To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
symperifora toy katanaloti photo

symperifora toy katanaloti photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0046251      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.33 €
μόνο11.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-286-209-2
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 165
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να προσφέρει τις βασικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τις διαδικασίες εντοπισμού των αντιδράσεων του στα διάφορα ερεθίσματα της αγοράς. Είναι ακόμα εμπλουτισμένο με αρκετά παραδείγματα και φωτογραφικές απεικονίσεις τέτοιων ερεθισμάτων από Ελληνικές κυρίως επιχειρήσεις. Απευθύνεται σε σπουδαστές, επιχειρηματίες και διευθυντικά στελέχη που θέλουν να οργανώσουν συγκεκριμένη στρατηγική για προϊόντα που θέλουν να προωθήσουν.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0046251)
symperifora toy katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.33 € μόνο 11.10
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-286-209-2
Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ
Σελίδες: 165
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να προσφέρει τις βασικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τις διαδικασίες εντοπισμού των αντιδράσεων του στα διάφορα ερεθίσματα της αγοράς. Είναι ακόμα εμπλουτισμένο με αρκετά παραδείγματα και φωτογραφικές απεικονίσεις τέτοιων ερεθισμάτων από Ελληνικές κυρίως επιχειρήσεις. Απευθύνεται σε σπουδαστές, επιχειρηματίες και διευθυντικά στελέχη που θέλουν να οργανώσουν συγκεκριμένη στρατηγική για προϊόντα που θέλουν να προωθήσουν.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0046251 BKS.0046251 ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-286-209-2 Συγγραφέας: ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝ Σελίδες: 165 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να προσφέρει τις βασικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τις διαδικασίες εντοπισμού των αντιδράσεων του στα διάφορα ερεθίσματα της αγοράς. Είναι ακόμα εμπλουτισμένο με αρκετά παραδείγματα και φωτογραφικές απεικονίσεις τέτοιων ερεθισμάτων από Ελληνικές κυρίως επιχειρήσεις. Απευθύνεται σε σπουδαστές, επιχειρηματίες και διευθυντικά στελέχη που θέλουν να οργανώσουν συγκεκριμένη στρατηγική για προϊόντα που θέλουν να προωθήσουν.
9.99
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή