To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ
 
 
 
   
 
sygxrones theoritikes proseggiseis stin epikoinonia sxoleioy oikogeneias kai koinotitas photo

sygxrones theoritikes proseggiseis stin epikoinonia sxoleioy oikogeneias kai koinotitas photo


ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

BKS.0369161      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.08 €
μόνο16.27 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-459-005-6
Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

Η επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας αποτελεί σήμερα ένα συγκροτημένο επιστημονικό πεδίο με σημαντικό φιλοσοφικό πλαίσιο και θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο. Πρώιμοι και σύγχρονοι διανοητές με το έργο τους έχουν προσδιορίσει, θεμελιώσει, οριοθετήσει και διευρύνει το συγκεκριμένο πεδίο, δημιουργώντας μία αξιόλογη "κληρονομιά-παρακαταθήκη" σε αρχές, παραδοχές, θεωρητικά μοντέλα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις, προτάσεις εφαρμογής, καθώς και σε προσανατολισμούς και νέες προοπτικές.

Οι διανοητές προσεγγίζουν το πεδίο συχνά μέσα από διαφορετικό φιλοσοφικό-ιδεολογικό, επιστημονικό υπόβαθρο, έχοντας έτσι δημιουργήσει διαφορετικές και σημαντικές "σχολές σκέψης" ή "μοντέλα" στην επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας, από τα οποία αναδύεται αντιστοίχως μια ποικιλία προτάσεων για ζητήματα εφαρμογής. Επιλέον, το πεδίο εμπλουτίζεται και διευρύνεται διαρκώς με ερευνητικά προγράμματα και μελέτες, που καταλήγουν συνήθως σε προτάσεις για την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάπτυξη της συνέργειας μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας. Τα σχετικά ζητήματα απασχολούν πλέον πολύ σοβαρά διεθνείς οργανισμούς, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ερευνητικά κέντρα, πολιτικούς φορείς αρμόδιους για την εκπαίδευση και την παραγωγή εκπαιδευτικής πολιτικής, επιστημονικά σωματεία, διεθνή δίκτυα, κοινωνικές οργανώσεις κ.λ.π.

Με το βιβλίο αυτό επιχειρείται μια συστηματική διερεύνηση σε σύγχρονες βασικές και καθιερωμένες θεωρητικές προσεγγίσεις, που συγκροτούν την ευρύτερη προβληματική των σχέσεων και της λειτουργικής επικοινωνίας σε τρία διακριτά αλλά ταυτόχρονα και αλληλεξαρτώμενα συστήματα, αυτά του σχολείου, της οικογένειας και της κοινότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ (BKS.0369161)
sygxrones theoritikes proseggiseis stin epikoinonia sxoleioy oikogeneias kai koinotitas photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.08 € μόνο 16.27
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-459-005-6
Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ
Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 15Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007

Η επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας αποτελεί σήμερα ένα συγκροτημένο επιστημονικό πεδίο με σημαντικό φιλοσοφικό πλαίσιο και θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο. Πρώιμοι και σύγχρονοι διανοητές με το έργο τους έχουν προσδιορίσει, θεμελιώσει, οριοθετήσει και διευρύνει το συγκεκριμένο πεδίο, δημιουργώντας μία αξιόλογη "κληρονομιά-παρακαταθήκη" σε αρχές, παραδοχές, θεωρητικά μοντέλα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις, προτάσεις εφαρμογής, καθώς και σε προσανατολισμούς και νέες προοπτικές.

Οι διανοητές προσεγγίζουν το πεδίο συχνά μέσα από διαφορετικό φιλοσοφικό-ιδεολογικό, επιστημονικό υπόβαθρο, έχοντας έτσι δημιουργήσει διαφορετικές και σημαντικές "σχολές σκέψης" ή "μοντέλα" στην επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας, από τα οποία αναδύεται αντιστοίχως μια ποικιλία προτάσεων για ζητήματα εφαρμογής. Επιλέον, το πεδίο εμπλουτίζεται και διευρύνεται διαρκώς με ερευνητικά προγράμματα και μελέτες, που καταλήγουν συνήθως σε προτάσεις για την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάπτυξη της συνέργειας μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας. Τα σχετικά ζητήματα απασχολούν πλέον πολύ σοβαρά διεθνείς οργανισμούς, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ερευνητικά κέντρα, πολιτικούς φορείς αρμόδιους για την εκπαίδευση και την παραγωγή εκπαιδευτικής πολιτικής, επιστημονικά σωματεία, διεθνή δίκτυα, κοινωνικές οργανώσεις κ.λ.π.

Με το βιβλίο αυτό επιχειρείται μια συστηματική διερεύνηση σε σύγχρονες βασικές και καθιερωμένες θεωρητικές προσεγγίσεις, που συγκροτούν την ευρύτερη προβληματική των σχέσεων και της λειτουργικής επικοινωνίας σε τρία διακριτά αλλά ταυτόχρονα και αλληλεξαρτώμενα συστήματα, αυτά του σχολείου, της οικογένειας και της κοινότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ BKS.0369161 BKS.0369161 ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-459-005-6 Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ ΚΕΚΕ ΗΡΩ Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 15Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2007 Η επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας αποτελεί σήμερα ένα συγκροτημένο επιστημονικό πεδίο με σημαντικό φιλοσοφικό πλαίσιο και θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο. Πρώιμοι και σύγχρονοι διανοητές με το έργο τους έχουν προσδιορίσει, θεμελιώσει, οριοθετήσει και διευρύνει το συγκεκριμένο πεδίο, δημιουργώντας μία αξιόλογη "κληρονομιά-παρακαταθήκη" σε αρχές, παραδοχές, θεωρητικά μοντέλα, μεθοδολογικές προσεγγίσεις, προτάσεις εφαρμογής, καθώς και σε προσανατολισμούς και νέες προοπτικές. Οι διανοητές προσεγγίζουν το πεδίο συχνά μέσα από διαφορετικό φιλοσοφικό-ιδεολογικό, επιστημονικό υπόβαθρο, έχοντας έτσι δημιουργήσει διαφορετικές και σημαντικές "σχολές σκέψης" ή "μοντέλα" στην επικοινωνία σχολείου, οικογένειας και κοινότητας, από τα οποία αναδύεται αντιστοίχως μια ποικιλία προτάσεων για ζητήματα εφαρμογής. Επιλέον, το πεδίο εμπλουτίζεται και διευρύνεται διαρκώς με ερευνητικά προγράμματα και μελέτες, που καταλήγουν συνήθως σε προτάσεις για την ενίσχυση της επικοινωνίας και την ανάπτυξη της συνέργειας μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας. Τα σχετικά ζητήματα απασχολούν πλέον πολύ σοβαρά διεθνείς οργανισμούς, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ερευνητικά κέντρα, πολιτικούς φορείς αρμόδιους για την εκπαίδευση και την παραγωγή εκπαιδευτικής πολιτικής, επιστημονικά σωματεία, διεθνή δίκτυα, κοινωνικές οργανώσεις κ.λ.π. Με το βιβλίο αυτό επιχειρείται μια συστηματική διερεύνηση σε σύγχρονες βασικές και καθιερωμένες θεωρητικές προσεγγίσεις, που συγκροτούν την ευρύτερη προβληματική των σχέσεων και της λειτουργικής επικοινωνίας σε τρία διακριτά αλλά ταυτόχρονα και αλληλεξαρτώμενα συστήματα, αυτά του σχολείου, της οικογένειας και της κοινότητας.
14.64
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή