- Η αγάπη, η θεωρούμενη ως βασικότερη αγαθοποιός σταθερά της ανθρώπινης κατάστασης, είναι στην πραγματικότητα η πηγή του Κακού στην ανθρώπινη ψυχή, η αγαθή μάσκα του Θανάτου. Γι' αυτό, είναι ηθικότερο να αφήνεσαι να αγαπηθείς παρά να αγαπάς, όπως είναι και ορθότερο να υφίστασαι το κακό από να το πράττεις.
Έτσι πιστεύει ο Γιώργος, ένα χωριατόπαιδο, φοιτητής, που ζει βυθισμένος στον κόσμο των ιδεών. Γι' αυτό δεν επιτρέπει στον εαυτό του να αγαπήσει, όπως επίσης δεν επιθυμεί να κατέχει τίποτα, δεν λέει ποτέ ούτε καν το πιο αθώο ψέμα και δεν πράττει το κακό ακόμα και για να αντισταθεί έστω κι ελάχιστα στη θηριωδία των ανθρώπων: ο καθένας θα μπορούσε να τον κακοποιήσει, δίχως εκείνος να σηκώσει το χέρι για να προστατευτεί, πόσω μάλλον για να ανταποδώσει τη βία. Πολλοί τον θεωρούν καλό παιδί - άλλοι απλώς χαζό.
Σαν αναγκαίο αποτέλεσμα αυτών των ιδεών, ο Γιώργος είναι αποφασισμένος να δοθεί σ' οποιονδήποτε θα τον αγαπήσει, ερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, δίχως να επιτρέψει στον εαυτό του να ανταποδώσει ο ίδιος την κτηνωδία της αγάπης. Όντας αποκλειστικά ετεροφυλόφιλος, όμως, ποτέ δεν είχε φανταστεί πως οι πρώτοι άνθρωποι που θα τον ερωτεύονταν βαθιά δεν θα ήταν γυναίκες, μα άνδρες. Ούτε πως αυτός, παιδί της φύσης και των αγνών ιδεών, θα έμπλεκε με μια εγκληματική οργάνωση που απάγει εφήβους και τους διοχετεύει σε δίκτυα παιδικής πορνείας ή τους δολοφονεί για να χρησιμοποιηθούν τα σώματά τους στον χώρο των μεταμοσχεύσεων και της φαρμακοβιομηχανίας.
Ούτε πως ό,τι πόθησε περισσότερο, την ομορφιά και τη γνώση, θα πρέπει τώρα να τα διδαχτεί παραδινόμενος ακριβώς σε ό,τι φοβόταν: στην αγάπη ενός Θηρίου. Αλλά, στα αρχαία Ελληνικά, θηρίον δεν είναι μόνο το σαρκοβόρο κτήνος, μα κι οποιοδήποτε πλάσμα του δάσους, ακόμα και το πιο ακίνδυνο, ακόμα και το πιο αθώο... Ποιος λοιπόν, τελικά, είναι ο ’νθρωπος και ποιος το Θηρίο;
- Η αγάπη, η θεωρούμενη ως βασικότερη αγαθοποιός σταθερά της ανθρώπινης κατάστασης, είναι στην πραγματικότητα η πηγή του Κακού στην ανθρώπινη ψυχή, η αγαθή μάσκα του Θανάτου. Γι' αυτό, είναι ηθικότερο να αφήνεσαι να αγαπηθείς παρά να αγαπάς, όπως είναι και ορθότερο να υφίστασαι το κακό από να το πράττεις.
Έτσι πιστεύει ο Γιώργος, ένα χωριατόπαιδο, φοιτητής, που ζει βυθισμένος στον κόσμο των ιδεών. Γι' αυτό δεν επιτρέπει στον εαυτό του να αγαπήσει, όπως επίσης δεν επιθυμεί να κατέχει τίποτα, δεν λέει ποτέ ούτε καν το πιο αθώο ψέμα και δεν πράττει το κακό ακόμα και για να αντισταθεί έστω κι ελάχιστα στη θηριωδία των ανθρώπων: ο καθένας θα μπορούσε να τον κακοποιήσει, δίχως εκείνος να σηκώσει το χέρι για να προστατευτεί, πόσω μάλλον για να ανταποδώσει τη βία. Πολλοί τον θεωρούν καλό παιδί - άλλοι απλώς χαζό.
Σαν αναγκαίο αποτέλεσμα αυτών των ιδεών, ο Γιώργος είναι αποφασισμένος να δοθεί σ' οποιονδήποτε θα τον αγαπήσει, ερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, δίχως να επιτρέψει στον εαυτό του να ανταποδώσει ο ίδιος την κτηνωδία της αγάπης. Όντας αποκλειστικά ετεροφυλόφιλος, όμως, ποτέ δεν είχε φανταστεί πως οι πρώτοι άνθρωποι που θα τον ερωτεύονταν βαθιά δεν θα ήταν γυναίκες, μα άνδρες. Ούτε πως αυτός, παιδί της φύσης και των αγνών ιδεών, θα έμπλεκε με μια εγκληματική οργάνωση που απάγει εφήβους και τους διοχετεύει σε δίκτυα παιδικής πορνείας ή τους δολοφονεί για να χρησιμοποιηθούν τα σώματά τους στον χώρο των μεταμοσχεύσεων και της φαρμακοβιομηχανίας.
Ούτε πως ό, τι πόθησε περισσότερο, την ομορφιά και τη γνώση, θα πρέπει τώρα να τα διδαχτεί παραδινόμενος ακριβώς σε ό, τι φοβόταν: στην αγάπη ενός Θηρίου. Αλλά, στα αρχαία Ελληνικά, θηρίον δεν είναι μόνο το σαρκοβόρο κτήνος, μα κι οποιοδήποτε πλάσμα του δάσους, ακόμα και το πιο ακίνδυνο, ακόμα και το πιο αθώο... Ποιος λοιπόν, τελικά, είναι ο ’νθρωπος και ποιος το Θηρίο;
THERIONBKS.0036452BKS.0036452ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-417-292-4 Συγγραφέας: ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Σελίδες: 584 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010 - Η αγάπη, η θεωρούμενη ως βασικότερη αγαθοποιός σταθερά της ανθρώπινης κατάστασης, είναι στην πραγματικότητα η πηγή του Κακού στην ανθρώπινη ψυχή, η αγαθή μάσκα του Θανάτου. Γι' αυτό, είναι ηθικότερο να αφήνεσαι να αγαπηθείς παρά να αγαπάς, όπως είναι και ορθότερο να υφίστασαι το κακό από να το πράττεις. Έτσι πιστεύει ο Γιώργος, ένα χωριατόπαιδο, φοιτητής, που ζει βυθισμένος στον κόσμο των ιδεών. Γι' αυτό δεν επιτρέπει στον εαυτό του να αγαπήσει, όπως επίσης δεν επιθυμεί να κατέχει τίποτα, δεν λέει ποτέ ούτε καν το πιο αθώο ψέμα και δεν πράττει το κακό ακόμα και για να αντισταθεί έστω κι ελάχιστα στη θηριωδία των ανθρώπων: ο καθένας θα μπορούσε να τον κακοποιήσει, δίχως εκείνος να σηκώσει το χέρι για να προστατευτεί, πόσω μάλλον για να ανταποδώσει τη βία. Πολλοί τον θεωρούν καλό παιδί - άλλοι απλώς χαζό. Σαν αναγκαίο αποτέλεσμα αυτών των ιδεών, ο Γιώργος είναι αποφασισμένος να δοθεί σ' οποιονδήποτε θα τον αγαπήσει, ερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, δίχως να επιτρέψει στον εαυτό του να ανταποδώσει ο ίδιος την κτηνωδία της αγάπης. Όντας αποκλειστικά ετεροφυλόφιλος, όμως, ποτέ δεν είχε φανταστεί πως οι πρώτοι άνθρωποι που θα τον ερωτεύονταν βαθιά δεν θα ήταν γυναίκες, μα άνδρες. Ούτε πως αυτός, παιδί της φύσης και των αγνών ιδεών, θα έμπλεκε με μια εγκληματική οργάνωση που απάγει εφήβους και τους διοχετεύει σε δίκτυα παιδικής πορνείας ή τους δολοφονεί για να χρησιμοποιηθούν τα σώματά τους στον χώρο των μεταμοσχεύσεων και της φαρμακοβιομηχανίας. Ούτε πως ό, τι πόθησε περισσότερο, την ομορφιά και τη γνώση, θα πρέπει τώρα να τα διδαχτεί παραδινόμενος ακριβώς σε ό, τι φοβόταν: στην αγάπη ενός Θηρίου. Αλλά, στα αρχαία Ελληνικά, θηρίον δεν είναι μόνο το σαρκοβόρο κτήνος, μα κι οποιοδήποτε πλάσμα του δάσους, ακόμα και το πιο ακίνδυνο, ακόμα και το πιο αθώο... Ποιος λοιπόν, τελικά, είναι ο ’νθρωπος και ποιος το Θηρίο; THERION
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση