To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΣΟΦΟΚΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Β ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
sofokli antigoni b eniaioy lykeioy photo

sofokli antigoni b eniaioy lykeioy photo


ΣΟΦΟΚΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Β ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0313789      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΒ ΛΥΚΕΙΟΥ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-19-0607-2
Συγγραφέας: ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σειρά: ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σελίδες: 640
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2010

Βασική επιδίωξη αυτού του σχολικού βοηθήματος είναι η ουσιαστική συνδρομή των μαθητών της Β΄ Λυκείου προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Γενικής Παιδείας. Η διάταξη της ύλης έχει γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τη συστηματική μελέτη και την κάλυψη όλων των επιμέρους απαιτήσεων της γραπτής εξέτασης.

Η γραμματολογική Εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου παρουσιάζεται μέσα από σχεδιαγράμματα, συστηματοποιώντας την ύλη, και συνοδεύεται από πρόσθετες ασκήσεις, που ενισχύουν την προσπάθεια εκμάθησης και την κριτική προσέγγιση. Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από το πρωτότυπο παραθέτουν στην αρχή το πρωτότυπο κείμενο σύμφωνα με την έκδοση που υιοθετεί το επίσημο σχολικό εγχειρίδιο. Ακολουθεί η μετάφραση του κειμένου, που γίνεται επίσης με βάση τα μεταφραστικά σχόλια του σχολικού εγχειριδίου. Η αναδιάταξη του αρχαίου κειμένου εξυπηρετεί την προσαρμογή του στη νεοελληνική ροή της μετάφρασης και βοηθά τον μαθητή ουσιαστικά στην κατανόησή της. Η νοηματική απόδοση επισημαίνει το νοηματικό κέντρο και τα επιμέρους νοήματα της ενότητας που πρόκειται να αναλύσουμε.

Στη γραμματική αναγνώριση γίνεται παράθεση όλων των γραμματικών όρων του κειμένου και λεπτομερής αναγνώριση, απαραίτητη για τη λύση των γραμματικών ασκήσεων. Στα ετυμολογικά επιλέγονται λέξεις του πρωτότυπου κειμένου των οποίων η προέλευση παρουσιάζει ενδιαφέρον -κυρίως λόγω της επιβίωσής τους στη σύγχρονη γλώσσα- και δίνονται ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής. H ετυμολογική προσέγγιση έχει στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του μαθητή προκειμένου να ανταποκριθεί σε ασκήσεις λεξιλογικού ή ετυμολογικού χαρακτήρα.

Η συντακτική ανάλυση περιλαμβάνει πλήρη συντακτική αναγνώριση και δικαιολόγηση όλων των λέξεων του αρχαίου κειμένου. Στα εκφραστικά μέσα παρατίθενται τα σχήματα λόγου που, όπως είναι φυσικό, απαντώνται σε ένα καθαρά ποιητικό κείμενο. Τα στοιχεία τεχνικής επισημαίνουν σε κάθε ενότητα τον τρόπο με τον οποίο ο ποιητής παρουσιάζει στους θεατές τα εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία που αφορούν την υπόθεση του έργου, τα πρόσωπα και την εν γένει διαπραγμάτευση του μύθου από την πλευρά του ποιητή. Στα ερμηνευτικά σχόλια επιχειρείται σχολιασμός των σημείων του κειμένου που έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την ερμηνεία του - με ενσωμάτωση και εμπλουτισμό όσων παραθέτει το σχολικό εγχειρίδιο. Παρεμφερής είναι και η λειτουργία των πραγματολογικών - ιδεολογικών επισημάνσεων κάθε ενότητας, τα οποία αναφέρονται σε θεσμούς, ιδέες, αξίες και αντιλήψεις που παρουσιάζονται μέσα στο έργο.

Η ηθογράφηση των προσώπων αποσκοπεί να αναδείξει τον χαρακτήρα των τραγικών προσώπων, τον ψυχικό τους κόσμο, τις σκέψεις και τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν σε κάθε περίσταση. Οι πρόσθετες ερωτήσεις επιχειρούν να καλύψουν ολόπλευρα τα ποικίλα ζητήματα που προκύπτουν από την ερμηνευτική ανάλυση του κειμένου. Έχουν επιλεχθεί προσεκτικά ώστε να μην επικαλύπτονται από τα ερμηνευτικά και πραγματολογικά σχόλια. Κάθε ενότητα ολοκληρώνεται με τις πρόσθετες ασκήσεις, οι οποίες παρουσιάζουν τυπολογική ποικιλία και ενισχύουν την αυτοαξιολόγηση του μαθητή. Επίσης, προς την ίδια κατεύθυνση κινούνται και τα ωριαία κριτήρια αξιολόγησης που υπάρχουν ανά ευρύτερη νοηματική ενότητα. Οι απαντήσεις των πρόσθετων ασκήσεων και των κριτηρίων αξιολόγησης μπορούν να αναζητηθούν στο τέλος του βιβλίου.

Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από μετάφραση επικεντρώνονται στα ερμηνευτικά σχόλια και στις πρόσθετες ερωτήσεις. Η μελέτη τους είναι απαραίτητη για την ανταπόκριση στην ερμηνευτική ερώτηση που σχετίζεται με το παράλληλο κείμενο (περιλαμβάνεται στην εξέταση του μαθήματος). Στο τέλος κάθε ευρύτερης ενότητας δίνονται οι απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Επίσης, κρίθηκε σκόπιμο να συμπεριληφθεί η ανάλυση των στίχων 801-1353 που διδάσκονται περιληπτικά (και οι απαντήσεις των ασκήσεων που τους συνοδεύουν), με το σκεπτικό να δοθεί στον μαθητή και στον διδάσκοντα μια ολοκληρωμένη εικόνα του έργου. ’λλωστε, η λύση και το κεντρικό μήνυμα του δράματος περιλαμβάνονται στους στίχους αυτούς. Η γενική θεώρηση της τραγωδίας περιλαμβάνει απαντήσεις σε θέματα γενικότερου προβληματισμού γύρω από την τραγωδία που θέτει το σχολικό εγχειρίδιο.

Το τελευταίο μέρος του βιβλίου περιλαμβάνει τις βασικές ενότητες της Γραμματικής και του Συντακτικού της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και μια σύντομη παρουσίαση των βασικότερων σχημάτων λόγου, για τα οποία υπάρχει αναφορά στα εκφραστικά μέσα κάθε ενότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

Last viewed
ΣΟΦΟΚΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Β ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0313789)
sofokli antigoni b eniaioy lykeioy photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

ISBN: 978-960-19-0607-2
Συγγραφέας: ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σειρά: ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σελίδες: 640
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2010

Βασική επιδίωξη αυτού του σχολικού βοηθήματος είναι η ουσιαστική συνδρομή των μαθητών της Β΄ Λυκείου προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Γενικής Παιδείας. Η διάταξη της ύλης έχει γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τη συστηματική μελέτη και την κάλυψη όλων των επιμέρους απαιτήσεων της γραπτής εξέτασης.

Η γραμματολογική Εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου παρουσιάζεται μέσα από σχεδιαγράμματα, συστηματοποιώντας την ύλη, και συνοδεύεται από πρόσθετες ασκήσεις, που ενισχύουν την προσπάθεια εκμάθησης και την κριτική προσέγγιση. Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από το πρωτότυπο παραθέτουν στην αρχή το πρωτότυπο κείμενο σύμφωνα με την έκδοση που υιοθετεί το επίσημο σχολικό εγχειρίδιο. Ακολουθεί η μετάφραση του κειμένου, που γίνεται επίσης με βάση τα μεταφραστικά σχόλια του σχολικού εγχειριδίου. Η αναδιάταξη του αρχαίου κειμένου εξυπηρετεί την προσαρμογή του στη νεοελληνική ροή της μετάφρασης και βοηθά τον μαθητή ουσιαστικά στην κατανόησή της. Η νοηματική απόδοση επισημαίνει το νοηματικό κέντρο και τα επιμέρους νοήματα της ενότητας που πρόκειται να αναλύσουμε.

Στη γραμματική αναγνώριση γίνεται παράθεση όλων των γραμματικών όρων του κειμένου και λεπτομερής αναγνώριση, απαραίτητη για τη λύση των γραμματικών ασκήσεων. Στα ετυμολογικά επιλέγονται λέξεις του πρωτότυπου κειμένου των οποίων η προέλευση παρουσιάζει ενδιαφέρον -κυρίως λόγω της επιβίωσής τους στη σύγχρονη γλώσσα- και δίνονται ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής. H ετυμολογική προσέγγιση έχει στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του μαθητή προκειμένου να ανταποκριθεί σε ασκήσεις λεξιλογικού ή ετυμολογικού χαρακτήρα.

Η συντακτική ανάλυση περιλαμβάνει πλήρη συντακτική αναγνώριση και δικαιολόγηση όλων των λέξεων του αρχαίου κειμένου. Στα εκφραστικά μέσα παρατίθενται τα σχήματα λόγου που, όπως είναι φυσικό, απαντώνται σε ένα καθαρά ποιητικό κείμενο. Τα στοιχεία τεχνικής επισημαίνουν σε κάθε ενότητα τον τρόπο με τον οποίο ο ποιητής παρουσιάζει στους θεατές τα εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία που αφορούν την υπόθεση του έργου, τα πρόσωπα και την εν γένει διαπραγμάτευση του μύθου από την πλευρά του ποιητή. Στα ερμηνευτικά σχόλια επιχειρείται σχολιασμός των σημείων του κειμένου που έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την ερμηνεία του - με ενσωμάτωση και εμπλουτισμό όσων παραθέτει το σχολικό εγχειρίδιο. Παρεμφερής είναι και η λειτουργία των πραγματολογικών - ιδεολογικών επισημάνσεων κάθε ενότητας, τα οποία αναφέρονται σε θεσμούς, ιδέες, αξίες και αντιλήψεις που παρουσιάζονται μέσα στο έργο.

Η ηθογράφηση των προσώπων αποσκοπεί να αναδείξει τον χαρακτήρα των τραγικών προσώπων, τον ψυχικό τους κόσμο, τις σκέψεις και τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν σε κάθε περίσταση. Οι πρόσθετες ερωτήσεις επιχειρούν να καλύψουν ολόπλευρα τα ποικίλα ζητήματα που προκύπτουν από την ερμηνευτική ανάλυση του κειμένου. Έχουν επιλεχθεί προσεκτικά ώστε να μην επικαλύπτονται από τα ερμηνευτικά και πραγματολογικά σχόλια. Κάθε ενότητα ολοκληρώνεται με τις πρόσθετες ασκήσεις, οι οποίες παρουσιάζουν τυπολογική ποικιλία και ενισχύουν την αυτοαξιολόγηση του μαθητή. Επίσης, προς την ίδια κατεύθυνση κινούνται και τα ωριαία κριτήρια αξιολόγησης που υπάρχουν ανά ευρύτερη νοηματική ενότητα. Οι απαντήσεις των πρόσθετων ασκήσεων και των κριτηρίων αξιολόγησης μπορούν να αναζητηθούν στο τέλος του βιβλίου.

Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από μετάφραση επικεντρώνονται στα ερμηνευτικά σχόλια και στις πρόσθετες ερωτήσεις. Η μελέτη τους είναι απαραίτητη για την ανταπόκριση στην ερμηνευτική ερώτηση που σχετίζεται με το παράλληλο κείμενο (περιλαμβάνεται στην εξέταση του μαθήματος). Στο τέλος κάθε ευρύτερης ενότητας δίνονται οι απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Επίσης, κρίθηκε σκόπιμο να συμπεριληφθεί η ανάλυση των στίχων 801-1353 που διδάσκονται περιληπτικά (και οι απαντήσεις των ασκήσεων που τους συνοδεύουν), με το σκεπτικό να δοθεί στον μαθητή και στον διδάσκοντα μια ολοκληρωμένη εικόνα του έργου. ’λλωστε, η λύση και το κεντρικό μήνυμα του δράματος περιλαμβάνονται στους στίχους αυτούς. Η γενική θεώρηση της τραγωδίας περιλαμβάνει απαντήσεις σε θέματα γενικότερου προβληματισμού γύρω από την τραγωδία που θέτει το σχολικό εγχειρίδιο.

Το τελευταίο μέρος του βιβλίου περιλαμβάνει τις βασικές ενότητες της Γραμματικής και του Συντακτικού της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και μια σύντομη παρουσίαση των βασικότερων σχημάτων λόγου, για τα οποία υπάρχει αναφορά στα εκφραστικά μέσα κάθε ενότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΟΦΟΚΛΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ Β ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0313789 BKS.0313789 ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-19-0607-2 Συγγραφέας: ΣΟΥΓΛΕΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σειρά: ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Σελίδες: 640 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2010 Βασική επιδίωξη αυτού του σχολικού βοηθήματος είναι η ουσιαστική συνδρομή των μαθητών της Β΄ Λυκείου προκειμένου να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της αξιολόγησης του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών Γενικής Παιδείας. Η διάταξη της ύλης έχει γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τη συστηματική μελέτη και την κάλυψη όλων των επιμέρους απαιτήσεων της γραπτής εξέτασης. Η γραμματολογική Εισαγωγή του σχολικού εγχειριδίου παρουσιάζεται μέσα από σχεδιαγράμματα, συστηματοποιώντας την ύλη, και συνοδεύεται από πρόσθετες ασκήσεις, που ενισχύουν την προσπάθεια εκμάθησης και την κριτική προσέγγιση. Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από το πρωτότυπο παραθέτουν στην αρχή το πρωτότυπο κείμενο σύμφωνα με την έκδοση που υιοθετεί το επίσημο σχολικό εγχειρίδιο. Ακολουθεί η μετάφραση του κειμένου, που γίνεται επίσης με βάση τα μεταφραστικά σχόλια του σχολικού εγχειριδίου. Η αναδιάταξη του αρχαίου κειμένου εξυπηρετεί την προσαρμογή του στη νεοελληνική ροή της μετάφρασης και βοηθά τον μαθητή ουσιαστικά στην κατανόησή της. Η νοηματική απόδοση επισημαίνει το νοηματικό κέντρο και τα επιμέρους νοήματα της ενότητας που πρόκειται να αναλύσουμε. Στη γραμματική αναγνώριση γίνεται παράθεση όλων των γραμματικών όρων του κειμένου και λεπτομερής αναγνώριση, απαραίτητη για τη λύση των γραμματικών ασκήσεων. Στα ετυμολογικά επιλέγονται λέξεις του πρωτότυπου κειμένου των οποίων η προέλευση παρουσιάζει ενδιαφέρον -κυρίως λόγω της επιβίωσής τους στη σύγχρονη γλώσσα- και δίνονται ομόρριζες λέξεις της νέας ελληνικής. H ετυμολογική προσέγγιση έχει στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση του μαθητή προκειμένου να ανταποκριθεί σε ασκήσεις λεξιλογικού ή ετυμολογικού χαρακτήρα. Η συντακτική ανάλυση περιλαμβάνει πλήρη συντακτική αναγνώριση και δικαιολόγηση όλων των λέξεων του αρχαίου κειμένου. Στα εκφραστικά μέσα παρατίθενται τα σχήματα λόγου που, όπως είναι φυσικό, απαντώνται σε ένα καθαρά ποιητικό κείμενο. Τα στοιχεία τεχνικής επισημαίνουν σε κάθε ενότητα τον τρόπο με τον οποίο ο ποιητής παρουσιάζει στους θεατές τα εσωτερικά και εξωτερικά στοιχεία που αφορούν την υπόθεση του έργου, τα πρόσωπα και την εν γένει διαπραγμάτευση του μύθου από την πλευρά του ποιητή. Στα ερμηνευτικά σχόλια επιχειρείται σχολιασμός των σημείων του κειμένου που έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για την ερμηνεία του - με ενσωμάτωση και εμπλουτισμό όσων παραθέτει το σχολικό εγχειρίδιο. Παρεμφερής είναι και η λειτουργία των πραγματολογικών - ιδεολογικών επισημάνσεων κάθε ενότητας, τα οποία αναφέρονται σε θεσμούς, ιδέες, αξίες και αντιλήψεις που παρουσιάζονται μέσα στο έργο. Η ηθογράφηση των προσώπων αποσκοπεί να αναδείξει τον χαρακτήρα των τραγικών προσώπων, τον ψυχικό τους κόσμο, τις σκέψεις και τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν σε κάθε περίσταση. Οι πρόσθετες ερωτήσεις επιχειρούν να καλύψουν ολόπλευρα τα ποικίλα ζητήματα που προκύπτουν από την ερμηνευτική ανάλυση του κειμένου. Έχουν επιλεχθεί προσεκτικά ώστε να μην επικαλύπτονται από τα ερμηνευτικά και πραγματολογικά σχόλια. Κάθε ενότητα ολοκληρώνεται με τις πρόσθετες ασκήσεις, οι οποίες παρουσιάζουν τυπολογική ποικιλία και ενισχύουν την αυτοαξιολόγηση του μαθητή. Επίσης, προς την ίδια κατεύθυνση κινούνται και τα ωριαία κριτήρια αξιολόγησης που υπάρχουν ανά ευρύτερη νοηματική ενότητα. Οι απαντήσεις των πρόσθετων ασκήσεων και των κριτηρίων αξιολόγησης μπορούν να αναζητηθούν στο τέλος του βιβλίου. Οι ενότητες που αναλύουν κείμενο από μετάφραση επικεντρώνονται στα ερμηνευτικά σχόλια και στις πρόσθετες ερωτήσεις. Η μελέτη τους είναι απαραίτητη για την ανταπόκριση στην ερμηνευτική ερώτηση που σχετίζεται με το παράλληλο κείμενο (περιλαμβάνεται στην εξέταση του μαθήματος). Στο τέλος κάθε ευρύτερης ενότητας δίνονται οι απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. Επίσης, κρίθηκε σκόπιμο να συμπεριληφθεί η ανάλυση των στίχων 801-1353 που διδάσκονται περιληπτικά (και οι απαντήσεις των ασκήσεων που τους συνοδεύουν), με το σκεπτικό να δοθεί στον μαθητή και στον διδάσκοντα μια ολοκληρωμένη εικόνα του έργου. ’λλωστε, η λύση και το κεντρικό μήνυμα του δράματος περιλαμβάνονται στους στίχους αυτούς. Η γενική θεώρηση της τραγωδίας περιλαμβάνει απαντήσεις σε θέματα γενικότερου προβληματισμού γύρω από την τραγωδία που θέτει το σχολικό εγχειρίδιο. Το τελευταίο μέρος του βιβλίου περιλαμβάνει τις βασικές ενότητες της Γραμματικής και του Συντακτικού της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και μια σύντομη παρουσίαση των βασικότερων σχημάτων λόγου, για τα οποία υπάρχει αναφορά στα εκφραστικά μέσα κάθε ενότητας.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή