To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
 
 
 
   
 
sxediasmos petyximenon istoselidon photo

sxediasmos petyximenon istoselidon photo


ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

BKS.0111128      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.00 €
μόνο26.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-041-9
Συγγραφέας: ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 448
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2007

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΝ

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι ο σχεδιασμός εμπορικών ιστοσελίδων που θα παρουσιάσουν κέρδη και θα κάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξή τους.

Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων, προκειμένου το βιβλίο να είναι απόλυτα κατανοητό, ενώ στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση καθώς και την εμπέδωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν.

Στο βιβλίο αναλύονται καίρια θέματα:

  • Σχεδιασμού ιστοσελίδων: Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι ιστοσελίδων; Ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες χρηστών; Ποια τα βήματα της μεθοδολογίας σχεδιασμού; Ποια τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού; Ποιοι οι βασικοί κανόνες υλοποίησης;
  • Προώθησης ιστοσελίδων και αγαθών: Πώς προσελκύονται οι πελάτες; Ποίες είναι οι τεχνικές χειραγώγησης των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης; Πώς γίνονται αποδοτικές οι πληρωμένες καταχωρίσεις; Πώς χρησιμοποιούνται οι τεχνικές «από στόμα σε στόμα»; Πώς χρησιμοποιείται η στοχευμένη αποστολή μηνυμάτων;
  • Επιχειρηματικότητας: Πώς ελέγχεται η εμπορική απόδοση της ιστοσελίδας; Πως γίνεται βελτίωση των αποδόσεων της ιστοσελίδας καθώς και βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ; Πώς επιτυγχάνεται η αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης;
  • Οικονομικής θεωρίας: Τι είναι μικροοικονομία; Πώς περιγράφεται η ζήτηση και η προσφορά αγαθών; Ποιες οι διαφορές στο σχεδιασμό και την προώθηση των ψηφιακών αγαθών από τα κλασικά αγαθά;


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ (BKS.0111128)
    sxediasmos petyximenon istoselidon photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 35.00 € μόνο 26.25
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-461-041-9
    Συγγραφέας: ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 448
    Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2007

    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΝ

    Στόχος αυτού του βιβλίου είναι ο σχεδιασμός εμπορικών ιστοσελίδων που θα παρουσιάσουν κέρδη και θα κάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξή τους.

    Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων, προκειμένου το βιβλίο να είναι απόλυτα κατανοητό, ενώ στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση καθώς και την εμπέδωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν.

    Στο βιβλίο αναλύονται καίρια θέματα:


    • Σχεδιασμού ιστοσελίδων: Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι ιστοσελίδων; Ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες χρηστών; Ποια τα βήματα της μεθοδολογίας σχεδιασμού; Ποια τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού; Ποιοι οι βασικοί κανόνες υλοποίησης;
    • Προώθησης ιστοσελίδων και αγαθών: Πώς προσελκύονται οι πελάτες; Ποίες είναι οι τεχνικές χειραγώγησης των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης; Πώς γίνονται αποδοτικές οι πληρωμένες καταχωρίσεις; Πώς χρησιμοποιούνται οι τεχνικές «από στόμα σε στόμα»; Πώς χρησιμοποιείται η στοχευμένη αποστολή μηνυμάτων;
    • Επιχειρηματικότητας: Πώς ελέγχεται η εμπορική απόδοση της ιστοσελίδας; Πως γίνεται βελτίωση των αποδόσεων της ιστοσελίδας καθώς και βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ; Πώς επιτυγχάνεται η αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης;
    • Οικονομικής θεωρίας: Τι είναι μικροοικονομία; Πώς περιγράφεται η ζήτηση και η προσφορά αγαθών; Ποιες οι διαφορές στο σχεδιασμό και την προώθηση των ψηφιακών αγαθών από τα κλασικά αγαθά;

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ BKS.0111128 BKS.0111128 ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-461-041-9 Συγγραφέας: ΑΡΣΕΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 448 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2007 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΝ Στόχος αυτού του βιβλίου είναι ο σχεδιασμός εμπορικών ιστοσελίδων που θα παρουσιάσουν κέρδη και θα κάνουν γρήγορη απόσβεση των χρημάτων που επενδύθηκαν για την ανάπτυξή τους. Η παρουσίαση όλων των εννοιών γίνεται με χρήση παραδειγμάτων, προκειμένου το βιβλίο να είναι απόλυτα κατανοητό, ενώ στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση καθώς και την εμπέδωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν. Στο βιβλίο αναλύονται καίρια θέματα: • Σχεδιασμού ιστοσελίδων: Ποιοι είναι οι βασικοί τύποι ιστοσελίδων; Ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες χρηστών; Ποια τα βήματα της μεθοδολογίας σχεδιασμού; Ποια τα βασικά εργαλεία σχεδιασμού; Ποιοι οι βασικοί κανόνες υλοποίησης;• Προώθησης ιστοσελίδων και αγαθών: Πώς προσελκύονται οι πελάτες; Ποίες είναι οι τεχνικές χειραγώγησης των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης; Πώς γίνονται αποδοτικές οι πληρωμένες καταχωρίσεις; Πώς χρησιμοποιούνται οι τεχνικές «από στόμα σε στόμα»; Πώς χρησιμοποιείται η στοχευμένη αποστολή μηνυμάτων;• Επιχειρηματικότητας: Πώς ελέγχεται η εμπορική απόδοση της ιστοσελίδας; Πως γίνεται βελτίωση των αποδόσεων της ιστοσελίδας καθώς και βελτίωση της στρατηγικής μάρκετινγκ; Πώς επιτυγχάνεται η αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης;• Οικονομικής θεωρίας: Τι είναι μικροοικονομία; Πώς περιγράφεται η ζήτηση και η προσφορά αγαθών; Ποιες οι διαφορές στο σχεδιασμό και την προώθηση των ψηφιακών αγαθών από τα κλασικά αγαθά;
    19.69
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή