To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Α ΤΟΜΟΣ (Β ΕΚΔΟΣΗ)
 
 
 
   
 
stratigiko biomixaniko marketingk a tomos b ekdosi photo

stratigiko biomixaniko marketingk a tomos b ekdosi photo


ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Α ΤΟΜΟΣ (Β ΕΚΔΟΣΗ)

BKS.0191594      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.16 €
μόνο31.64 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-7306-07-4
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 438
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Από τις Εκδόσεις Σταμούλη ΑΕ κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του κου Αυλωνίτη Γ. ''Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ- Τ. Α'' προσθέτοντας στη σχετική ,σχεδόν ανύπαρκτη, βιβλιογραφία ένα σημαντικό εργαλείο για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου, το 1988, απέβλεπε στο να συμβάλει σε μια προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Ενώ οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι, στη δεύτερη αυτή έκδοση έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές που αφορούν κυρίως τη διάρθρωση και το περιεχόμενο των κεφαλαίων, καθώς και τον τίτλο του βιβλίου. Οι αλλαγές αυτές αντανακλούν απ' τη μία πλευρά την πλούσια και τη συνεχώς αυξανόμενη βιβλιογραφία γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τις στρατηγικές διαστάσεις του βιομηχανικού μάρκετινγκ και από την άλλη τις εμφανιζόμενες τάσεις στη στρατηγική διοίκηση του βιομηχανικού μάρκετινγκ.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί τον πρώτο τόμο και περιλαμβάνει δύο μέρη και έξι κεφάλαια. Το Πρώτο Μέρος εισάγει τις βασικές έννοιες του βιομηχανικού μάρκετινγκ, προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας του συγγραφέα γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελληνικών Βιομηχανικών Επιχειρήσεων.

Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο, απευθύνεται τόσο στους φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, όσο και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που ασχολούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή με το μάρκετινγκ ή την αγορά / προμήθεια βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Α ΤΟΜΟΣ (Β ΕΚΔΟΣΗ) (BKS.0191594)
stratigiko biomixaniko marketingk a tomos b ekdosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 35.16 € μόνο 31.64
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-7306-07-4
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 438
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2001

Από τις Εκδόσεις Σταμούλη ΑΕ κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του κου Αυλωνίτη Γ. ''Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ- Τ. Α'' προσθέτοντας στη σχετική , σχεδόν ανύπαρκτη, βιβλιογραφία ένα σημαντικό εργαλείο για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου, το 1988, απέβλεπε στο να συμβάλει σε μια προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

Ενώ οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι, στη δεύτερη αυτή έκδοση έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές που αφορούν κυρίως τη διάρθρωση και το περιεχόμενο των κεφαλαίων, καθώς και τον τίτλο του βιβλίου. Οι αλλαγές αυτές αντανακλούν απ' τη μία πλευρά την πλούσια και τη συνεχώς αυξανόμενη βιβλιογραφία γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τις στρατηγικές διαστάσεις του βιομηχανικού μάρκετινγκ και από την άλλη τις εμφανιζόμενες τάσεις στη στρατηγική διοίκηση του βιομηχανικού μάρκετινγκ.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί τον πρώτο τόμο και περιλαμβάνει δύο μέρη και έξι κεφάλαια. Το Πρώτο Μέρος εισάγει τις βασικές έννοιες του βιομηχανικού μάρκετινγκ, προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας του συγγραφέα γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελληνικών Βιομηχανικών Επιχειρήσεων.

Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο, απευθύνεται τόσο στους φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, όσο και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που ασχολούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή με το μάρκετινγκ ή την αγορά / προμήθεια βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Α ΤΟΜΟΣ (Β ΕΚΔΟΣΗ) BKS.0191594 BKS.0191594 ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-7306-07-4 Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 438 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Από τις Εκδόσεις Σταμούλη ΑΕ κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του κου Αυλωνίτη Γ. ''Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ- Τ. Α'' προσθέτοντας στη σχετική , σχεδόν ανύπαρκτη, βιβλιογραφία ένα σημαντικό εργαλείο για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου, το 1988, απέβλεπε στο να συμβάλει σε μια προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Ενώ οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι, στη δεύτερη αυτή έκδοση έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές που αφορούν κυρίως τη διάρθρωση και το περιεχόμενο των κεφαλαίων, καθώς και τον τίτλο του βιβλίου. Οι αλλαγές αυτές αντανακλούν απ' τη μία πλευρά την πλούσια και τη συνεχώς αυξανόμενη βιβλιογραφία γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τις στρατηγικές διαστάσεις του βιομηχανικού μάρκετινγκ και από την άλλη τις εμφανιζόμενες τάσεις στη στρατηγική διοίκηση του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό αποτελεί τον πρώτο τόμο και περιλαμβάνει δύο μέρη και έξι κεφάλαια. Το Πρώτο Μέρος εισάγει τις βασικές έννοιες του βιομηχανικού μάρκετινγκ, προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας του συγγραφέα γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελληνικών Βιομηχανικών Επιχειρήσεων. Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο, απευθύνεται τόσο στους φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, όσο και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που ασχολούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή με το μάρκετινγκ ή την αγορά / προμήθεια βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών.
28.48
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή