευμένους όρους και ειδική φρασεολογία, όπως είναι, για παράδειγμα, η Αποφυγή-μοντέλο Αποφυγής, η Μπαγκατέλα, η Συμφωνία Συμβιβασμού, οι Αθέμιτες Πρακτικές, οι Προσδοκίες, η Μετωπική Επίθεση, οι Σχέσεις Guanxi, η Αρχή του ’γκιστρου, ο Διαπροσωπικός Προσανατολισμός, οι Δολοφονικές Ερωτήσεις, η Ακρόαση, η τεχνική Mother Hubbard, η Κιβωτός του Νώε, η Προσφορά που οι άλλοι πρέπει να Αρνηθούν, η Διαιτησία Εκκρεμότητας, η Τρεμάμενη Πένα, το Ρωσικό Μέτωπο, η μέθοδος Σαλάμι, η μέθοδος Αυτό για κάτι Αλλο, η Προσφορά δίχως Όρους, η Ευπάθεια, η μέθοδος Τι θα γινόταν Αν, η Καταφατική Προσφορά, το Μοντέλο Αποφυγής Συγκρούσεων του Zeuthen.
Υπάρχουν πολλοί ορθοί τρόποι διαπραγμάτευσης. Ο δικός σας εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από την προσωπικότητά σας. Το εγχειρίδιο που κρατάτε στα χέρια σας περιέχει τις βασικές αρχές διαπραγμάτευσης και σας παρέχει γνώσεις από το Α μέχρι το Ω, αναλύοντας κεφάλαια, εξειδικευμένους όρους και ειδική φρασεολογία, όπως είναι, για παράδειγμα, η Αποφυγή-μοντέλο Αποφυγής, η Μπαγκατέλα, η Συμφωνία Συμβιβασμού, οι Αθέμιτες Πρακτικές, οι Προσδοκίες, η Μετωπική Επίθεση, οι Σχέσεις Guanxi, η Αρχή του ’γκιστρου, ο Διαπροσωπικός Προσανατολισμός, οι Δολοφονικές Ερωτήσεις, η Ακρόαση, η τεχνική Mother Hubbard, η Κιβωτός του Νώε, η Προσφορά που οι άλλοι πρέπει να Αρνηθούν, η Διαιτησία Εκκρεμότητας, η Τρεμάμενη Πένα, το Ρωσικό Μέτωπο, η μέθοδος Σαλάμι, η μέθοδος Αυτό για κάτι Αλλο, η Προσφορά δίχως Όρους, η Ευπάθεια, η μέθοδος Τι θα γινόταν Αν, η Καταφατική Προσφορά, το Μοντέλο Αποφυγής Συγκρούσεων του Zeuthen.
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗBKS.0265009BKS.0265009ΚΕΝΝΕΝΤΥ ΓΚΑΒΙΝΚΕΝΝΕΝΤΥ ΓΚΑΒΙΝMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΕΝΝΕΝΤΥ ΓΚΑΒΙΝ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-8386-75-4 Συγγραφέας: ΚΕΝΝΕΝΤΥ ΓΚΑΒΙΝ Εκδοτικός οίκος: ECONOMIA PUBLISHING Μετάφραση: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ Σελίδες: 366 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2008 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ Υπάρχουν πολλοί ορθοί τρόποι διαπραγμάτευσης. Ο δικός σας εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από την προσωπικότητά σας. Το εγχειρίδιο που κρατάτε στα χέρια σας περιέχει τις βασικές αρχές διαπραγμάτευσης και σας παρέχει γνώσεις από το Α μέχρι το Ω, αναλύοντας κεφάλαια, εξειδικευμένους όρους και ειδική φρασεολογία, όπως είναι, για παράδειγμα, η Αποφυγή-μοντέλο Αποφυγής, η Μπαγκατέλα, η Συμφωνία Συμβιβασμού, οι Αθέμιτες Πρακτικές, οι Προσδοκίες, η Μετωπική Επίθεση, οι Σχέσεις Guanxi, η Αρχή του ’γκιστρου, ο Διαπροσωπικός Προσανατολισμός, οι Δολοφονικές Ερωτήσεις, η Ακρόαση, η τεχνική Mother Hubbard, η Κιβωτός του Νώε, η Προσφορά που οι άλλοι πρέπει να Αρνηθούν, η Διαιτησία Εκκρεμότητας, η Τρεμάμενη Πένα, το Ρωσικό Μέτωπο, η μέθοδος Σαλάμι, η μέθοδος Αυτό για κάτι Αλλο, η Προσφορά δίχως Όρους, η Ευπάθεια, η μέθοδος Τι θα γινόταν Αν, η Καταφατική Προσφορά, το Μοντέλο Αποφυγής Συγκρούσεων του Zeuthen. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση