Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
taytotites ypo diapragmateysi photo

taytotites ypo diapragmateysi photo


ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ

BKS.0542442          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΜΙΝΣ ΤΖΙΜ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από21.10 €
μόνο18.99 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-01-0797-1
Συγγραφέας: ΚΑΜΙΝΣ ΤΖΙΜ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΑΡΓΥΡΗ ΣΟΥΖΑΝΑ
Σελίδες: 359
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ

Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών.

Η σχέση εκπαιδευτικού / μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα.
Με τα λόγια του Jim Cummins: ''Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς''.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ (BKS.0542442)
taytotites ypo diapragmateysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
21.10 € -10% = 18.99
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-01-0797-1
Συγγραφέας: ΚΑΜΙΝΣ ΤΖΙΜ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΑΡΓΥΡΗ ΣΟΥΖΑΝΑ
Σελίδες: 359
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ

Τα στερεότυπα της χαμηλής επίδοσης μαθητών που προέρχονται από μειονότητες είναι δυνατό να ανατραπούν. Το κλειδί γι' αυτό βρίσκεται στην ενδυνάμωση της ταυτότητας των μαθητών.

Η σχέση εκπαιδευτικού / μαθητή αναδεικνύεται ως ο κατεξοχήν χώρος όπου συντελείται μάθηση, η ταυτότητα του δίγλωσσου μαθητή ενδυναμώνεται ως προϊόν διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα υποκείμενα.
Με τα λόγια του Jim Cummins: ''Αν οι δάσκαλοι δεν μαθαίνουν πολλά από τους δίγλωσσους και πολιτισμικά διαφορετικούς μαθητές, τότε και οι μαθητές είναι πιθανό να μη μαθαίνουν τίποτα απ' αυτούς''.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ BKS.0542442 ΚΑΜΙΝΣ ΤΖΙΜ ΚΑΜΙΝΣ ΤΖΙΜ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
17.09 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials