To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΑ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
ta oligothesia dimotika sxoleia stin elliniki ekpaideysi photo

ta oligothesia dimotika sxoleia stin elliniki ekpaideysi photo


ΤΑ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0431326      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.28.76 €
μόνο25.88 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-343-661-4
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 536
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται ένα σημαντικό παιδαγωγικό ζήτημα που αφορά στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζονται η ιστορική εξέλιξη των παραπάνω σχολείων καθώς και οι ερευνητικές προσεγγίσεις που επιχειρήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς για την αποσαφήνιση βασικών παραμέτρων τους.

Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) παρατίθενται για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο πρωτογενή εμπειρικά δεδομένα που αφορούν στη σχολική επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία αυτά για το συγκεκριμένο σχολικό τύπο.

Το δημοσίευμα καταλήγει σε συμπεράσματα, που μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο καθώς και στους ιθύνοντες χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΑ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0431326)
ta oligothesia dimotika sxoleia stin elliniki ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 28.76 € μόνο 25.88
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-343-661-4
Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ
Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σελίδες: 536
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται ένα σημαντικό παιδαγωγικό ζήτημα που αφορά στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζονται η ιστορική εξέλιξη των παραπάνω σχολείων καθώς και οι ερευνητικές προσεγγίσεις που επιχειρήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς για την αποσαφήνιση βασικών παραμέτρων τους.

Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) παρατίθενται για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο πρωτογενή εμπειρικά δεδομένα που αφορούν στη σχολική επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία αυτά για το συγκεκριμένο σχολικό τύπο.

Το δημοσίευμα καταλήγει σε συμπεράσματα, που μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο καθώς και στους ιθύνοντες χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΑ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0431326 BKS.0431326 ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-343-661-4 Συγγραφέας: ΦΥΚΑΡΗΣ Μ.ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ Σειρά: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 536 Διαστάσεις: 15Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται ένα σημαντικό παιδαγωγικό ζήτημα που αφορά στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζονται η ιστορική εξέλιξη των παραπάνω σχολείων καθώς και οι ερευνητικές προσεγγίσεις που επιχειρήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς για την αποσαφήνιση βασικών παραμέτρων τους. Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) παρατίθενται για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο πρωτογενή εμπειρικά δεδομένα που αφορούν στη σχολική επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία αυτά για το συγκεκριμένο σχολικό τύπο. Το δημοσίευμα καταλήγει σε συμπεράσματα, που μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο καθώς και στους ιθύνοντες χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής.
23.29
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή