Ο συγγραφέας, πλάθει τους ήρωες και αντι-ήρωες του βιβλίου του, με την ίδια χάρη που ένας ζωγράφος χρησιμοποιεί την παλέτα του για να δημιουργήσει μια πανδαισία χρωμάτων, με το ίδιο τάλαντο που ένας γλύπτης δίνει μορφή σε ένα σύνολο παραστάσεων, επάνω σε κάποια ακατέργαστη πέτρα. Αντλώντας, προφανώς, από τυχαία πρόσωπα της καθημερινότητας, όλα εκείνα τα στοιχεία που ταιριάζουν στη δομή και το ύφος των χαρακτήρων, που απαρτίζουν το παρόν μυθιστόρημα, μεταχειρίζεται τους πρωταγωνιστές του έργου του, με τρόπο που θυμίζει την ακρίβεια και την ευρηματικότητα, ενός ακροβάτη, προικοδοτώντας τους άλλοτε με το σπόρο της αρετής και πότε, πάλι, με τον καρπό της κακίας.
Με τη δύναμη του ρεαλισμού, παρούσα, να στοιχειώνει το ανθρώπινο δράμα, μα και με χροιά ρομαντισμού, να συνοδεύει το άρωμα της ελπίδας, παραθέτει μια ανθρώπινη ιστορία που υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις.
Η διήγηση του Μάνου Παναγόπουλου, αν και απαλλαγμένη από βερμπαλισμούς, κάθε άλλο, παρά λακωνική μπορεί να θεωρηθεί. Με ευδιάκριτο το στοιχείο της τραγικότητας στο εύρος των κειμένων, ο συγγραφέας υφαίνει την πλοκή του μυθιστορήματός του, διατηρώντας έναν υποδόροιο θεατρικό λυρισμό απ' τον οποίο ξεχωρίζουν οι εύστοχα τοποθετημένοι μονόλογοι, τα ισοβαρή διαλογικά μέρη, ο κρουστός λόγος αυτών, οι εσκεμμένες εναλλαγές της ταχύτητας στη ροή της αφήγησης, η προσεκτική επιλογή των χωροχρονικών ενοτήτων και οι έμμεσες ερωτήσεις που θέτει προς τον αναγνώστη.
Ο συγγραφέας, πλάθει τους ήρωες και αντι-ήρωες του βιβλίου του, με την ίδια χάρη που ένας ζωγράφος χρησιμοποιεί την παλέτα του για να δημιουργήσει μια πανδαισία χρωμάτων, με το ίδιο τάλαντο που ένας γλύπτης δίνει μορφή σε ένα σύνολο παραστάσεων, επάνω σε κάποια ακατέργαστη πέτρα. Αντλώντας, προφανώς, από τυχαία πρόσωπα της καθημερινότητας, όλα εκείνα τα στοιχεία που ταιριάζουν στη δομή και το ύφος των χαρακτήρων, που απαρτίζουν το παρόν μυθιστόρημα, μεταχειρίζεται τους πρωταγωνιστές του έργου του, με τρόπο που θυμίζει την ακρίβεια και την ευρηματικότητα, ενός ακροβάτη, προικοδοτώντας τους άλλοτε με το σπόρο της αρετής και πότε, πάλι, με τον καρπό της κακίας.
Με τη δύναμη του ρεαλισμού, παρούσα, να στοιχειώνει το ανθρώπινο δράμα, μα και με χροιά ρομαντισμού, να συνοδεύει το άρωμα της ελπίδας, παραθέτει μια ανθρώπινη ιστορία που υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις.
Η διήγηση του Μάνου Παναγόπουλου, αν και απαλλαγμένη από βερμπαλισμούς, κάθε άλλο, παρά λακωνική μπορεί να θεωρηθεί. Με ευδιάκριτο το στοιχείο της τραγικότητας στο εύρος των κειμένων, ο συγγραφέας υφαίνει την πλοκή του μυθιστορήματός του, διατηρώντας έναν υποδόροιο θεατρικό λυρισμό απ' τον οποίο ξεχωρίζουν οι εύστοχα τοποθετημένοι μονόλογοι, τα ισοβαρή διαλογικά μέρη, ο κρουστός λόγος αυτών, οι εσκεμμένες εναλλαγές της ταχύτητας στη ροή της αφήγησης, η προσεκτική επιλογή των χωροχρονικών ενοτήτων και οι έμμεσες ερωτήσεις που θέτει προς τον αναγνώστη.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΗΔΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙBKS.1002018BKS.1002018ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΟΣΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΟΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΟΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-6696-84-8 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΧΑΡΗ ΤΖΟ ΠΑΤΣΗ Σελίδες: 239 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2008 Ο συγγραφέας, πλάθει τους ήρωες και αντι-ήρωες του βιβλίου του, με την ίδια χάρη που ένας ζωγράφος χρησιμοποιεί την παλέτα του για να δημιουργήσει μια πανδαισία χρωμάτων, με το ίδιο τάλαντο που ένας γλύπτης δίνει μορφή σε ένα σύνολο παραστάσεων, επάνω σε κάποια ακατέργαστη πέτρα. Αντλώντας, προφανώς, από τυχαία πρόσωπα της καθημερινότητας, όλα εκείνα τα στοιχεία που ταιριάζουν στη δομή και το ύφος των χαρακτήρων, που απαρτίζουν το παρόν μυθιστόρημα, μεταχειρίζεται τους πρωταγωνιστές του έργου του, με τρόπο που θυμίζει την ακρίβεια και την ευρηματικότητα, ενός ακροβάτη, προικοδοτώντας τους άλλοτε με το σπόρο της αρετής και πότε, πάλι, με τον καρπό της κακίας. Με τη δύναμη του ρεαλισμού, παρούσα, να στοιχειώνει το ανθρώπινο δράμα, μα και με χροιά ρομαντισμού, να συνοδεύει το άρωμα της ελπίδας, παραθέτει μια ανθρώπινη ιστορία που υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις. Η διήγηση του Μάνου Παναγόπουλου, αν και απαλλαγμένη από βερμπαλισμούς, κάθε άλλο, παρά λακωνική μπορεί να θεωρηθεί. Με ευδιάκριτο το στοιχείο της τραγικότητας στο εύρος των κειμένων, ο συγγραφέας υφαίνει την πλοκή του μυθιστορήματός του, διατηρώντας έναν υποδόροιο θεατρικό λυρισμό απ' τον οποίο ξεχωρίζουν οι εύστοχα τοποθετημένοι μονόλογοι, τα ισοβαρή διαλογικά μέρη, ο κρουστός λόγος αυτών, οι εσκεμμένες εναλλαγές της ταχύτητας στη ροή της αφήγησης, η προσεκτική επιλογή των χωροχρονικών ενοτήτων και οι έμμεσες ερωτήσεις που θέτει προς τον αναγνώστη. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΗΔΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση