To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 
 
 
   
 
syndimioyrgia sti diafimisi photo

syndimioyrgia sti diafimisi photo


ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

BKS.0954878      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.90 €
μόνο23.92 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-546-599-5
Συγγραφέας: ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 488
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Το βιβλίο είναι ένα συμμετοχικό εθνογραφικό ταξίδι στον κόσμο δύο πολυεθνικών διαφημιστικών ομίλων. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας εκτεταμένης ποιοτικής έρευνας που διήρκεσε συνολικά ένα χρόνο. Με τη μεθοδολογία της συμμετοχικής παρατήρησης στην εταιρική δράση, στις διαδικασίες και στις συνεδριάσεις, σε συνδυασμό με την καθημερινή αλληλεπίδραση με τα στελέχη των εταιρειών, τις συζητήσεις και τις συνεντεύξεις σε βάθος, παρακολουθούμε και συμμετέχουμε σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού και παραγωγής μιας διαφημιστικής καμπάνιας - έχοντας πάντα κατά νου ότι η διαμόρφωσή της είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο παίζουν τρεις αλληλένδετοι παράγοντες: η εταιρική κουλτούρα, η φιλοσοφία διοίκησης, όπως αποτυπώνεται στην οργανωτική δομή και στις εσωτερικές λειτουργίες τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και οι σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στη διαφημιστική εταιρεία και στον διαφημιζόμενο πελάτη.

H μελέτη διενεργήθηκε σε μια ενδιαφέρουσα εποχή, κατά την οποία προετοιμαζόταν το έδαφος για τις πολλές και θεαματικές αλλαγές, ανατροπές και καινοτόμες εξελίξεις της ψηφιακής και της «κινητής», δικτυωμένης κοινωνίας μας. Η εξέταση των ζητημάτων υπό το πρίσμα του φορντισμού και του μεταφορντισμού παρέχει ένα ευρύτερο πλαίσιο ανάγνωσης και κατανόησης της πολιτικής οικονομίας και της δυναμικής των διαφημιστικών ομίλων και των ομίλων επικοινωνίας συνολικότερα στη συγκρότηση και τους μετασχηματισμούς των σύγχρονων κοινωνιών και οικονομιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (BKS.0954878)
syndimioyrgia sti diafimisi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.90 € μόνο 23.92
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-546-599-5
Συγγραφέας: ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 488
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Το βιβλίο είναι ένα συμμετοχικό εθνογραφικό ταξίδι στον κόσμο δύο πολυεθνικών διαφημιστικών ομίλων. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας εκτεταμένης ποιοτικής έρευνας που διήρκεσε συνολικά ένα χρόνο. Με τη μεθοδολογία της συμμετοχικής παρατήρησης στην εταιρική δράση, στις διαδικασίες και στις συνεδριάσεις, σε συνδυασμό με την καθημερινή αλληλεπίδραση με τα στελέχη των εταιρειών, τις συζητήσεις και τις συνεντεύξεις σε βάθος, παρακολουθούμε και συμμετέχουμε σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού και παραγωγής μιας διαφημιστικής καμπάνιας - έχοντας πάντα κατά νου ότι η διαμόρφωσή της είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο παίζουν τρεις αλληλένδετοι παράγοντες: η εταιρική κουλτούρα, η φιλοσοφία διοίκησης, όπως αποτυπώνεται στην οργανωτική δομή και στις εσωτερικές λειτουργίες τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και οι σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στη διαφημιστική εταιρεία και στον διαφημιζόμενο πελάτη.

H μελέτη διενεργήθηκε σε μια ενδιαφέρουσα εποχή, κατά την οποία προετοιμαζόταν το έδαφος για τις πολλές και θεαματικές αλλαγές, ανατροπές και καινοτόμες εξελίξεις της ψηφιακής και της «κινητής», δικτυωμένης κοινωνίας μας. Η εξέταση των ζητημάτων υπό το πρίσμα του φορντισμού και του μεταφορντισμού παρέχει ένα ευρύτερο πλαίσιο ανάγνωσης και κατανόησης της πολιτικής οικονομίας και της δυναμικής των διαφημιστικών ομίλων και των ομίλων επικοινωνίας συνολικότερα στη συγκρότηση και τους μετασχηματισμούς των σύγχρονων κοινωνιών και οικονομιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ BKS.0954878 BKS.0954878 ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-546-599-5 Συγγραφέας: ΤΣΑΚΑΡΕΣΤΟΥ ΜΠΕΤΤΥ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 488 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016 ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ Το βιβλίο είναι ένα συμμετοχικό εθνογραφικό ταξίδι στον κόσμο δύο πολυεθνικών διαφημιστικών ομίλων. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας εκτεταμένης ποιοτικής έρευνας που διήρκεσε συνολικά ένα χρόνο. Με τη μεθοδολογία της συμμετοχικής παρατήρησης στην εταιρική δράση, στις διαδικασίες και στις συνεδριάσεις, σε συνδυασμό με την καθημερινή αλληλεπίδραση με τα στελέχη των εταιρειών, τις συζητήσεις και τις συνεντεύξεις σε βάθος, παρακολουθούμε και συμμετέχουμε σε όλα τα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού και παραγωγής μιας διαφημιστικής καμπάνιας - έχοντας πάντα κατά νου ότι η διαμόρφωσή της είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο παίζουν τρεις αλληλένδετοι παράγοντες: η εταιρική κουλτούρα, η φιλοσοφία διοίκησης, όπως αποτυπώνεται στην οργανωτική δομή και στις εσωτερικές λειτουργίες τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και οι σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στη διαφημιστική εταιρεία και στον διαφημιζόμενο πελάτη. H μελέτη διενεργήθηκε σε μια ενδιαφέρουσα εποχή, κατά την οποία προετοιμαζόταν το έδαφος για τις πολλές και θεαματικές αλλαγές, ανατροπές και καινοτόμες εξελίξεις της ψηφιακής και της «κινητής», δικτυωμένης κοινωνίας μας. Η εξέταση των ζητημάτων υπό το πρίσμα του φορντισμού και του μεταφορντισμού παρέχει ένα ευρύτερο πλαίσιο ανάγνωσης και κατανόησης της πολιτικής οικονομίας και της δυναμικής των διαφημιστικών ομίλων και των ομίλων επικοινωνίας συνολικότερα στη συγκρότηση και τους μετασχηματισμούς των σύγχρονων κοινωνιών και οικονομιών.
19.14
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή