To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 
 
 
   
 
ta oria tis ekpaideysis photo

ta oria tis ekpaideysis photo


ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

BKS.0071095      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9541-49-7
Συγγραφέας: ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 276
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

ΔΟΚΙΜΙΑ

Το νήμα που συνδέει τα κείμενα τα οποία συγκεντρώσαμε στον τόμο αυτό αφορά στο ερώτημα της σχέσης εκπαίδευσης και κοινωνίας. Η σχέση αυτή αναλυτικά δύναται να μελετηθεί από δυο πλευρές: είτε εξετάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση συμβάλλει στην περαιτέρω οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων, ή εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία επηρεάζει την εκπαίδευση και το έργο που παρέχει. Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δεύτερη πλευρά, καθώς την πρώτη μελετήσαμε ήδη σε προηγούμενη εργασία.

Ειδικότερα, μας απασχολεί η απάντηση στο ερώτημα. Πως μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τη σχέση εκπαίδευσης και κοινωνίας; Για το λόγο αυτό επικεντρωθήκαμε σε μια σειρά από θέματα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (και άλλων, συγγενών επιστημών) σχετικά με τους εκπαιδευτικούς σκοπούς και στόχους, όπως και τη γνωστή προσέγγιση του Durkheim αναφορικά με τη σχέση ατόμου και συλλογικότητας, επιχειρώντας να αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία επηρεάζει και διαμορφώνει την εκπαίδευση που παρέχεται.

Η οπτική γωνία από την οποία εξετάζουμε το θέμα μας, μας οδηγεί στην επανεξέταση του ρόλου της εκπαίδευσης στην κοινωνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις μεταρρυθμίσεις και τις αλλαγές που εν τω μεταξύ έχουν συντελεστεί. Παράλληλα εξετάζουμε το έργο σημαντικών θεωρητικών, όπως του Fernando Savater και του Edgar Morin σχετικά με την αξία, που αποδίδουν σήμερα στη μόρφωση, αλλά και στον εκπαιδευτικό θεσμό, ενώ διαπραγματευόμαστε και το ζήτημα της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών. Η αξιολόγηση μαζί με την παροχή μόρφωσης και παιδείας αποτελεί το δεύτερο σημαντικό καθήκον του εκπαιδευτικού συστήματος, η οποία το συνδέει με τους άλλους κοινωνικούς θεσμούς. Τελειώνοντας, επιχειρούμε να απαντήσουμε το ερώτημα που θέσαμε και να καταδείξουμε τους τρόπους με τους οποίους η σχέση κοινωνίας και εκπαίδευσης μπορεί να χαρακτηριστεί ως σχέση εξουσίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (BKS.0071095)
ta oria tis ekpaideysis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-9541-49-7
Συγγραφέας: ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 276
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

ΔΟΚΙΜΙΑ

Το νήμα που συνδέει τα κείμενα τα οποία συγκεντρώσαμε στον τόμο αυτό αφορά στο ερώτημα της σχέσης εκπαίδευσης και κοινωνίας. Η σχέση αυτή αναλυτικά δύναται να μελετηθεί από δυο πλευρές: είτε εξετάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση συμβάλλει στην περαιτέρω οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων, ή εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία επηρεάζει την εκπαίδευση και το έργο που παρέχει. Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δεύτερη πλευρά, καθώς την πρώτη μελετήσαμε ήδη σε προηγούμενη εργασία.

Ειδικότερα, μας απασχολεί η απάντηση στο ερώτημα. Πως μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τη σχέση εκπαίδευσης και κοινωνίας; Για το λόγο αυτό επικεντρωθήκαμε σε μια σειρά από θέματα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (και άλλων, συγγενών επιστημών) σχετικά με τους εκπαιδευτικούς σκοπούς και στόχους, όπως και τη γνωστή προσέγγιση του Durkheim αναφορικά με τη σχέση ατόμου και συλλογικότητας, επιχειρώντας να αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία επηρεάζει και διαμορφώνει την εκπαίδευση που παρέχεται.

Η οπτική γωνία από την οποία εξετάζουμε το θέμα μας, μας οδηγεί στην επανεξέταση του ρόλου της εκπαίδευσης στην κοινωνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις μεταρρυθμίσεις και τις αλλαγές που εν τω μεταξύ έχουν συντελεστεί. Παράλληλα εξετάζουμε το έργο σημαντικών θεωρητικών, όπως του Fernando Savater και του Edgar Morin σχετικά με την αξία, που αποδίδουν σήμερα στη μόρφωση, αλλά και στον εκπαιδευτικό θεσμό, ενώ διαπραγματευόμαστε και το ζήτημα της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών. Η αξιολόγηση μαζί με την παροχή μόρφωσης και παιδείας αποτελεί το δεύτερο σημαντικό καθήκον του εκπαιδευτικού συστήματος, η οποία το συνδέει με τους άλλους κοινωνικούς θεσμούς. Τελειώνοντας, επιχειρούμε να απαντήσουμε το ερώτημα που θέσαμε και να καταδείξουμε τους τρόπους με τους οποίους η σχέση κοινωνίας και εκπαίδευσης μπορεί να χαρακτηριστεί ως σχέση εξουσίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ BKS.0071095 BKS.0071095 ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9541-49-7 Συγγραφέας: ΚΑΝΤΖΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 276 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 ΔΟΚΙΜΙΑ Το νήμα που συνδέει τα κείμενα τα οποία συγκεντρώσαμε στον τόμο αυτό αφορά στο ερώτημα της σχέσης εκπαίδευσης και κοινωνίας. Η σχέση αυτή αναλυτικά δύναται να μελετηθεί από δυο πλευρές: είτε εξετάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση συμβάλλει στην περαιτέρω οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων, ή εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία επηρεάζει την εκπαίδευση και το έργο που παρέχει. Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δεύτερη πλευρά, καθώς την πρώτη μελετήσαμε ήδη σε προηγούμενη εργασία. Ειδικότερα, μας απασχολεί η απάντηση στο ερώτημα. Πως μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τη σχέση εκπαίδευσης και κοινωνίας; Για το λόγο αυτό επικεντρωθήκαμε σε μια σειρά από θέματα στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (και άλλων, συγγενών επιστημών) σχετικά με τους εκπαιδευτικούς σκοπούς και στόχους, όπως και τη γνωστή προσέγγιση του Durkheim αναφορικά με τη σχέση ατόμου και συλλογικότητας, επιχειρώντας να αναλύσουμε τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία επηρεάζει και διαμορφώνει την εκπαίδευση που παρέχεται. Η οπτική γωνία από την οποία εξετάζουμε το θέμα μας, μας οδηγεί στην επανεξέταση του ρόλου της εκπαίδευσης στην κοινωνία λαμβάνοντας υπ' όψιν τις μεταρρυθμίσεις και τις αλλαγές που εν τω μεταξύ έχουν συντελεστεί. Παράλληλα εξετάζουμε το έργο σημαντικών θεωρητικών, όπως του Fernando Savater και του Edgar Morin σχετικά με την αξία, που αποδίδουν σήμερα στη μόρφωση, αλλά και στον εκπαιδευτικό θεσμό, ενώ διαπραγματευόμαστε και το ζήτημα της αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών. Η αξιολόγηση μαζί με την παροχή μόρφωσης και παιδείας αποτελεί το δεύτερο σημαντικό καθήκον του εκπαιδευτικού συστήματος, η οποία το συνδέει με τους άλλους κοινωνικούς θεσμούς. Τελειώνοντας, επιχειρούμε να απαντήσουμε το ερώτημα που θέσαμε και να καταδείξουμε τους τρόπους με τους οποίους η σχέση κοινωνίας και εκπαίδευσης μπορεί να χαρακτηριστεί ως σχέση εξουσίας.
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή