Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Πληροφορίες     OK
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MALL
 
 
 
   
 
ston mikrokosmo toy mall photo

ston mikrokosmo toy mall photo


ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MALL

BKS.0446156          
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΔΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από13.86 €
μόνο12.47 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9488-23-5
Συγγραφέας: ΔΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΙΔΕΣ
Σελίδες: 220
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2012

Στη μελέτη αυτή, μέσα από την κοινωνικο-χωρική διαλεκτική προσέγγιση επιχειρείται η διερεύνηση και η ανάλυση του τρόπου συγκρότησης της ταυτότητας του χώρου και της ταυτότητας των «κατοίκων-καταναλωτών». Η ταυτότητα του χώρου και η ταυτότητα των καταναλωτών βρίσκονται σε μια διαρκή, διαλεκτική διαδικασία κατεργασίας και από ό,τι φαίνεται- επιβεβαίωσης και αναπαραγωγής της καταναλωτικής κουλτούρας. Με άλλα λόγια, διαπιστώνεται ότι ο καταναλωτής στο mall μέσω της επιτέλεσης του ρόλου του και μέσω του «καταναλωτικού βιώματος» βρίσκει ένα (μικρο-) κόσμο, όπως «θα ήθελε να είναι», καθαρό, εν τάξει, ασφαλή, ονειρικό, μαγικό. Μια εντοπισμένη «ουτοπία», όπου το θέαμα ως η «κοινωνική σχέση ατόμων διαμεσολαβούμενη από τις εικόνες» (Γκυ Ντεμπόρ) αποκτά την πιο καθαρή μορφή της και συνιστά το πρότυπο της καταναλωτικής εμπειρίας και οργάνωσης της εργασίας σε αυτό τον μικρόκοσμο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MALL (BKS.0446156)
ston mikrokosmo toy mall photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
13.86 € -10% = 12.47
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-9488-23-5
Συγγραφέας: ΔΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΗΣΙΔΕΣ
Σελίδες: 220
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2012

Στη μελέτη αυτή, μέσα από την κοινωνικο-χωρική διαλεκτική προσέγγιση επιχειρείται η διερεύνηση και η ανάλυση του τρόπου συγκρότησης της ταυτότητας του χώρου και της ταυτότητας των «κατοίκων-καταναλωτών». Η ταυτότητα του χώρου και η ταυτότητα των καταναλωτών βρίσκονται σε μια διαρκή, διαλεκτική διαδικασία κατεργασίας και από ό, τι φαίνεται- επιβεβαίωσης και αναπαραγωγής της καταναλωτικής κουλτούρας. Με άλλα λόγια, διαπιστώνεται ότι ο καταναλωτής στο mall μέσω της επιτέλεσης του ρόλου του και μέσω του «καταναλωτικού βιώματος» βρίσκει ένα (μικρο-) κόσμο, όπως «θα ήθελε να είναι», καθαρό, εν τάξει, ασφαλή, ονειρικό, μαγικό. Μια εντοπισμένη «ουτοπία», όπου το θέαμα ως η «κοινωνική σχέση ατόμων διαμεσολαβούμενη από τις εικόνες» (Γκυ Ντεμπόρ) αποκτά την πιο καθαρή μορφή της και συνιστά το πρότυπο της καταναλωτικής εμπειρίας και οργάνωσης της εργασίας σε αυτό τον μικρόκοσμο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ MALL BKS.0446156 ΔΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
11.22 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ


Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials