Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
 
 
 
   
 
sygkroysi kai synyparxi sto sxoleio kai stin koinotita photo

sygkroysi kai synyparxi sto sxoleio kai stin koinotita photo


ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

BKS.0377700          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΑΛΙΤΗ ΚΥΡΒΑΣΙΛΗ ΠΕΛΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-092-3
Συγγραφέας: ΓΑΛΙΤΗ ΚΥΡΒΑΣΙΛΗ ΠΕΛΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 344
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Η τιμωρία, ως μέθοδος πειθαρχίας, όπως επιβάλλεται απο το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα, προέρχεται από έναν δικανικό τρόπο σκέψης και δεν δίνει τέλος στην παραβατική συμπεριφορά, ούτε καν τη μειώνει. Η αποστροφή από πλευράς του συστήματος προς τους δράστες και τα αισθήματα δυσαρέσκειας των τιμωρημένων δεν συντελούν στην αλλαγή του τρόπου ζωής των παραβατών. Η εκδίκηση δεν σταματά τη βία και την παραβατικότητα, αντιθέτως τα σταματά η συγχώρηση και η δυνατότητα των δραστών να ομολογούν, να εκφράζουν μεταμέλεια και να επανορθώνουν.

Για την ακρίβεια, αυτό που φαίνεται να λείπει από τις σύγχρονες προσεγγίσεις αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού είναι το σκύψιμο στις ανάγκες αρχικά του θύτη και η εστίαση στις εσωτερικές ψυχικές καταστάσεις που βιώνει. Ενώ τους αντιμετωπίζουμε ως «παραβάτες», «δράστες» και «θύτες», που πρέπει να πειθαρχήσουμε και τιμωρήσουμε, αδυνατούμε να τους δούμε ως μαθητές που περνούν τις δικές τους προσωπικές αγωνίες, έχουν τις δικές τους ανάγκες και κυρίως την ανάγκη του να ανήκουν κάπου και να τους προσέξει κάποιος.

Η αμφισβήτηση διεθνώς για την αποτελεσματικότητα των πρακτικών που χρησιμοποιούνται ως μέσα πειθαρχίας στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε την ανάγκη εξεύρεσης άλλων λύσεων, που θα βελτιώσουν το κλίμα της τάξης και τη συνεργασία των μαθητών στη σχολική κοινότητα. Αυτήν ακριβώς τη δυνατότητα προσφέρουν τα δύο προγράμματα, της «αποκαταστατικής δικαιοσύνης» και της «πρακτικής στη συγχώρηση». Προτείνουν εναλλακτικές μορφές μεταχείρισης των παραβατών, και δημιουργίας ενός σχολικού κλίματος που βασίζεται στην ενσυναίσθηση και τη συγχώρηση και όχι στην τιμωρία και στην εκδίκηση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ (BKS.0377700)
sygkroysi kai synyparxi sto sxoleio kai stin koinotita photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
18.01 € -10% = 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-612-092-3
Συγγραφέας: ΓΑΛΙΤΗ ΚΥΡΒΑΣΙΛΗ ΠΕΛΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 344
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2017

Η τιμωρία, ως μέθοδος πειθαρχίας, όπως επιβάλλεται απο το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα, προέρχεται από έναν δικανικό τρόπο σκέψης και δεν δίνει τέλος στην παραβατική συμπεριφορά, ούτε καν τη μειώνει. Η αποστροφή από πλευράς του συστήματος προς τους δράστες και τα αισθήματα δυσαρέσκειας των τιμωρημένων δεν συντελούν στην αλλαγή του τρόπου ζωής των παραβατών. Η εκδίκηση δεν σταματά τη βία και την παραβατικότητα, αντιθέτως τα σταματά η συγχώρηση και η δυνατότητα των δραστών να ομολογούν, να εκφράζουν μεταμέλεια και να επανορθώνουν.

Για την ακρίβεια, αυτό που φαίνεται να λείπει από τις σύγχρονες προσεγγίσεις αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού είναι το σκύψιμο στις ανάγκες αρχικά του θύτη και η εστίαση στις εσωτερικές ψυχικές καταστάσεις που βιώνει. Ενώ τους αντιμετωπίζουμε ως «παραβάτες», «δράστες» και «θύτες», που πρέπει να πειθαρχήσουμε και τιμωρήσουμε, αδυνατούμε να τους δούμε ως μαθητές που περνούν τις δικές τους προσωπικές αγωνίες, έχουν τις δικές τους ανάγκες και κυρίως την ανάγκη του να ανήκουν κάπου και να τους προσέξει κάποιος.

Η αμφισβήτηση διεθνώς για την αποτελεσματικότητα των πρακτικών που χρησιμοποιούνται ως μέσα πειθαρχίας στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε την ανάγκη εξεύρεσης άλλων λύσεων, που θα βελτιώσουν το κλίμα της τάξης και τη συνεργασία των μαθητών στη σχολική κοινότητα. Αυτήν ακριβώς τη δυνατότητα προσφέρουν τα δύο προγράμματα, της «αποκαταστατικής δικαιοσύνης» και της «πρακτικής στη συγχώρηση». Προτείνουν εναλλακτικές μορφές μεταχείρισης των παραβατών, και δημιουργίας ενός σχολικού κλίματος που βασίζεται στην ενσυναίσθηση και τη συγχώρηση και όχι στην τιμωρία και στην εκδίκηση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ BKS.0377700 ΓΑΛΙΤΗ ΚΥΡΒΑΣΙΛΗ ΠΕΛΗ ΓΑΛΙΤΗ ΚΥΡΒΑΣΙΛΗ ΠΕΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
14.59 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials