Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
 
 
 
   
 
synantagonismos photo
synantagonismos photo


ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

BKS.0308363          
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από26.63 €
μόνο23.97 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-03-2446-8
Συγγραφέας: ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ.
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σειρά: ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σελίδες: 368
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε -όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει- ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου.

Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες - μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (BKS.0308363)
synantagonismos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
26.63 € -10% = 23.97
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 960-03-2446-8
Συγγραφέας: ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ.
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σειρά: ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σελίδες: 368
Ημερομηνία Έκδοσης: 1999

O ανταγωνισμός είναι για τη μοιρασιά της πίτας, η οποία όμως φουσκώνει με τη συνεργασία! Oι δύο συγγραφείς, καθηγητής του Harvard Business School ο πρώτος και του Yale School of Management ο δεύτερος, ορίζουν ευρηματικά από την αρχή το επιχειρηματικό παιχνίδι. Kαι τους χρειάζεται βέβαια γι' αυτό ένας ευφάνταστος νεολογισμός: συν-ανταγωνισμός. Σε αντίθεση, μας διαβεβαιώνουν, με το σκάκι ή την πόκα, όπου κερδίζεις εξοντώνοντας τον αντίπαλό σου, στις επιχειρήσεις καλό είναι να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε -όσοι από μας δεν το έχουν ήδη κάνει- ότι η ενίσχυση, μακροπρόθεσμα, της θέσης μας και η αύξηση προφανώς των κερδών μας διόλου δε συνεπάγονται την εκμηδένιση του αντιπάλου.

Στο φόντο της μαθηματικής θεωρίας των παιγνίων και πάλι, οι δύο νεότατοι στην ηλικία και γλαφυρότατοι ειδήμονες μας ξεναγούν στα στρατηγικά παιχνίδια που παίζουν στις μέρες μας εταιρείες όπως η Intel, η Nintendo, η American Express, η Nutrasweet, η American Airlines κ.ά., προσέχοντας όλο και περισσότερο τη σωστή δοσολογία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Όχι, δε βρισκόμαστε βέβαια σ' έναν «κόσμο ηθικό, αγγελικά πλασμένο». Tο απόφθεγμα του Mάικλ Kορλεόνε, από το Nονό II, του ταιριάζει μάλλον καλύτερα: «Kράτα τους φίλους σου κοντά, αλλά τους εχθρούς σου ακόμα κοντύτερα»! Ωστόσο και με αυτή την προτροπή επιβεβαιώνεται η αξία του νέου επιχειρησιακού προτύπου, βασισμένου στον «αλλοκεντρισμό». Φιλοδοξία, εν τέλει, των συγγραφέων του καινοτόμου αυτού εγχειριδίου του μάνατζμεντ (μεταφρασμένου ήδη σε πολλές ξένες γλώσσες - μπεστ σέλερ, πέραν των HΠA, στη Λατινική Aμερική, στη Γαλλία και στην Iαπωνία) δεν είναι να «διδάξουν» μόνο πώς παίζεται το παιχνίδι των επιχειρήσεων, αλλά να μάθουν στους ενδιαφερόμενους πώς μπορεί κανείς να το αλλάξει για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΝΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ BKS.0308363 ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ. ΜΠΡΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚΕΡ ΑΝΤΑΜ, ΝΕΙΛΜΠΑΦ ΜΠΑΡΥ ΤΖ. MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
21.57 MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials