Oργάνωση της ύλης: παρουσιάζεται αυτούσια η ύλη του σχολικού βιβλίου, με τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η μελέτη της, η κατανόησή της και τελικά η αφομοίωσή της από το μαθητή. Xρησιμοποιήθηκαν υπότιτλοι, που οργανώνουν την ύλη σε μικρότερες ενότητες με εσωτερική αλληλουχία, αλλά και πλαγιότιτλοι, που βοηθούν τους μαθητές στην κατανόηση της παραγράφου που διαβάζουν, ενώ, σε ένα δεύτερο επίπεδο, τους διευκολύνουν στις επαναλήψεις τους. Aκόμη, χρησιμοποιήθηκε η αρίθμηση στοιχείων που έπρεπε να κωδικοποιηθούν, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η απομνημόνευσή τους. Όπου κρίθηκε αναγκαίο, υπάρχουν υποσημειώσεις που παραπέμπουν σε πηγές είτε για να εξηγήσουν ορισμένα δυσνόητα σημεία του σχολικού βιβλίου, είτε για να παρουσιάσουν μια διαφορετική προσέγγιση των ιστορικών γεγονότων. Tέλος, παρατίθενται χρονολογικοί πίνακες και σχεδιαγράμματα κατα κεφάλαιο, για να έχει ο μαθητής μια συνοπτική αλλά και οργανωμένη εικόνα της ύλης.
Eρωτήσεις ανοικτού τύπου: Συνδυαστικές ερωτήσεις, ερωτήσεις αξιοποίησης πηγών και εικόνας (με εκτεταμένη χρήση πρωτογενούς και δευτερογενούς ιστορικού υλικού, που λειτουργεί βοηθητικά για τη διδασκαλία και την κατανόηση του μαθήματος). Έγινε προσπάθεια να ενταχθούν στις ερωτήσεις ανοικτού τύπου πηγές από τη σύγχρονη ιστορική έρευνα, που οπωσδήποτε έχουν να προσφέρουν νέα στοιχεία αλλά και μια νέα θεώρηση των ιστορικών γεγονότων.
Kριτήρια αξιολόγησης: δεκάλεπτα, ωριαία και τρίωρα, κατά ενότητες, κεφάλαια και σε ολόκληρη την ύλη.
Aπαντήσεις: παρατίθενται οι απαντήσεις στις ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, καθώς και στα κριτήρια αξιολόγησης. Στις απαντήσεις ανοικτού τύπου παρουσιάζονται τα στοιχεία του σχολικού βιβλίου, καθώς και τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να αξιοποιηθούν από τις πηγές, ώστε ο μαθητής να κάνει μια σύνθεση μέσα σε ένα κείμενο που δε χρειάζεται να είναι αυστηρό ως προς τη δομή του, αλλά θα παρουσιάζει και ένα προσωπικό χαρακτήρα.
Oργάνωση της ύλης: παρουσιάζεται αυτούσια η ύλη του σχολικού βιβλίου, με τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η μελέτη της, η κατανόησή της και τελικά η αφομοίωσή της από το μαθητή. Xρησιμοποιήθηκαν υπότιτλοι, που οργανώνουν την ύλη σε μικρότερες ενότητες με εσωτερική αλληλουχία, αλλά και πλαγιότιτλοι, που βοηθούν τους μαθητές στην κατανόηση της παραγράφου που διαβάζουν, ενώ, σε ένα δεύτερο επίπεδο, τους διευκολύνουν στις επαναλήψεις τους. Aκόμη, χρησιμοποιήθηκε η αρίθμηση στοιχείων που έπρεπε να κωδικοποιηθούν, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η απομνημόνευσή τους. Όπου κρίθηκε αναγκαίο, υπάρχουν υποσημειώσεις που παραπέμπουν σε πηγές είτε για να εξηγήσουν ορισμένα δυσνόητα σημεία του σχολικού βιβλίου, είτε για να παρουσιάσουν μια διαφορετική προσέγγιση των ιστορικών γεγονότων. Tέλος, παρατίθενται χρονολογικοί πίνακες και σχεδιαγράμματα κατα κεφάλαιο, για να έχει ο μαθητής μια συνοπτική αλλά και οργανωμένη εικόνα της ύλης.
Eρωτήσεις ανοικτού τύπου: Συνδυαστικές ερωτήσεις, ερωτήσεις αξιοποίησης πηγών και εικόνας (με εκτεταμένη χρήση πρωτογενούς και δευτερογενούς ιστορικού υλικού, που λειτουργεί βοηθητικά για τη διδασκαλία και την κατανόηση του μαθήματος). Έγινε προσπάθεια να ενταχθούν στις ερωτήσεις ανοικτού τύπου πηγές από τη σύγχρονη ιστορική έρευνα, που οπωσδήποτε έχουν να προσφέρουν νέα στοιχεία αλλά και μια νέα θεώρηση των ιστορικών γεγονότων.
Kριτήρια αξιολόγησης: δεκάλεπτα, ωριαία και τρίωρα, κατά ενότητες, κεφάλαια και σε ολόκληρη την ύλη.
Aπαντήσεις: παρατίθενται οι απαντήσεις στις ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, καθώς και στα κριτήρια αξιολόγησης. Στις απαντήσεις ανοικτού τύπου παρουσιάζονται τα στοιχεία του σχολικού βιβλίου, καθώς και τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να αξιοποιηθούν από τις πηγές, ώστε ο μαθητής να κάνει μια σύνθεση μέσα σε ένα κείμενο που δε χρειάζεται να είναι αυστηρό ως προς τη δομή του, αλλά θα παρουσιάζει και ένα προσωπικό χαρακτήρα.
ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣBKS.0410348BKS.0410348ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 960-431-625-7 Συγγραφέας: ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΖΗΤΗ Σειρά: ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Σελίδες: 612 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2000 Oργάνωση της ύλης: παρουσιάζεται αυτούσια η ύλη του σχολικού βιβλίου, με τέτοιον τρόπο, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η μελέτη της, η κατανόησή της και τελικά η αφομοίωσή της από το μαθητή. Xρησιμοποιήθηκαν υπότιτλοι, που οργανώνουν την ύλη σε μικρότερες ενότητες με εσωτερική αλληλουχία, αλλά και πλαγιότιτλοι, που βοηθούν τους μαθητές στην κατανόηση της παραγράφου που διαβάζουν, ενώ, σε ένα δεύτερο επίπεδο, τους διευκολύνουν στις επαναλήψεις τους. Aκόμη, χρησιμοποιήθηκε η αρίθμηση στοιχείων που έπρεπε να κωδικοποιηθούν, ώστε να γίνεται πιο εύκολη η απομνημόνευσή τους. Όπου κρίθηκε αναγκαίο, υπάρχουν υποσημειώσεις που παραπέμπουν σε πηγές είτε για να εξηγήσουν ορισμένα δυσνόητα σημεία του σχολικού βιβλίου, είτε για να παρουσιάσουν μια διαφορετική προσέγγιση των ιστορικών γεγονότων. Tέλος, παρατίθενται χρονολογικοί πίνακες και σχεδιαγράμματα κατα κεφάλαιο, για να έχει ο μαθητής μια συνοπτική αλλά και οργανωμένη εικόνα της ύλης. Eρωτήσεις κλειστού τύπου: Eρωτήσεις σύντομης απάντησης, αντιστοίχησης, διαζευτικού τύπου, πολλαπλής επιλογής. Eρωτήσεις ανοικτού τύπου: Συνδυαστικές ερωτήσεις, ερωτήσεις αξιοποίησης πηγών και εικόνας (με εκτεταμένη χρήση πρωτογενούς και δευτερογενούς ιστορικού υλικού, που λειτουργεί βοηθητικά για τη διδασκαλία και την κατανόηση του μαθήματος). Έγινε προσπάθεια να ενταχθούν στις ερωτήσεις ανοικτού τύπου πηγές από τη σύγχρονη ιστορική έρευνα, που οπωσδήποτε έχουν να προσφέρουν νέα στοιχεία αλλά και μια νέα θεώρηση των ιστορικών γεγονότων. Kριτήρια αξιολόγησης: δεκάλεπτα, ωριαία και τρίωρα, κατά ενότητες, κεφάλαια και σε ολόκληρη την ύλη. Aπαντήσεις: παρατίθενται οι απαντήσεις στις ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, καθώς και στα κριτήρια αξιολόγησης. Στις απαντήσεις ανοικτού τύπου παρουσιάζονται τα στοιχεία του σχολικού βιβλίου, καθώς και τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να αξιοποιηθούν από τις πηγές, ώστε ο μαθητής να κάνει μια σύνθεση μέσα σε ένα κείμενο που δε χρειάζεται να είναι αυστηρό ως προς τη δομή του, αλλά θα παρουσιάζει και ένα προσωπικό χαρακτήρα. ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση