To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α
 
 
 
   
 
theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos a photo

theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos a photo


ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α

BKS.0151707      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85085-0-9
Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

Αποτελείται από τέσσερις τόμους:

  • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
  • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Α' τόμο γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην πορεία εξέλιξης της επιστημονικής Ψυχολογίας, στις διάφορες ψυχολογικές σχολές που διαμορφώθηκαν, καθώς και στη σχέση Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι πρώιμες συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης και τα μαθησιακά πρότυπα που προέκυψαν από τις θεωρητικές αυτές θέσεις. Ιδιαίτερα γίνεται λόγος για την κλασική εξαρτημένη μάθηση, τη μάθηση με δοκιμή και πλάνη, τη μάθηση μιας δοκιμής και τη συντελεστική μάθηση. Συνάμα αξιολογείται η προσφορά της κάθε θεωρίας στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία και προσδιορίζονται οι ψυχοπαιδαγωγικές προεκτάσεις της.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α (BKS.0151707)
    theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos a photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 15.00 € μόνο 13.50
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 960-85085-0-9
    Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
    Σελίδες: 224
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

    ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

    Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

    Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

    Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

    Αποτελείται από τέσσερις τόμους:
    • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
    • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Α' τόμο γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην πορεία εξέλιξης της επιστημονικής Ψυχολογίας, στις διάφορες ψυχολογικές σχολές που διαμορφώθηκαν, καθώς και στη σχέση Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι πρώιμες συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης και τα μαθησιακά πρότυπα που προέκυψαν από τις θεωρητικές αυτές θέσεις. Ιδιαίτερα γίνεται λόγος για την κλασική εξαρτημένη μάθηση, τη μάθηση με δοκιμή και πλάνη, τη μάθηση μιας δοκιμής και τη συντελεστική μάθηση. Συνάμα αξιολογείται η προσφορά της κάθε θεωρίας στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία και προσδιορίζονται οι ψυχοπαιδαγωγικές προεκτάσεις της.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Α BKS.0151707 BKS.0151707 ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-85085-0-9 Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας. Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.). Αποτελείται από τέσσερις τόμους:• Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες• Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες• Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες• Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών Στον Α' τόμο γίνεται αρχικά μια σύντομη αναφορά στην πορεία εξέλιξης της επιστημονικής Ψυχολογίας, στις διάφορες ψυχολογικές σχολές που διαμορφώθηκαν, καθώς και στη σχέση Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται και αναλύονται οι πρώιμες συμπεριφοριστικές θεωρίες μάθησης και τα μαθησιακά πρότυπα που προέκυψαν από τις θεωρητικές αυτές θέσεις. Ιδιαίτερα γίνεται λόγος για την κλασική εξαρτημένη μάθηση, τη μάθηση με δοκιμή και πλάνη, τη μάθηση μιας δοκιμής και τη συντελεστική μάθηση. Συνάμα αξιολογείται η προσφορά της κάθε θεωρίας στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία και προσδιορίζονται οι ψυχοπαιδαγωγικές προεκτάσεις της.
    12.15
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή