To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Γ
 
 
 
   
 
theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos g photo

theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos g photo


ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Γ

BKS.0151709      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.17 €
μόνο17.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85085-0-9
Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Σελίδες: 308
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

Αποτελείται από τέσσερις τόμους:

  • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
  • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Γ΄ τόμο παρουσιάζεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των εξελίξεων στο χώρο της επιστημονικής ψυχολογίας και εξετάζονται οι βασικές θέσεις, οι θεματικές και οι μεθοδολογικές αρχές της Γνωστικής Ψυχολογίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναλύονται τόσο οι παλαιότερες όσο και οι σύγχρονες θεωρίες και τάσεις της Γνωστικής Ψυχολογίας. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στους πρόδρομους της Γνωστικής Ψυχολογίας και ειδικότερα στις θεωρητικές αρχές και στην ενορατική μάθηση της Μορφολογικής Ψυχολογίας, στη θεωρία του γνωστικού πεδίου του Κ. Lewin και στην εμπρόθετη - σκόπιμη μάθηση του E. Tolman. Διεξοδικά μελετώνται, επίσης, λόγω της σπουδαιότητας που κατέχουν στην εκπαιδευτική πράξη, οι βασικές γνωστικές θεωρίες μάθησης, που περιλαμβάνουν τη λογικομαθηματική μάθηση του J. Piaget, την ευρετική - ανακαλυπτική μάθηση του J. Bruner, την κοινωνικο-ιστορική θεωρία μάθησης και ανάπτυξης του Lev Vygotsky, τη νοηματική -προσληπτική μάθηση του D. Ausubel και την αθροιστική μάθηση του R. Gagne. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στην παιδαγωγική εκτίμηση -αξιολόγηση της κάθε θεωρίας και εξετάζονται οι γενικές ψυχοπαιδαγωγικές τους εφαρμογές.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Γ (BKS.0151709)
    theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos g photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 19.17 € μόνο 17.25
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 960-85085-0-9
    Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
    Σελίδες: 308
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2007

    ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

    Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

    Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

    Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

    Αποτελείται από τέσσερις τόμους:
    • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
    • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Γ΄ τόμο παρουσιάζεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των εξελίξεων στο χώρο της επιστημονικής ψυχολογίας και εξετάζονται οι βασικές θέσεις, οι θεματικές και οι μεθοδολογικές αρχές της Γνωστικής Ψυχολογίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναλύονται τόσο οι παλαιότερες όσο και οι σύγχρονες θεωρίες και τάσεις της Γνωστικής Ψυχολογίας. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στους πρόδρομους της Γνωστικής Ψυχολογίας και ειδικότερα στις θεωρητικές αρχές και στην ενορατική μάθηση της Μορφολογικής Ψυχολογίας, στη θεωρία του γνωστικού πεδίου του Κ. Lewin και στην εμπρόθετη - σκόπιμη μάθηση του E. Tolman. Διεξοδικά μελετώνται, επίσης, λόγω της σπουδαιότητας που κατέχουν στην εκπαιδευτική πράξη, οι βασικές γνωστικές θεωρίες μάθησης, που περιλαμβάνουν τη λογικομαθηματική μάθηση του J. Piaget, την ευρετική - ανακαλυπτική μάθηση του J. Bruner, την κοινωνικο-ιστορική θεωρία μάθησης και ανάπτυξης του Lev Vygotsky, τη νοηματική -προσληπτική μάθηση του D. Ausubel και την αθροιστική μάθηση του R. Gagne. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στην παιδαγωγική εκτίμηση -αξιολόγηση της κάθε θεωρίας και εξετάζονται οι γενικές ψυχοπαιδαγωγικές τους εφαρμογές.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Γ BKS.0151709 BKS.0151709 ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-85085-0-9 Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Σελίδες: 308 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2007 ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας. Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.). Αποτελείται από τέσσερις τόμους:• Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες• Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες• Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες• Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών Στον Γ΄ τόμο παρουσιάζεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των εξελίξεων στο χώρο της επιστημονικής ψυχολογίας και εξετάζονται οι βασικές θέσεις, οι θεματικές και οι μεθοδολογικές αρχές της Γνωστικής Ψυχολογίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναλύονται τόσο οι παλαιότερες όσο και οι σύγχρονες θεωρίες και τάσεις της Γνωστικής Ψυχολογίας. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στους πρόδρομους της Γνωστικής Ψυχολογίας και ειδικότερα στις θεωρητικές αρχές και στην ενορατική μάθηση της Μορφολογικής Ψυχολογίας, στη θεωρία του γνωστικού πεδίου του Κ. Lewin και στην εμπρόθετη - σκόπιμη μάθηση του E. Tolman. Διεξοδικά μελετώνται, επίσης, λόγω της σπουδαιότητας που κατέχουν στην εκπαιδευτική πράξη, οι βασικές γνωστικές θεωρίες μάθησης, που περιλαμβάνουν τη λογικομαθηματική μάθηση του J. Piaget, την ευρετική - ανακαλυπτική μάθηση του J. Bruner, την κοινωνικο-ιστορική θεωρία μάθησης και ανάπτυξης του Lev Vygotsky, τη νοηματική -προσληπτική μάθηση του D. Ausubel και την αθροιστική μάθηση του R. Gagne. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στην παιδαγωγική εκτίμηση -αξιολόγηση της κάθε θεωρίας και εξετάζονται οι γενικές ψυχοπαιδαγωγικές τους εφαρμογές.
    15.53
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή