To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
theories kai montela epikoinonias stin ekpaideysi photo

theories kai montela epikoinonias stin ekpaideysi photo


ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0071113      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.32.00 €
μόνο28.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5059-60-6
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 464
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2017

Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.

Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση.

Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0071113)
theories kai montela epikoinonias stin ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 32.00 € μόνο 28.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5059-60-6
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 464
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2017

Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.

Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση.

Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0071113 BKS.0071113 ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5059-60-6 Συγγραφέας: ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 464 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2017 Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό. Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου.
25.92
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή