Δέκα διηγήματα, εβδομηντάχρονη συγκομιδή βιωμάτων, εντυπώσεων που χαράχτηκαν βαθιά στη μνήμη, και προβληματισμών μιας γεμάτης από εμπειρίες ζωής, συνδέουν το παρόν με το παρελθόν, αποτελώντας ουσιαστικά ένα μωσαϊκό, όπου ο ανθρώπινος πόνος, η αγωνία, η προσμονή και η σκληρότητα εν τέλει της ζωής εκμηδενίζουν την έννοια του χρόνου, αποδεικνύοντας ότι η συνέχεια, παρά τις ποιοτικές και ποσοτικές αλλαγές που την διαπερνούν, δεν καταργεί ούτε απαλύνει την τραγικότητα του ανθρώπου, που η μνήμη, μόνη αλλά απατηλή, συνιστά παραμυθία της. Διότι σε όλα τα διηγήματα, περισσότερο ή λιγότερο, άλλοτε ενεδρεύει, άλλοτε λανθάνει, άλλοτε καραδοκεί και άλλοτε πρωταγωνιστεί ο θάνατος.
Ο Λουκιανός Ζαμίτ, παλαιός τεχνίτης του είδους, βασισμένος σταθερά στην κερκυραϊκή εντοπιότητα, είναι συνεχιστής της επιχώριας παράδοσης, η οποία γεννήθηκε με το έργο ενός μεγάλου τεχνίτη του λόγου, του Ντίνου Θεοτόκη και συνεχίστηκε με την Ειρήνη Δεντρινού, τον Ηλία Σταύρο, την Κατίνα Παπά, τον Νάσο Δετζώρτζη, τον Τάσο Κόρφη.
Μέσα από τις γραμμές του βιβλίου περνά, σαν κινηματογραφικό φιλμ, η ζωή του τόπου του και η ιδιοτυπία των ανθρώπων του, ενός χώρου με μεγάλη συμμετοχή στον νεοελληνικό πολιτισμό και ξεχωριστή κουλτούρα. Είναι η ιστορία στις μικρές εκδηλώσεις της, η οποία μετατρέπεται σε μύθο και ως πανοραματική εικόνα αποτυπώνει την ταραγμένη αλλά και νοσταλγική εποχή της μεταπολεμικής Ελλάδας, φθάνοντας έως τις μέρες μας.
Δέκα διηγήματα, εβδομηντάχρονη συγκομιδή βιωμάτων, εντυπώσεων που χαράχτηκαν βαθιά στη μνήμη, και προβληματισμών μιας γεμάτης από εμπειρίες ζωής, συνδέουν το παρόν με το παρελθόν, αποτελώντας ουσιαστικά ένα μωσαϊκό, όπου ο ανθρώπινος πόνος, η αγωνία, η προσμονή και η σκληρότητα εν τέλει της ζωής εκμηδενίζουν την έννοια του χρόνου, αποδεικνύοντας ότι η συνέχεια, παρά τις ποιοτικές και ποσοτικές αλλαγές που την διαπερνούν, δεν καταργεί ούτε απαλύνει την τραγικότητα του ανθρώπου, που η μνήμη, μόνη αλλά απατηλή, συνιστά παραμυθία της. Διότι σε όλα τα διηγήματα, περισσότερο ή λιγότερο, άλλοτε ενεδρεύει, άλλοτε λανθάνει, άλλοτε καραδοκεί και άλλοτε πρωταγωνιστεί ο θάνατος.
Ο Λουκιανός Ζαμίτ, παλαιός τεχνίτης του είδους, βασισμένος σταθερά στην κερκυραϊκή εντοπιότητα, είναι συνεχιστής της επιχώριας παράδοσης, η οποία γεννήθηκε με το έργο ενός μεγάλου τεχνίτη του λόγου, του Ντίνου Θεοτόκη και συνεχίστηκε με την Ειρήνη Δεντρινού, τον Ηλία Σταύρο, την Κατίνα Παπά, τον Νάσο Δετζώρτζη, τον Τάσο Κόρφη.
Μέσα από τις γραμμές του βιβλίου περνά, σαν κινηματογραφικό φιλμ, η ζωή του τόπου του και η ιδιοτυπία των ανθρώπων του, ενός χώρου με μεγάλη συμμετοχή στον νεοελληνικό πολιτισμό και ξεχωριστή κουλτούρα. Είναι η ιστορία στις μικρές εκδηλώσεις της, η οποία μετατρέπεται σε μύθο και ως πανοραματική εικόνα αποτυπώνει την ταραγμένη αλλά και νοσταλγική εποχή της μεταπολεμικής Ελλάδας, φθάνοντας έως τις μέρες μας.
ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΞΑΝΑΡΘΑΝBKS.0990545BKS.0990545ΖΑΜΙΤ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣΖΑΜΙΤ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΖΑΜΙΤ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-9542-33-3 Συγγραφέας: ΖΑΜΙΤ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΟΡΑΛΛΙ Σελίδες: 112 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2016 Δέκα διηγήματα, εβδομηντάχρονη συγκομιδή βιωμάτων, εντυπώσεων που χαράχτηκαν βαθιά στη μνήμη, και προβληματισμών μιας γεμάτης από εμπειρίες ζωής, συνδέουν το παρόν με το παρελθόν, αποτελώντας ουσιαστικά ένα μωσαϊκό, όπου ο ανθρώπινος πόνος, η αγωνία, η προσμονή και η σκληρότητα εν τέλει της ζωής εκμηδενίζουν την έννοια του χρόνου, αποδεικνύοντας ότι η συνέχεια, παρά τις ποιοτικές και ποσοτικές αλλαγές που την διαπερνούν, δεν καταργεί ούτε απαλύνει την τραγικότητα του ανθρώπου, που η μνήμη, μόνη αλλά απατηλή, συνιστά παραμυθία της. Διότι σε όλα τα διηγήματα, περισσότερο ή λιγότερο, άλλοτε ενεδρεύει, άλλοτε λανθάνει, άλλοτε καραδοκεί και άλλοτε πρωταγωνιστεί ο θάνατος. Ο Λουκιανός Ζαμίτ, παλαιός τεχνίτης του είδους, βασισμένος σταθερά στην κερκυραϊκή εντοπιότητα, είναι συνεχιστής της επιχώριας παράδοσης, η οποία γεννήθηκε με το έργο ενός μεγάλου τεχνίτη του λόγου, του Ντίνου Θεοτόκη και συνεχίστηκε με την Ειρήνη Δεντρινού, τον Ηλία Σταύρο, την Κατίνα Παπά, τον Νάσο Δετζώρτζη, τον Τάσο Κόρφη. Μέσα από τις γραμμές του βιβλίου περνά, σαν κινηματογραφικό φιλμ, η ζωή του τόπου του και η ιδιοτυπία των ανθρώπων του, ενός χώρου με μεγάλη συμμετοχή στον νεοελληνικό πολιτισμό και ξεχωριστή κουλτούρα. Είναι η ιστορία στις μικρές εκδηλώσεις της, η οποία μετατρέπεται σε μύθο και ως πανοραματική εικόνα αποτυπώνει την ταραγμένη αλλά και νοσταλγική εποχή της μεταπολεμικής Ελλάδας, φθάνοντας έως τις μέρες μας. ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΞΑΝΑΡΘΑΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση